Za nemoteno delovanje te spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z našo politiko piškotkov. Nadaljuj
Lunin net

Hitri skok na vsebino


Fotka

Poenotenje uma in telesa (Shin Shin Toitsu)


  • Prijavi se, če želiš komentirati
- - - - -
12 komentarjev na to temo

#1 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 17. april 2014, 14:15

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

 

22.jpg

 

23.jpg

 

 

 



#2 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 17. april 2014, 14:32

24.jpg

 

25.jpg

 

26.jpg

 

27.jpg

 

28.jpg

 

29.jpg

 

30.jpg

 

31.jpg

 

32.jpg

 

33.jpg

 

34.jpg

 

35.jpg

 

36.jpg

 

37.jpg

 

38.jpg

 

39.jpg



#3 Iknee

Iknee
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 807

Objavljeno: 17. april 2014, 18:45

Zdi se zelo ... hm, kaj naj rečem - kot nekaj zelo celostnega in poglobljenega. Če bi hotel to res vse predelat v globino, bi bilo v tem ogromno znanja, modrosti in najbrž tudi ogromno časa. Kako pa to poteka, kdo to vodi? Sem šla na spletno stran, pa se ni odprlo nič, kar bi dalo kake informacije.



#4 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 400

Objavljeno: 17. april 2014, 21:02

Sprazni um pa boš nič in vse, dragi moji...:)


dReAM

 

 

 


#5 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 18. april 2014, 07:07

Spoštovana Iknee,

 

 

Nadaljnje osnovne informacije v zvezi s programom poenotenja uma in telesa si lahko preberete na spletnem naslovu: http://tenaibudo.moj.../tenaibudo.html

Za kakršna koli nadaljnja vprašanja, pa me lahko kontaktirate preko elektronskega naslova: gorinnoshodo@gmail.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo



#6 Pico Della Mirandola

Pico Della Mirandola
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 528

Objavljeno: 18. april 2014, 09:07

 Super stvar, sam ne za nas zahodnjake, k se nam zmeraj mudi, in prehitevamo, preskakujemo.. itd.. itd..


prenos.jpg


#7 Iknee

Iknee
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 807

Objavljeno: 19. april 2014, 07:50

Spoštovana Iknee,

 

 

Nadaljnje osnovne informacije v zvezi s programom poenotenja uma in telesa si lahko preberete na spletnem naslovu: http://tenaibudo.moj.../tenaibudo.html

Za kakršna koli nadaljnja vprašanja, pa me lahko kontaktirate preko elektronskega naslova: gorinnoshodo@gmail.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo

 

Hvala! icon_smesko.gif



#8 Iknee

Iknee
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 807

Objavljeno: 19. april 2014, 08:11

 Super stvar, sam ne za nas zahodnjake, k se nam zmeraj mudi, in prehitevamo, preskakujemo.. itd.. itd..

 

Drži, ni blizu zahodni civilizaciji, sicer mogoče paradoksalno, ampak bi nas ravno to lahko rešilo zatona, ne pa neke nove tehnologije in politične igre. Sicer moderne Japonske iz prve roke ne poznam, zdi pa se mi, da njihova moderna družba na splošno ni kaj dosti drugačna kot pri nas, kar se naspidiranosti in odtujenosti tiče. Imajo pa posameznike in manjše skupine, ki kljub takšni družbi uspejo nadaljevati duhovna izročila. In to je izjemno dragoceno. Meni se zdi tudi zame osebno to nekaj res vredno prizadevanja. Najti pot, ki tukaj in zdaj, v teh razmerah, vodi k notranjemu miru in harmoniji s samim sabo in naravo.  



#9 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 19. april 2014, 09:40

Drži, ni blizu zahodni civilizaciji, sicer mogoče paradoksalno, ampak bi nas ravno to lahko rešilo zatona, ne pa neke nove tehnologije in politične igre. Sicer moderne Japonske iz prve roke ne poznam, zdi pa se mi, da njihova moderna družba na splošno ni kaj dosti drugačna kot pri nas, kar se naspidiranosti in odtujenosti tiče. Imajo pa posameznike in manjše skupine, ki kljub takšni družbi uspejo nadaljevati duhovna izročila. In to je izjemno dragoceno. Meni se zdi tudi zame osebno to nekaj res vredno prizadevanja. Najti pot, ki tukaj in zdaj, v teh razmerah, vodi k notranjemu miru in harmoniji s samim sabo in naravo.  

