Za nemoteno delovanje te spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z našo politiko piškotkov. Nadaljuj
Lunin net

Hitri skok na vsebino


Fotka

free energy


  • Prijavi se, če želiš komentirati
- - - - -
143 komentarjev na to temo

#101 Kabalist

Kabalist
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 279

Objavljeno: 12. oktober 2005, 16:20

Tesla je bil genij, o tem ni dvoma. Vendar je veliko tega, kar di je domislil, imel v glavi in odnesel v grob. Najbrž je bilo to edino pametno, kar je na koncu storil. Američani so mojstri srkanja tujega dela, katerega zapakirajo kot svoj umotvor. Film Vesoljske kroglice lepo pokaže, kako Ameri delujejo...
BODI POZOREN IN PREPOZNAJ. kO PREPOZNAŠ, OČISTI SVOJE OKNO IN DOVOLI BOŽJI VOLJI, DA SIJE SKOZI TVOJO VOLJO.

#102 matjazz

matjazz
  • Nepogrešljivi
  • Št. objav: 1 203

Objavljeno: 1. april 2006, 18:10

Stvari so se tudi an tem področju začele resnično premikat.

Tukaj je en video: A case For Free Electricity 1 of 4

Prikaže en kup stvari, ki so nam jih zamolčal in ki se jih da razložit na čisto enostavnih stvareh.
Men je bla najbolj presenetljivo, ko je šla žogca dejansko v hrib. :O:

Na tem linu je pa še ves ostal video v malo boljši kakovosti (dolžina dve uri)
http://www.myfavorit.../videos/case.rm

Drugače so že izumil generator, ki daje full proste energije.

#103 Alan_New

Alan_New
  • Lunatik
  • Št. objav: 5 580

Objavljeno: 3. april 2006, 13:51

Free carrots for all rabbits! :hepko:
Possible—but highly unlikely.

#104 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 13. februar 2017, 00:33

Letos baje že v prodaji prve naprave z tehnologijo prostih virov energije “free energy devices” in to tudi v Evropi.. Veliko je neodvisnih raziskovalcev, ki so vsak zase raziskovali različne načine dostopanja do zastonjskih neskončnih virov energije.. In sedaj bo možno tudi priti do teh naprav, poganjati svoje domove, avtomobile in tovarne z njimi..
 
ali tole:
 
stvari je ogromno, ne bom tokrat lepil vseh linkov, ki so aktualni..  sem pa v dogovorih, da nabavim eno konkretno zadevo, tako da bom raje poročal pomladi/poleti, če in kako zadeva deluje..    wink.png

 

 

Pri Rusih bo tudi kmalu prešlo v fazo distribucije in prodaje naprav na osnovi free energy..

https://www.youtube.com/watch?v=qKUbTGoRP0I&feature=youtu.be

 

 

https://www.youtube....eature=youtu.be


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#105 rudi.rudi.

rudi.rudi.
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 734

Objavljeno: 28. april 2017, 17:21

Vesolje se je sesulo že zdavnaj,samo do našega sonca in naše Zemlje še ni prišlo oziroma posledice tega sesutja.

Če se nebi sesulo mi nebi imeli tako lepega z soncem obsijanega planeta ,kjer živimo.

 

Za svetlobno življenje potrebujemo skafander v obliki človeškega telesa,ki delno funkcionira sam ampak se zaradi svetlobe postara in umre ter zgnije.

Tema ,oziroma" dimenzija teme "pa skriva vse te energije, ki se med sabo prepletajo in se širijo okoli vsakega vesoljskega planeta zvezde ,meteorita in čaka sesutje vesolja oziroma ustvarjanje nove svetlobe.

 

Tema je večna -svetloba pa je kratkotrajna in prav v tem času živimo.

Najstarejša oblika nekega življenja ,ki je kdaj obstajala se dogaja prav v temi in to življenje so potomke oplemenitenih  energij iz obdobja sesutja vesolja, ki so se dogajala dolgo pred našim soncem in ,ki se bodo še nekje v bodočnosti oddaljenih galaksij.

 

Ko mi zvečer ugasnemo luči se ne zavedamo ,kakšne se vse energije plazijo skozi nas ali nas samo oplazijo.



#106 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 28. april 2017, 19:05

Vesolje se je sesulo že zdavnaj,samo do našega sonca in naše Zemlje še ni prišlo oziroma posledice tega sesutja.

