Za nemoteno delovanje te spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z našo politiko piškotkov. Nadaljuj
Lunin net

Hitri skok na vsebino


Fotka

Javni potniški promet (JPP) in transport v Sloveniji


  • Prijavi se, če želiš komentirati
61 komentarjev na to temo

#1 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 22. april 2009, 10:43

Video: Javni potniški promet (JPP) in transport v Sloveniji

(33:44) Dr. Aljaž Plevnik, univ. dipl. geog. (Urbanistični inštitut Rep. Slovenije), Lidija Živčič (Društvo FOCUS), Vojmir Drašler (Ministrstvo za promet, Sektor za prevoze v cestem prometu). Stanje prometa v Sloveniji. Trendi in plani. Ozaveščanje javnosti o JPP. Kako prepričati ljudi, da bi se bolj vozili z JPP? Kaj narediti, da bomo spremenili uporabo JPP? Odvisnost slovenskega transporta od Evropske unije. JPP je povezan z ostalimi sektorji kot je zdravstven sistem, zato menijo, da ga čez noč ne moremo spremeniti. Bistveno pri tem je, da uporabnik osebnega vozila preide na JPP. Potencial vzpostavitve lokalnega JPP pa je velik.


Objavljena slika

--




#2 Marsa

Marsa
  • Uredništvo
  • Št. objav: 60 730

Objavljeno: 22. april 2009, 11:45

wow, kok si se potrudil! x^x :palec:
Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.
Picasso

#3 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 1. maj 2009, 09:47

hvala. mogoce bi bilo celo dobro, da bi ble vse teme o prometu v svojem koticku? :inocent: (recimo "trajnostni razvoj in promet" ali kaj podobnega, pa bi se dodalo se kaj drugih tem zraven; ceprou je zdej tko kot je tezje spreminjat ane?)

-
Sicer pa, promet je res "štalast, ne samo pri nas, po svetu tudi" :sori: Jasno so vzroki v kapitalu, samo, drzave se prebujajo in delujejo v tej smeri, pri nas pa se premika prevec pocasi.
Ko sem zadnjic na nekem posvetu predlagal oziroma vprasal enostavno zakaj ni JPP brezplacen, kot v ze nekaterih mestih, so me cudno gledali! Ze skor reagirali, kako pa to sploh, sej.... "ne bi bilo ucinka" so povedali! x:o)x
Zelijo spodbujati JPP, obenem pa so cene medkrajevnih busov blazne. Vlaki vozijo preredko in so prepolni ob konicah. Povezav med enim in drugih transportom je premalo.
Bistven pa je tranzitni promet! - ta unici najvec cest in verjetno povzroci tudi najvec CO2 s cest. Na racun davkoplacevalcev seveda.
Ker Slovenija ni pravocasno reagirala, sedaj menda ne moremo kar uvajati nekih ekoloskih taks na tranzitni promet, ceprav bi bila to verjetno super resitev! Denar od eko-takse bi porabili za obnovo cest ter okolice cest, za okoljske projekte ter izgradnjo boljse infrastrukture vlakov oziroma prehoda tranzitnega prometa iz cest na tire.
Seveda bi to moral istoriti ze zdavnaj, ob vstopu v EU in podpreti Avstrijo s podobnimi predlogi.
Vec o tem govori v zgornjem prispevku.

#4 Marsa

Marsa
  • Uredništvo
  • Št. objav: 60 730

Objavljeno: 2. maj 2009, 13:38

hvala. mogoce bi bilo celo dobro, da bi ble vse teme o prometu v svojem koticku? :inocent: (recimo "trajnostni razvoj in promet" ali kaj podobnega, pa bi se dodalo se kaj drugih tem zraven; ceprou je zdej tko kot je tezje spreminjat ane?)