 

 

Spoštovana Iknee,

 

 

Ne morem se strinjati z vami ali s Pico Della Mirandolo, da znanja, ki jih obravnava moj program poenotenja uma in telesa, niso blizu zahodni civilizaciji, kar bi vam lahko tudi potrdili vsi, ki so se odločili spoznavati omenjena znanja; se pa vsekakor strinjam, da njihovo spoznavanje zahteva določen čas in delo. V svojem programu, ki temelji na spoznavanju znanj in učenj, ki sem jih predstavil v svojih strokovnih delih: Um Buda, Temeljni principi Buda in Sei Shin Do, sem zaobjel osnovna znanja in učenja o delovanju človekovega telesa, uma in psihe ter njihovih medsebojnih povezav in interakcij. Upoštevajoč dejstvo, da je zahodna civilizacija zadnjih 300 let nadvse zanemarjala tovrstna področja niti ni presenetljivo, da so tovrstna znanja in učenja na prvi pogled videti precej tuja zahodni miselnosti. A tovrstno prepričanje se kaj hitro izkaže za pomanjkljivo in parcialno, ko jih posameznik začne spoznavati. Preprosto zaradi tega, ker je spoznavanje delovanja človekovega telesa, uma in psihe univerzalna človekova potreba, ki ni zgolj v domeni različnih vzhodnih civilizacij, temveč je skupna celotni človeški vrsti. Seveda pa na tem mestu ne gre zanemariti dejstva, da se v zahodni civilizaciji srečujemo tako z velikim številom najrazličnejših stereotipov, zmotnih in parcialnih prepričanj in pogledov kot tudi s precejšnjim številom najrazličnejših predsodkov v povezavi s preučevanjem in spoznavanjem delovanja človekovega uma in psihe ter njunih medsebojnih soodvisnosti in prepletenosti na eni strani ter na drugi strani s spoznavanjem najrazličnejših razmerij in ravnovesij med telesom, umom in psiho. Katera so bolj kot ne posledica ločenega in parcialnega preučevanja delovanja človekovega telesa, uma in psihe, ki je v praksi v zahodni civilizaciji. A v zadnjih petdesetih letih smo v zahodni civilizaciji priča skokovitemu porastu najrazličnejših multidisciplinarnih ved, ki poizkušajo po zgledu vzhodnih tradicionalnih ved preučevati najrazličnejša razmerja in ravnovesja med telesom, umom in psiho, s pomočjo holističnih pristopov.

 

Posebnost mojega programa poenotenja telesa, uma in psihe je v tem, da sem v njem združil znanja in učenja vzhodnih tradicionalnih ved z zahodnimi vedami, s čimer sem znanja in učenja vzhodnih tradicionalnih ved o delovanju uma in psihe ter njunih povezav s telesom in obratno bistveno približal zahodni miselnosti. Pri čemer leži poudarek na tem, da posameznika seznanim z osnovnimi in nadaljnjimi znanji in učenji o delovanju uma in psihe, s pomočjo katerih lahko nato samostojno nadaljnje spoznava delovanje njegovega telesa, uma in psihe ter njihovih najrazličnejših razmerij in ravnovesij. Posameznika seznanjam z najrazličnejšimi znanji in učenji o delovanju uma in psihe primarno na aktivnem spodbujanju njegovega dvoma. Kajti cilj mojega programa ni, da bi posameznik sprejel nova strokovna prepričanja in stališča ali doktrine, s katerimi bi zgolj zamenjal obstoječe, temveč da mu omogočim način kako lahko pride do njegovih lastnih razumevanj najrazličnejših znanj in učenj, ki jih spoznava v sklopu mojega programa. S čimer delujem v skladu s konceptom: ne-doktrine, ki predstavlja najpomembnejši temelj Koryu Buda.

 

Kar se zadeva sodobne japonske družbe vam lahko zagotovim, da se ta ne razlikuje kaj dosti od naše in se sooča s precej podobnimi težavami. Bistvena razlika med japonsko družbo in zahodnimi družbami je v tem, da je pri njih zelo močno zastopana tradicionalna družba, ki temelji na njihovi tradicionalni miselnosti ter katera je med drugim tudi izvor določenim njihovim težavam, ki so bolj kot ne specifične za njihovo družbo. A na drugi strani je prav njihova tradicionalna družba zaslužna za marsikatere preboje, ki jih je do sedaj uspela narediti sodobna japonska družba; navkljub nadvse napetim in kompleksnim odnosom med japonsko tradicionalno in sodobno družbo.