Če se nebi sesulo mi nebi imeli tako lepega z soncem obsijanega planeta ,kjer živimo.

 

Če želiš izhajati "od tam", potem je fajn upoštevati, da čas nikdar ni obstajal, niti življenje niti svetloba, niti vsi mi..  In to kar govorim, to lahko izkusiš v absolutni temi in da imaš izkušnjo absolutne teme, moraš iti najprej skozi proces absolutne smrti..  Tam najdeš nato tudi "Tisto" kar preživi vse oblike in tudi absolutno smrt, čeprav ne preživi nič..   In to Nič je obstajalo pred vsem pojavnem in tudi vse te miljarde pojavne zgodovine vesolja/vesolij, celi cikli invo/evolucij duš, so, če jih pogledaš "od tam", le kot en trenutek in trajajo manj kot pomežik očesa..  

 

Tega "sesutja", ki ga opisuješ, si ni treba predstavljati kot fizično sesutje Vesolja, saj tako kot ni časa, ki bi določil, kdaj se bo to zgodilo, tako tudi materije in pojavnega sveta, vbistvu ni..   Ko boš naslednjič potoval po oni strani, si drzni opustiti to idejo "plemenitenja energetskega telesa" in se prepusti da te posrka skozi oko tega izničenja in boš razumel vse, tudi večnost..


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#107 rudi.rudi.

rudi.rudi.
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 734

Objavljeno: 29. april 2017, 18:19

Točno to,ker čas občutimo in štejemo samo za čas ,ko zaznavamo svetlobo.

V temi ni časa,kot tudi ni smrti.

Zavajajoče je da mislimo ,ko bomo umrli bomo prešli v svetlobo razsvetljenja in nas bo ta svetloba rešila.Kratkotrajni izhod iz telesa ,kjer ni svetlobe te lahko posrka v večnost ,ker pa ne čutim potrebe zaenkrat ,da raziskujem na področju, kjer ni vrnitve naredim samo kratki sprehod  "na dah " z energijami. 



#108 FixMinze

FixMinze
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 814

Objavljeno: 30. april 2017, 09:38

Čas iz vidika človeškega doživljanja obstaja, saj; vidimo, izkušamo, doživljamo kako se svet okrog nas, z nami vred spreminja. Doživeti minljivosti, spremembi, krožni pojavnosti pravimo čas ... pogledaš svojo sliko iz otroštva in vidiš staranje (ali pa zorenje, kakor za koga) kot posledico pretečenega časa. To je kar se tiče doživljanja, druga stvar pa je ali je to doživljanje resnično ali je iluzorno.

 

Tema je lepo opredeljena v tem prispevku

 

https://youtu.be/_9khd_PNSkg

 


Brez podpisa

#109 rudi.rudi.

rudi.rudi.
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 734

Objavljeno: 30. april 2017, 12:02

Težko je dojeti,če nisi sam del tega.Pravega sogovornika za take debate enostavno ni v tem času in tem prostoru.

Najboljši približek za te debate je "spalna paraliza " in če slučajno ima kdo z tem izkušnje naj se vklopi v pogovor z menoj na temi 

" Duša- človeška energija- arhivni čas- reinkarnacija " 

 



#110 Malina75

Malina75
  • Vajenček
  • PipPipPipPip
  • Št. objav: 77

Objavljeno: 7. september 2017, 12:22

Franchement vous êtes formidable d'avoir fait un site pareil


#111 Malina75

Malina75
  • Vajenček
  • PipPipPipPip
  • Št. objav: 77

Objavljeno: 21. september 2017, 12:06

 

je me plaisent beaucoup! C'est super!!!

voyance sérieuse gratuite par mail
 



#112 Malina75

Malina75
  • Vajenček
  • PipPipPipPip
  • Št. objav: 77

Objavljeno: 7. november 2017, 13:38

Odločno se ta blog postane vsakodnevno branje. Zelo dober članek še enkrat.

voyance mail gratuit en ligne



#113 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 10. november 2018, 20:19

Who is Randy Powell and why is he claiming that a 9 digit pattern called Vortex Based Mathematics (V.B.M.), interconnects all of science, all of technology and all of nature around a Donut (Torus)?

This is the full version of Randy's Donuts, directed by Curtis Hedges and produced by TBLN Films.com.

 

 

https://www.youtube....N9KlWb4clp5lDAM


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#114 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 2. januar 2019, 08:51

Neverjetno odkritje navdušilo svet: Gorivo bo kmalu šlo v pozabo – vozili se bomo brezplačno!