x8Dx Dobra ideja :palec:, mas prav, saj imamo [kot si super podal] blazno teh tem - a zihr ne s predlaganim naslovom oz. imenom (ker bi tehnicnost oz. hladnost postavljenega morda odvrnila sodelujoce [ali debate zastavila nekako suhoparno], ker je, sodim, ln(f) priljubljen ravno ali najbolj zaradi clovecnosti oz. topline, domacnosti... teh *tehnicnih zadev* [oz. na *tak nacin* podanih/pred- in po-stavljenih je ze ogromno]).
Tako bi namesto predlaganega "trajnostni razvoj in bla.." bil preprosto 'Promet in zveze' (al kaj tacga). xDDx

Je pa vse to (recimo dodajanje in zelo vestna in vneta in zato skorajda pretirana organiziranost oz. predalckanje) lohk tud motece oz. je lohk minus -in ne plus-, saj ce mamo za vsako podrocje poseben forum, imamo lahko potem sedemnajst tisoc forumov s po milijardo tem. x:o)x x;)x ... ali, preprosto: se zaradi posameznih dreves izgubimo v gozdu. x:)x

Ko pa pride potreba oz. je takorekoc nujno, neizbezno (..., ..., povprasevanje?), pa se ubode. :)
Kot F Cvekarije, ki ga prvotno ni blo (niti v planu, k sva hotla *bl resno zastavt* x:)x)

smo pa vcas pr enih stvareh mal pocasni, sej ves, LN je pac bikoslav. xDDx x;)x
Jaz iščem le eno; da bi izrazil tisto, kar hočem. In ne iščem novih oblik, temveč jih najdem.
Picasso

#5 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 2. maj 2009, 15:27

aha.
Imam se predloge, samo ne bom kle o tem. Ob priliki raj
Ce se ti bo zdel ze za spremembo bi se naceloma lahko jst zavzel za eko. del, fasado itn.

#6 Dancerka

Dancerka
  • D član
  • Št. objav: 561

Objavljeno: 2. maj 2009, 22:51

Ha ha, KUL tema & seveda seznam tem!! :)

'Babe v prometu' - mislim!! x;)x

'Čaki Janko, kje je že volan? x;)x '

'LN = bikoslav', lol! :)

bom z veseljem prisluhnila eko temam še naprej! :) (& razvoju LN v 'eko-slav'-a? x;)x )

Osebno sem vedno zelo rada potovala z javnim prometom & štopala (študentska leta, kaj čmo.. pa tud še pol včasih :))

Se totalno strinjam, vse na vlake kot Avstrija, pa fajn zaračunat tranzit - če že!
ne pa da uničujejo ceste, pa še tovornjak prehiteva tovornjaka na avocesti, halo!!

Kje konkretno pa majo JPP brezplačen & koliko jih to stane ter od kje jim denar?
(morda take informacije prej prepričajo 'neverujoče'?)

Problem je recimo na periferiji, ko so včasih prazni avtobusi (pa 1 ali 2 potnika v njih, al pa recimo 10!) - seveda, ker so ful dragi.. & zato so spet še dražji.. a to je le 1 aspekt.
Avtobus ponavadi tudi vozi dlje, prej moraš vstat za v šolo ali v službo.. pozneje prideš domov, al pa moraš špricat zadnjo uro včasih (ok, včasih tud izgovori, ki prav pridejo! x;)x )

Meni je blo včasih fajn malo dremat na vlaku, ali brat... ali celo kaj za job/šolo delat :)

Je pa res dosti bolj 'komot' in ceneje in hitreje, pač z avtom... za marsikoga.. sploh če so veze slabe ali jih recimo med vikendom ali ob določenih urah sploh ni!

eni privatniki že dajejo male kombi-avtomobile namesto busov ob določenih urah, to je ena rešitev..
al pa da bi se enostavno 'naročal' na bus, varianta taksi, & se glede na število potnikov izbere vozilo..

pa tud če maš telefonsko od šoferja je fajn, da te počaka, če kje slučajno zamudiš! :)

#7 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 2. maj 2009, 23:35

mislim daje brezplacen bus v enem od slovenskih obmorskih mest.