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo



#10 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 19. april 2014, 19:47

seveda je koristno združit telo in um ... vsaj za kak kratek čas ...

 

ampak, to še ne pomeni nekaj zelo bistvenega ....

 

če um ni pod vplivom in nadzorom zavesti, je vse skupaj precej brez veze ...

 

in če ni pod vplivom zavesti, dobimo pač eno borilno veščino ... ko nekdo gre v gostilno in vse premlati in polomi ... potem pa naredi enako še doma, če ga prej ne obvladajo policaji ...

 

 

Spoštovani shamannamo,

 

 

Um in zavest sta zelo široko zastavljena pojma, katerih ne gre tako z lahka jemati kot ste ju to vi v vaši zgornji objavi. Zahodni koncept uma je primarno osredotočen na zavedni del jaza - ego, kateri je sestavljen iz:

  1. Samozavedanja,
  2. Kognitivnih procesov,
  3. Razumskih procesov,
  4. Samopodobe.

Zavedni del jaza - ego skupaj z nezavednim delom jaza - senco in osebnostmi - personami (arhetipske oblike osebnosti, nezavedne oblike osebnosti in zavedne oblike osebnosti) tvori šesti temeljni sestavni del človekove psihe, katerega imenujemo jaz. Celotna človekova psiha je sestavljena iz naslednjih šestih temeljnih sestavnih delov:

  1. Sebstvo,
  2. Podzavest,
  3. Zavest,
  4. Zaznava,
  5. Intuicija,
  6. Jaz.

Na drugi strani pa vzhodne tradicionalne vede poznajo dva koncepta uma, in sicer mali in veliki um. Koncept malega uma obsega najrazličnejša razmerja, ravnovesja in neravnovesja med vsemi tremi sestavnimi deli jaza (nezavedni del jaza - senca, zavedni del jaza - ego in osebnosti - persone), medtem ko na drugi strani koncept velikega uma obsega najrazličnejša razmerja, ravnovesja in neravnovesja med jazom, zaznavo, intuicijo, podzavestjo, zavestjo in sebstvom.

 

 

Iz vaše objave je moč sklepati, da poizkušate enačiti dva povsem ločena temeljna sestavna dela psihe - jaz in zavest. In v kolikor sem pravilno razumel vsebino vaše objave niste imeli v mislih zavesti kot temeljnega sestavnega dela psihe, temveč kognitivno-razumske procese. Pri čemer bi vam želel sporočiti, da kognitivno-razumski procesi ne sodijo v domeno zavesti, temveč v domeno jaza. Zavest ima zelo malo skupnega s kognitivno-razumskimi procesi, četudi slednji temeljijo na primarnih orodjih zavesti - mislih oziroma točneje na volativnih mislih. A zavest uporablja poleg volativnih misli tudi nevolativne misli, ideje, vrline, osebno izbiro, osebno voljo in osebno vero; v kolikor omenim zgolj nekaj najpomembnejših primarnih temeljnih orodij zavesti. Jaz in zavest imata povsem drugačne psihične in psihološke funkcije, zaradi česar ju nikakor ne gre enačiti med seboj.

 

Omenjeni koncepti in tematika predstavljajo zgolj majhen del tega, kar obravnava moj program Shin Shin Toitsa. V sklopu katerega podrobno obravnavam, v kolikor omenim zgolj nekaj najpomembnejših področij:

 

  • Zgradbo posameznih temeljnih sestavnih delov psihe.
  • Namen posameznih temeljnih sestavnih delov psihe.
  • Funkcije posameznih temeljnih sestavnih delov psihe.
  • Najrazličnejša razmerja, ravnovesja in neravnovesja med posameznimi temeljnimi sestavnimi deli psihe.
  • Razvoj posameznih temeljnih sestavnih delov psihe pri posamezniku.
  • Zgradbo, namen in funkcije posameznih primarnih temeljnih orodij vseh šestih temeljnih sestavnih delov psihe.
  • Najrazličnejša razmerja, ravnovesja in neravnovesja primarnih temeljnih orodij vseh šestih temeljnih sestavnih delov psihe.
  • Osnovne patološke psihološke pojave (vedenjski vzorci, vedenjske motnje, vzorci jaza, motnje jaza in razkroj jaza).