 

Iranski znanstvenik Aladin Kasemi je odkril nekaj fenomenalnega.

 

Kot pravi, avtomobilski motor proizvaja vodno paro in tako ne onesnažuje zraka!

Predstavil svoj izum, in to je avto, za katerega trdi, da ga napolni z vodo.

Na ta način lahko avtomobil prevozi 900 kilometrov s 60 litri vode v 10 urah.

Moč se ustvarja tako, da vodik in kisik proizvajajo kemično reakcijo in ustvarjata energijo, potrebno za vožnjo avtomobila.

31528438053ogr.png

Avtomobil samo proizvaja vodne hlape in ne onesnažuje zraka.

Več o njegovem odkritju v tem videu...

 

https://www.youtube....h?v=qSHKt9kWRGg

 

 

Vir:

https://www.megasvet...72Aryx8JrxqRY4Q


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#115 janko

janko
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 703

Objavljeno: 2. januar 2019, 11:47

glas... a se ti zajebavaš... al samo misliš koga zajebavat?

tole namreč je vse prej kot karkoli fenomenalnega.


sploh nimam besed... miiiissslllmmmmmm....

#116 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 2. januar 2019, 12:52

Po evropskih cestah že ene 5 let vozi tudi testni avto na slano vodo..  

Zelo malo ljudi ve za to, pa še tisti ki so slišali za to se komaj šele navajajo na idejo..  

Včasih bi bila nezaslišana ideja, "avto na vodo", dandanes je to ne samo sci-fi ideja, ampak že realnost, ki jo je ena firma že uzakonila in spravila uradno na evropske ceste..  To je sicer še testni avto..  Narejen je namensko kot top športni avto, da se dokaže potencial te tehnologije in moč energije iz vode..  Cena je seveda uhhh, ampak vseeno, tako se prebijajo neprebojne zakonske omejitve, kot tudi omejitve v glavah ljudi..  

Omejitve v glavah ljudi so pa edine, ki zadržujejo to tehnologijo, niso to zakoni in lobiji..  "Zlobni lobiji" ti le izvajajo nalogo, da se ne zgodijo zadeve, preden je zavest ljudi dozorela...

 

 

http://www.moskisvet...slane-vode.html

 

61481914.jpg?d41d

 

 

Quant e-Sportlimousine, vozilo, ki ga je izdelalo lihtenštajnsko podjetje NanoFlowcell AG, se od drugih električnih avtomobilov loči po tem, da ima povsem revolucionarni pogonski sistem. Nova vrsta baterije, ki naj bi nekoč zamenjala litij-ionske baterije, imenovana 'flow cell', električno energijo namreč proizvaja kar s pomočjo tekočih elektrolitov, oziroma s pomočjo slane vode. Ta teče skozi membrano in proizvaja električno energijo, dva 200-litrska tanka pa zagotavljata, da avto lahko z enim polnjenjem opravi pot kar 600 kilometrov. Poraba naj bi znašala približno 20 kWh na 100 prevoženih kilometrov. V podjetju zatrjujejo, da nova tehnologija omogoča proizvodnjo kar 5-krat več energije, kot jo proizvede 'stara' litij-ionska baterija enake teže.

Quant e-Sportlimousine, ki tehta 2.300 kilogramov in meri 5,25 metra v dolžino in 2,2 metra v širino, doseže končno hitrost 378 kilometrov na uro. Avto sicer poganjajo štirje trifazni indukcijski motorji (vsak po eno kolo), njihova največja moč pa je neverjetih 680 kilovatov (925 konjskih moči), kar pripomore k izjemnemu pospešku. Avtomobil tako do 100 kilometrov na uro 'potegne' v kar 2,8 sekunde. Ima 22-inčna platišča, vrata pa se odpirajo navzgor, kar daje še dodatno poseben videz.

 

61481919.jpg?d41d

 

 

Po predstavitvi avtomobila na sejmu v Ženevi je tehnologija, ki jo poganja morska voda, dobila dovoljenje za uporabo na evropskih cestah. Podjetje NanoFlowcell AG načrtuje testiranja na javnih cestah v Nemčiji in drugod po Evropi in se pripravlja na serijsko proizvodnjo.