Sicer pa konkretni predlogi:
PREDLOG ZA REVITALIZACIJO JAVNEGA POTNIŠKEGA PROMETA V SLOVENIJI

en kul video x;)x - Filmcek dijakov Gimnazije Brezice o prednostih javnega potniskega prometa: javni_prevozfinal.avi

#8 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 5. maj 2009, 17:54

Na mestnih avtobusih letos uvajamo sodoben elektronski plačilni sistem, ki bo temeljil na enotni mestni kartici URBANA.
Preverite pomembne roke za potnike in se, če želite, kot uporabnik vključite v testiranje sistema.

Podrobnejše informacije dobite v novici na naši spletni strani - povezava:

http://www.jh-lj.si/...php?m=3&id=1249
http://www.jh-lj.si/...ica__Urbana.pdf

V prvem obdobju bo kartica Urbana omogočala uporabo istega plačilnega sredstva za:

- javni prevoz z mestnim potniškim prometom,
- parkiranje na področju Mestne občine Ljubljana (na parkiriščih v upravljanju JP LPT in na belih conah opremljenih z parkomati),
- prevoz z vzpenjačo na grad,
- storitve Ljubljanskih knjižnic.

V nadaljevanju je predvidena razširitev uporabe kartice za plačevanje obiskov muzejev, športnih zavodov, kulturnih prireditev ter uporaba turistične kartice. Moznosti uporabe kartice Urbana so neomejene in ena od njih je tudi razširitev kartice v enotno vozovnico za javni prevoz na celotnem področju Republike Slovenije. :palec:

Bistvene prednosti za potnike:

- hiter in udoben način brezgotovinskega plačevanja, :palec:
- moznost prestopanja brez doplačila v določenem časovnem obdobju :palec:
(Imetnik kartice Urbana bo lahko v roku 90 minut prestopil na drug avtobus brez doplačila. Uporabnikom, ki morajo prestopati in zdaj plačajo dva zetona za pot, se bo cena razpolovila.) :palec:
- v nadaljevanju moznost razširitve.

Parkirni avtomati in knjiznice bodo opremljene samo z enim terminalom.

NACIN PLACILA:
Na začetku bosta uvedeni dve vrsti vozovnic:

- vrednostna kartica Urbana,
- terminska kartica Urbana.

Poleg dveh kartic bo mogoče kot plačilno sredstvo uporabiti tudi mobilni telefon.




#9 Cookie

Cookie
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 884

Objavljeno: 6. maj 2009, 09:07

Urbana (LJ LPP) je debilna pogruntavščina :xx!: Spet način, kako bo nekdo mastno zaslužil xrolleyesx
Žetoni, dnar in mesečne so čist DOVOLJ!
You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.
»Grem naprej.
Kjer ni poti, ustvarim pot.
Usmerjam tok svojega življenja,
tako kot duša v meni hoče.«
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´

#10 Ale'

Ale'
  • D član
  • Št. objav: 4 444

Objavljeno: 6. maj 2009, 14:01

mislim daje brezplacen bus v enem od slovenskih obmorskih mest.

Brezplačen bus je v Novi Gorici, in sicer Solkan-Nova Gorica-Šempeter-Vrtojba ves dan... Nova Gorica-Kromberk-Loke ob določenih urah. x:)x Je pa še avtobus Nova Gorica (Avtobusna postaja, Železiška postaja)-Gorica (Železniška postaja) za 1 evro, kar tudi pride večkrat prav. Pa na Sveto Goro tudi vozi avtobus, cena tudi primerna. Je pa bolj slaba povezava recimo v Goriška Brda al v nekatere vasi okrog Nove Gorice. Menda se cenovno ne izplača.

Pogrešam tudi da ne vozi vlak v Slovenj Gradec.
Tu pa še Vozni red vlakov v Sloveniji (s cenikom)

***
Na Obali pa ne vem kako je.
Objavljena slika

#11 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 6. maj 2009, 23:04

Se ne stirnjam glih.
Sedaj je bilo potrebno za vsako voznjo z busom placati svoj zeton, cetudi se peljal le eno postajo. Ce si recimo morala v moste s prestopanjem v centru, kar je pomenilo dva busa do zeljene lokacije in dva nazaj, je bilo potrebno placat 4 zetone! Cetudi si se peljalala z vsakih od 4 busov recimo le eno postajo.
Zdaj pa bo ena vozja veljala 90 minut. Pomeni da gres v mesto z busom ali dvema, opravis opravek in se vrnes z dvema busoma nazaj domov - za eno ceno, kolikor sem razumel.