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo



#11 Iknee

Iknee
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 807

Objavljeno: 20. april 2014, 09:49

Spoštovana Iknee,

 

 

Ne morem se strinjati z vami ali s Pico Della Mirandolo, da znanja, ki jih obravnava moj program poenotenja uma in telesa, niso blizu zahodni civilizaciji, kar bi vam lahko tudi potrdili vsi, ki so se odločili spoznavati omenjena znanja; se pa vsekakor strinjam, da njihovo spoznavanje zahteva določen čas in delo. 

 

KoryuBudo, (btw. lahko se tikava, kot je to v navadi med forumaši tukaj), mislim, da se nisva popolnoma razumela. Nisem mislila, da ta znanja niso primerna za zahodnega človeka, nasprotno, prepričana sem, da so in celo zelo verjetno nujna za temeljne spremembe v načinu življenja in okrevanje te civilizacije. Ko sem rekla, da niso blizu, sem mislila na razkorak v predstavljenem učenju ter vrednotah, odnosu do časa in smislu bivanja, s katerim je zahodna civilizacija preprežena. Zaradi tega bo to učenje zares dostopno le nekaterim posameznikom, drugi tega preprosto ne bodo začutili ali se uspeli dovolj poglobiti, da bi se umirili in začeli globinsko spreminjati v sebi in odnosu do sveta. Ampak to niti najmanj ne pomeni, da nima smisla - vsak človek, ki bo uspel nekaj narediti v tem smislu, je naredil nekaj dragocenega.  



#12 Iknee

Iknee
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 807

Objavljeno: 20. april 2014, 11:39

vzhod in zahod ... hmmm

zabloda

 

zemlja je na srečo okrogla ...

 

azija je za nas na vzhodu ... ali pa na zahodu, pač malo dalje na zahodu ... 

zato : vzhodno modrost lahko gledamo tudi kot zahodno norost ...

 

Besedičenje - vrtenje okrog lastne osi. 



#13 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 20. april 2014, 12:08

KoryuBudo, (btw. lahko se tikava, kot je to v navadi med forumaši tukaj), mislim, da se nisva popolnoma razumela. Nisem mislila, da ta znanja niso primerna za zahodnega človeka, nasprotno, prepričana sem, da so in celo zelo verjetno nujna za temeljne spremembe v načinu življenja in okrevanje te civilizacije. Ko sem rekla, da niso blizu, sem mislila na razkorak v predstavljenem učenju ter vrednotah, odnosu do časa in smislu bivanja, s katerim je zahodna civilizacija preprežena. Zaradi tega bo to učenje zares dostopno le nekaterim posameznikom, drugi tega preprosto ne bodo začutili ali se uspeli dovolj poglobiti, da bi se umirili in začeli globinsko spreminjati v sebi in odnosu do sveta. Ampak to niti najmanj ne pomeni, da nima smisla - vsak človek, ki bo uspel nekaj narediti v tem smislu, je naredil nekaj dragocenega.  

 

 

Program Shin Shin Toitsa sem sestavil tako, da so njegova obravnavana znanja in učenja dostopna zelo široki javnosti, in da posameznik pri njihovem spoznavanju ne potrebuje predhodnega znanja bodisi iz naslova vzhodnih tradicionalnih ved bodisi iz naslova analitične psihologije. Saj ga postopoma vodim preko osnovnih znanj in učenj o delovanju psihe in uma proti zahtevnejšim znanjem in učenjem, kar je razvidno tudi iz predstavitve mojega programa. Zaradi česar posameznik na začetku podrobno spozna osnovna znanja in učenja v zvezi z najrazličnejšimi oblikami ravnovesij in razmerij, katerih razumevanje je ključnega pomena za kakršno koli spoznavanje zahtevnejših znanj in učenj vzhodnih tradicionalnih ved. O sami teoriji ravnovesij si lahko več preberete na mojem forumu: http://tenaibudo.moj.../tenaibudo.html, v rubriki: Osnove teorije ravnovesij; v kateri sem objavil najbolj osnovne informacije v zvezi s teorijo ravnovesij.

 

Po uvodni seznanitvi z osnovnimi znanji in učenji teorije ravnovesij, pa v sklopu svojega programa posameznika podrobno seznanim z najbolj osnovnimi znanji in učenji analitične psihologije. V okviru katerih se posameznik seznani z zgradbo človekove psihe in osnovnimi informacijami o šestih temeljnih sestavnih delih psihe: sebstvo, podzavest, zavest, zaznava, intuicija in jaz, katere so ključnega pomena za nadaljnja znanja in učenja, ki jih obravnava program Shin Shin Toitsa. O posameznih temeljnih sestavnih deli človekove psihe si lahko več preberete na mojem forumu, v rubriki: Temeljni deli človekove psihe; v kateri sem tudi osnovno predstavil pet osnovnih patoloških pojavov psihe (vedenjski vzorci, vedenjske motnje, vzorci jaza, motnje jaza in razkroj jaza).