 

61481917.jpg?d41d

 


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#117 Damijan Ditner

Damijan Ditner
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 505

Objavljeno: 2. januar 2019, 18:20

Še posebej, bi me zanimala razlaga ,vodika ,in kisika, ki tvorita kemijsko reakcijo, iz katere dobimo potrebno energijo, za pogon motorja z notranjim izgorevanjem!?!?

 

Motorjem, z notranjim izgorevanjem, vsakršnim ,sem namreč zelo, ampak, res zelo blizu,.....tako da......bi me to RES , zelo zanimalo

 

Iz posnetka, je bilo videti bolj,........kakor da je delovanje, avtomobila ,nekaj skrivnostnega, znanega le peščici ljudi,...ki so pa zdajle, naredili še korak dlje, in izumili toplo vodo.....


Damijan D


#118 domoljubka

domoljubka
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 562

Objavljeno: 2. januar 2019, 20:09

Ja ok... jaz se ne razumem v motorje pa takele ...

 

Sem pa takoj pomislila na pomanjkanje in zlorabo vodnih virov, izkoristek le teh, na povečano dobičkonosno poseganje v naravo in na to, da že zdaj, ko je benzin drag, vsak mulo pri 17 tera avtomobil ... potem pa najbržda res ne bi bilo več nobenih zadržkov ...

- Pri štiri članski familiji že sedaj najmanj štirje osebni avtomobili ... ziher bi se potem število še povečalo ... ker bi si enega privoščili za v mesto, drugega za avtocesto, tretjega za po kolovozih ... scratchchin.gif

 

Kaj pa bi naredili z vsem tem posledično komotno povečanim prometom in s prostorsko stisko, ki bi zaradi poceni pogona prav gotovo terjala drugačne viže ???... skratka, zrak bi bil manj onesnažen, ni pa to edini problem zaradi povečanega prometa .


...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM


#119 gold

gold
  • Lunatik
  • Št. objav: 6 960

Objavljeno: 2. januar 2019, 20:31

dejte, ne bluzit zdej, kolk bi šlo vode, itak gre u luft in pol nazaj

z razliko od nafte in bencina, ki je vemo, kakšna jeba je huh.png



#120 domoljubka

domoljubka
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 562

Objavljeno: 2. januar 2019, 20:48

... Al pa, če rakijo za vino zamenjaš, pa cigarete s travo, pa kazino s sexom ... pa jazz bluz - z rap bluzom ...

 

             ...vse je iz našega univerzoma ... od tja pride in tja gre nazaj ... sej 2030 bomo tud po luftu menda že letal ... avta, prostora in cest ne bomo rabil - to je šele prava idea ... partyy.gif biggrin.png  


...Tako kakor ima vsak glas barvo in višino ... ima vsaka tišina register in globino.
Tišina enega človeka se razlikuje od tišine drugega ... in ni enako zamolčati eno ime- kakor zamolčati drugo ime ... (R.J)

https://www.youtube.com/watch?v=BoZ28PHarzM


#121 gold

gold
  • Lunatik
  • Št. objav: 6 960

Objavljeno: 2. januar 2019, 21:05

... Al pa, če rakijo za vino zamenjaš, pa cigarete s travo, pa kazino s sexom ... pa jazz bluz - z rap bluzom ...

 

             ...vse je iz našega univerzoma ... od tja pride in tja gre nazaj ... sej 2030 bomo tud po luftu menda že letal ... avta, prostora in cest ne bomo rabil - to je šele prava idea ... partyy.gif biggrin.png  

.....pol se pa začne pravi lajf yes.gif



#122 Damijan Ditner

Damijan Ditner
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 505

Objavljeno: 2. januar 2019, 22:09

drageci, prosta energija je v uporabi dosti bolj kot si mislite, uporablja jo vojska in koorporacije ...

s tem, da jo korporacije tržijo kot fosilno, medtem ko folk sanjari o brezplačni energiji ...

 

malemu folku energija nikoli ne bo na razpolago prosto in brezplačno

 

 

No, dragec,potem pa daj ti, ko drugače tako rad limaš neke poste, prilimaj  nekaj o prosti energiji, ki jo uporablja vojska ,.....recimo.....

Razsvetli nas malo, da ne bomo predolgo zaman razmišljali....


Damijan D


#123 Damijan Ditner

Damijan Ditner
  • SkorajOdvisnik
  • Št. objav: 505

Objavljeno: 3. januar 2019, 00:27

Torej ,dragec, zdaj si si prislužil, najbolj resen, in zrel odgovor, kar jih je možno.