 

Na kar začne posameznik postopoma preko podrobnega spoznavanja teorije petih elementov spoznavati sintezo znanj in učenj vzhodnih tradicionalnih ved in zahodnih ved. Več o teoriji petih elementov si lahko preberete na mojem forumu, v rubriki: Osnove teorije petih elementov.

 

Z nadaljnjim podrobnejšim spoznavanjem vseh temeljnih sestavnih delov človekove psihe in njihovih orodij nadaljujem šele, ko s posamezno skupino uspešno obdelamo zgoraj omenjena znanja in učenja. Pri čemer se prvo lotimo uvodnega spoznavanja interakcij posameznih temeljnih sestavnih delov psihe, kateremu nato sledita spoznavanje sistema komplementarnega nasprotja podzavest - zavest ter spoznavanje komplementarnega nasprotja zaznava - intuicija. Ko zaključimo z omenjenima sistemoma komplementarnih nasprotij, pa začnemo spoznavati osnovna znanja in učenja Sei Shin Da. Na kar postopoma nadaljujemo po začrtanem programu.

 

O Sei Shin Du si lahko več preberete na mojem forumu, v rubriki: Sei Shin Do. Medtem ko si lahko na mojem forumu, v rubriki: Anksioznost ali tesnoba oziroma bojazen, preberete malo več o aplikativni vrednosti znanj in učenj, ki jih obravnava moj program Shin Shin Toitsa, pri soočenju z najrazličnejšimi oblikami petih osnovnih patoloških pojavov psihe; med katere sodi tudi tesnoba (tesnoba sodi med motnje jaza).

 

V program Shin Shin Toitsa sem vključil osnovna in nadaljnja znanja in učenja o delovanju človekovega uma in psihe ter njunih povezav na posameznikov način razmišljanja in delovanja, ki temeljijo na moji strokovni sintezi znanj in učenj vzhodnih tradicionalnih ved z znanji in učenji zahodnih ved, s katerimi lahko posameznik bistveno izboljša vsa področja njegovega delovanja, udejstvovanja in preučevanja. Pri čemer leži poudarek na znanjih in učenjih filozofije ravnovesij, Shin Shin Toitsa, Sei Shin Da, Jungove analitične psihologije, razvojne psihologije in evolucijske psihologije. Vsa znanja in učenja vzhodnih tradicionalnih ved (filozofija ravnovesij, Shin Shin Toitsu, Sei Shin Do, Koryu Budo, taoizem, zen, budizem, šintoizem, konfucijaizem, neokonfucijaizem...) sem poizkusil čim bolj predstaviti na osnovi zahodnih konceptov in konceptov Jungove analitične psihologije, s čimer sem njihova znanja in učenja bistveno približal zahodni miselnosti. Kar vsekakor potrjuje visoko zanimanje zahodnega poslovnega sveta za moj program Shin Shin Toitsa za potrebe vodenja in upravljanja delovnih organizacij, kakor tudi moja izobraževanja, ki sem jih do sedaj opravil za različne zahodne vojaške, policijske in državne varnostne službe.

 

Primarni namen mojega programa Shin Shin Toitsa je predvsem seznaniti širšo laično skupnost z njegovimi znanji in učenji, s katerimi lahko bistveno izboljšajo kvaliteto njihovega življenja ter delovanje njihovega uma in psihe. Zaradi česar sem v trenutni program Shin Shin Toitsa vključil zgolj najbolj osnovna znanja in učenja o delovanju človekove psihe in njenega pomena za posameznika. S čimer želim približati širši laični skupnosti tako osnovna znanja in učenja omenjenih vzhodnih tradicionalnih ved kot tudi Jungove analitične psihologije, razvojne psihologije in evolucijske psihologije. Za predstavitev znanj in učenj Shin Shin Toitsa na osnovi Jungove analitične psihologije sem se odločil, zaradi tega ker je C. G. Jung prvi položil temelje mostu, ki povezujejo zahodno in vzhodno miselnost ter ker je v zahodni družbah zelo malo znanega o analitični psihologiji izven njenih akademskih krogov.

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo






Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)

Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0