 

Mislim, da še govorimo o motorjih z notranjim izgorevanjem ,in prosto energijo....

 

Se pravi: Avto ,in prosta energija............toto ,žal, ne bo........

Prosta energija ,kot taka, (za pridobivanje el.) ,pa ja, oz. že obstajajo neke verzije, -ki pa ,da ne bo pomote, proste ,ne bodo , dokler bodo vir zaslužka......

 

Električna vozila, da pa tudi tukaj, ne bo pomote, pa spet niso kao free, nikjer se zaenkrat še ne govori , koliko stane proizvodnja baterije, še manj pa koliko bo stala razgradnja.....

Tukaj, so še druga vprašanja, ki jih je treba rešit, npr., kako preprečiti poškodbe oz. kratki stik, 100%?????

Velika večina ljudi, se namreč ne zaveda, o kakšnem toku govorimo v el. vozilih.......

Recimo, doma v hiši ,imate 16-20A varovalko, v avtu imate baterijo z 75-100 amperi, električno vozilo, pa lahko ima 400-500A baterije.....

Z Jadran elektrodo, pa lahko varite že pri 60A, zdaj si pa predstavljajte, da pride do kratkega stika, pri 500A........

Škoda, da nimam več slike,kratkega stika na el. viličarju, pri 300A---obročni ključ--16-17, je zgorel popolnoma, v samo delčku sekunde......

 

Pa da ne bo pomote, nisem nasprotnik el. vozil, v resnici komaj čakam dan , ko bo izumljena res prava baterija, do takrat pa.....

Dnevno, se srečujem z el. viličarji, hibridnimi, dizelskimi, bencinskimi, plinskimi......tu sem doma.....

 

Kar se pa tiče pogona na vodo,........no, tu bi pa rad laikom na kratek, in razumljiv način predstavil osnove delovanja motorjev, in pa splošne zmote...

Najbolj razširjena, in splošna zmota je, da v motorju prihaja do eksplozij, in da se vse skupaj dogaja v zelo vročih plamenih......

 

Resnica, je povsem drugačna,--v motorju NE prihaja do eksplozij, in pa ---vse skupaj se dogaja v TEMI,.....morda je tu in tam ,kakšna drobna iskrica, to pa je od svetlobe tudi vse....ne glede na to ,katero gorivo se uporablja, v valju motorja, NI ognja...

Če ste, kdaj videli plamene v izpuhu , se je to zgodilo zunaj valja, in je posledica vžiga NEIZGORELE polnilne snovi, ki pa je lahko dogorela ,šele v stiku z kisikom, (ki pa je v valju omejen).   Imenujmo ta preostanek snovi NEIZGORETEK.

Neizgoretek ,je del vsakega motorja z notranjim izgorevanjem, in prav ta, je razlog, za katalizator, DPF (filter trdih delcev), razne sisteme (računalniške seveda), za nadzorovanje čistega izpuha........Nakar pa dodajamo kemične snovi, (add blue), za čistejši izpuh.....euro 5 motor, pa euro 6...7....????

 

Vse to, samo zaradi neizgoretka, ki pa je sestavni del vsega dogajanja, in nikoli ne bo izginil, in nikoli ,ga ne bomo mogli sežgati tako, da ne bi od njega ostalo ničesar.....koga torej jebemo?????,Ja, nas, sami sebe...

 

Od kod ,torej neizgoretek?

Predstavljajte si, bat, kako potuje navzgor po valju, na svoji poti, stiska zrak, ki se zaradi trenja ,in stiskanja segreva, tik pod vrhom, vbrizgamo gorivo, ki se zaradi visokega tlaka, in velike temperature vžge.....v tem trenutku, se je začela EKSPAZIJA ,(širjenje), plini se vžigajo postopoma, vendar se je širjenje že začelo, pričakujemo EKSPLOZIJO, ...vendar, do nje ne pride, proces ,se tukaj ustavi....razloga sta dva,- količini goriva ,in zraka, sta bili natančno določeni, za prostor v katerega smo ju vbrizgali, v trenutku vžiga in ekspanzije, je del plinov že izgorel, medtem časom, pa je širjenje povzročilo odmik bata navzdol, in prostor, se je nenadoma povečal, ter s tem onemogočil, da bi plini izgoreli do konca.......

Ostal je ,neizgoretek,----- mi si lahko lažemo, kako smo ga eliminirali, dodatno sežgali........ne vem kaj še vse, mu delamo, vendar je še vedno, del motorja......

Najbolj efikasno, pa ne uničenje, temveč ,nezaznavanje, bi dosegli z dovajanjem velike količine svežega zraka, v izpušni sistem, neposredno ko plini zapustijo valj.

 

To bi bil ,na kratko, proces dogajanja ,da bi se motor lahko vrtel.......potrebujemo torej, snovi, ki se lahko zelo hitro vnamejo.......kar pa voda, ali kar bi pač prišlo iz vodika in kisika....dvomim da bi imelo, potrebne lastnosti ...

Že pri gorivih, je velika razlika, ..če rečem DOBRO gorivo, potem je lahko to ,tisto, ki je zgorelo najčisteje, ali pa tisto, ki je dalo največ moči...

Torej bi morali, če govorimo o napredku, govoriti, zgolj o dveh vrstah goriv--plin, kot najčistejši, in dizel, kot najmočnejši.....

Za plin ,je znano, da ga ne uporabljamo kot samostojno gorivo,čeravno tega ne razumem, izkoristek ,je namreč mnogo boljši, če bi uporabljali kot gorivo samo plin, zraven tega, plin motorja ne uničuje, kot recimo benzin....(po 15 000 urah delovanja, smo demontirali glavo na plinskem viličarju, in v valju so bile še vidne raze od honanja, (brušenja)).

 

Kar se pa tiče dizla, to je pa trn v oku, tistih ,ki vidijo trde delce kako zapuščajo izpuh.....sam sem delal 5 let, v delavnici z samimi tovornjaki, verjemite ,da sem se nadihal dizla, kadil sem 33 let.....danes imam pljuča, kot mladenič, tako da, dizel, nima s tem nič.....zraven tega, ste se kdaj vprašali, recimo, koliko  %  vsega prometa ,poganja dizel???? Tovornjaki, avtobusi, vlaki, ladje, delovni stroji, traktorji, tanki, osebna vozila,......

Letalsko gorivo, ali kerozin, je najbližje nafti, vendar nekoliko slabše......

 

Se pravi, tisti, ki si obetajo denarce od recimo motorja euro 6,7,8.....vedo koga je treba okrivit, če bi ,recimo, okrivili bencinarje, ne bi bila to niti mala kapljica v treh morjih....čeprav, te bencinar ubije , če si z njim v zaprtem prostoru ,medtem ko deluje ,v cca. 20 minutah, označujejo dizla ,kot smrtnega sovražnika.......

 

V preteklosti, smo že imeli dobre motorje, recimo Japonci, so močno prednjačili, kakšnih 10-15 let, pred Nemci, tako da so Nemci dejansko preskočili dobo , najboljših motorjev, ker se je vmes trend spremenil, in se je morala potrošnja začet, prilagajat proizvodnji, .....

Za primer, Japonci so imeli leta 1978, limuzino, 2000ccm, 6 cil. ,115 ks---poraba po mestu 9.5, na odprtem 6.4l na 100km, in to v času uplinjačev, ali peš motorjev,.....vendar, je to slabilo potrošnjo.....

 

Amerika, recimo, leta 1939, ima najbolj dodelan dizel motor vseh časov, ki je porabil polovico manj goriva, pri enkrat večjem navoru, vendar ga tudi ukinejo, v imenu večje potrošnje ,tako goriva ,kot agregatov samih

 

Glede free energy, .......nafta se bo tankala še naprej, kakor dolgo, bo iz tega naslova, možno še kaj zaslužiti, in pa ja, še zmeraj je nafta gorivo ,ki ima najboljši izkoristek....

 

Lajanje na luno, vseh zelenih ,in eko.........je v bistvu, posledica sugestije,in voda na mlin, proizvajalcev avtomobilov


Damijan D


#124 *glas*

*glas*
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 004

Objavljeno: 3. januar 2019, 07:39

Ja ok... jaz se ne razumem v motorje pa takele ...

 

Sem pa takoj pomislila na pomanjkanje in zlorabo vodnih virov, izkoristek le teh, na povečano dobičkonosno poseganje v naravo..

 

Vode ne moreš porabiti.. 

Tudi ko doma odpreš pipo, s tem ne porabljaš vode, si le vmesni člen med njenim ciklom, ki bi se pretakal v vsakem primeru..  Si bila kdaj pri naravnem izviru, ko voda teče iz zemlje?  Če nastaviš svojo flašo ali ne, voda pride iz zemlje, steče po površini in nato ponikne..  Če ti vmes to vodo uporabljaš, ona le steče skozi tebe in tudi nato gre le naprej, to je vse.  Zato tudi doma ko odpreš pipo, ti s tem ne porabljaš vode, voda priteče in odteče naprej, lahko porabiš 20polnih banj vode vsak dan če se rada banjaš in ne rabiš imeti slabega občutka, da je preveč "porabljaš"..  Saj "poraba" je le znesek na položnici, dejanske porabe pa ni.  To je enako kot če bi plaval v reki in bi meril koliko hektolitrov vode steče mimo tebe vsako sekundo in to bi predstavljalo "tvojo" porabo.  Ampak tudi če v reki ne bi plaval, se bi se ta "poraba"-pretok vseeno dogajal.

Tako da tudi voda v reki le kroži, če nastaviš 10 hidro elektararn vmes ali nobene, reka v vsakem primeru priteče iz izvira, na eni višji točki in nato teče navzdol proti morju, zaradi gravitacije.. 

Vse skupaj pa poganja seveda sonce, ki vodo segreva in ta zato izpareva v ozračje, se na višini kjer je hladno skondenzira v padavine in pade nazaj na zemljo in to povzroča celotni tok kroženja.  Lahko se zastonj priklapljamo na ta cikel kroženja, podobno kot se lahko priklapljamo s solarnimi celicami na sončne žarke, ali bi se lahko priklapljali tudi z dinamom na magnetno polje Zemlje, medtem ko Zemlja kroži..

 

Najslabše za vodo je edino če jo ujameš v nekaj in je ne uporabiš, ker potem ne more krožiti, kar je njen osnovni namen..


"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."


#125 janko

janko
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 703

Objavljeno: 3. januar 2019, 20:14

Vode ne moreš porabiti..

 

Najslabše za vodo je edino če jo ujameš v nekaj in je ne uporabiš, ker potem ne more krožiti, kar je njen osnovni namen..

 

drži.

ampak vodo, ki jo umetno segrevaš do uparitve, pa je daleč od naravnega vodokroga.

koliko litrov že piše, da avto porabi? 2x 200litrov morja za 900 km al kolk že?

zračunaj si, kolk je to na km, koliko avtov in koliko milijonov kubikov vode, posiljene, da se je uparila?

bi kdo znal zračunat, kakšen vpli bi imelo to na vreme?

 

Gustoća vodene pare

Vodena para ima manju gustoću od zraka, a to znači vodena para stvarati uzgon prema gore u zraku.
Gustoća vodene pare i zraka

Molekularna masa vode je 18,02 g/mol. Prosječna molekularna masa Zemljine atmosfere je 28,57 g/mol kod standardne temperature i tlaka. Koristeći Avogadrov zakon i jednadžbu stanja idealnih plinova, zrak i vodena para će imati molarni obujam od 22,414 litre.

Kod 0 °C i standardnog tlaka, zrak će imati vrlo malu količinu vodene pare, najviše 4,8 g/m3. Gustoća zraka kod istih uvjeta je najviše 1 293 g/m3.

Kako temperature raste, tako se i količina vodene pare u zraku povećava i zamjenjuje sve više molekule zraka po Avogadrovom zakonu. Povećanje temperature, a time i količine vlage u zraku, povećati će i sile uzgona prema gore, pogotovo iznad 25 °C, što značajno utječe na sisteme ciklona i anticiklona.
Vodena para i disanje
Kako temperatura raste, tako i molekule vode sve više zamjenjuju ostale molekule zraka, pa i molekule kisika. To može otežati disanje, pogotovo kada je zrak topliji od 35 °C i kada je vlažnost zraka velika, kao u tropskim kišnim šumama ili u prostorijama gdje je slaba ventilacija.

 

 

samo en pogled iz vikipedije, ker se mi ne lub surfat, iz glave pa tut ne vem več točnih cifer.

skratka, avto na vodo je nateg za dr. lučko kajfež bogataj, ki pravi, da en hamburger uniči 50m2 tropskega gozda.

in seweda ovce, ki ji verjamejo, brez, da bi uporabili mal osnovnošolskega znanja matematike in logiko malo nad plazilskimi možgani.


sploh nimam besed... miiiissslllmmmmmm....




Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)

Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0