Urbana (LJ LPP) je debilna pogruntavščina :xx!: Spet način, kako bo nekdo mastno zaslužil xrolleyesx
Žetoni, dnar in mesečne so čist DOVOLJ!


Brezplacen JPP sem tudi predlagal tudi za Lj., a jim je vrglo ven ventile! :o|o:
Na primorskem so z brezplacnim prevozom povecali voznjo z JPP-jem, kar naj bi bil cilj tudi drugot. Se vprasam cilj koga, razen nevladnih organizacij, ceprav "naj bi se" za to zavzemali tudi "vrhovi"...

Busi so precej dragi proti vlakom. Vsaj v osrednji slo. Ali so cene realne pa ne morem govort, ker sedaj v ceno ni vsteta okoljska skoda.
Nekateri ljudje tudi izkoriscajo dejstvo da jim v sluzbah placujejo voznjo na delo, iz naslova stalnega prebivalisca, ceprav zivijo v istem naselju kjer tudi delajo.

Brezplačen bus je v Novi Gorici, in sicer Solkan-Nova Gorica-Šempeter-Vrtojba ves dan... Nova Gorica-Kromberk-Loke ob določenih urah. x:)x Je pa še avtobus Nova Gorica (Avtobusna postaja, Železiška postaja)-Gorica (Železniška postaja) za 1 evro, kar tudi pride večkrat prav. Pa na Sveto Goro tudi vozi avtobus, cena tudi primerna. Je pa bolj slaba povezava recimo v Goriška Brda al v nekatere vasi okrog Nove Gorice. Menda se cenovno ne izplača.

Pogrešam tudi da ne vozi vlak v Slovenj Gradec.
Tu pa še Vozni red vlakov v Sloveniji (s cenikom)

***
Na Obali pa ne vem kako je.



#12 Cookie

Cookie
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 884

Objavljeno: 7. maj 2009, 11:19

ker vidim, da rad daješ primere, naj navržem svojega; poskusi se peljat iz medvod na zdr. pregled na chengdujsko (ZVD) s 25-ko. Pa da vidim jacka, ki prispe tja z busom v tem časovnme terminu (90min). xcivx
ga ni junaka, ker je vmes famozna zaloška z vsemi bolncami, UKCji in tržnicami x:px
če ti je žeton za 0,80 eur predrag za eno postajo, pojdi peš, saj hoja je pa ja zdrava, postaje so pa tut na vsakih 100m posejane x^x
če pa ti hoja ne diši, kupi dnevno vozovnico (k se ti splača ob uporabi več kot 3žetone /dan), al pa tedensko, da mesečne sploh ne omenjam x:px

Urbana je kretenski izum aparatnetkčikov :C: zakaj; ker jo morš nek nafilat, običajno to opaziš šele v jutranji gneči na busu, kjer te 200 ovc z istim problemom potiska proti izhodnim vratom x;)x
npr, ane x;)x

Se ne stirnjam glih.
Sedaj je bilo potrebno za vsako voznjo z busom placati svoj zeton, cetudi se peljal le eno postajo. Ce si recimo morala v moste s prestopanjem v centru, kar je pomenilo dva busa do zeljene lokacije in dva nazaj, je bilo potrebno placat 4 zetone! Cetudi si se peljalala z vsakih od 4 busov recimo le eno postajo.
Zdaj pa bo ena vozja veljala 90 minut. Pomeni da gres v mesto z busom ali dvema, opravis opravek in se vrnes z dvema busoma nazaj domov - za eno ceno, kolikor sem razumel.



Brezplacen JPP sem tudi predlagal tudi za Lj., a jim je vrglo ven ventile! :o|o:
Na primorskem so z brezplacnim prevozom povecali voznjo z JPP-jem, kar naj bi bil cilj tudi drugot. Se vprasam cilj koga, razen nevladnih organizacij, ceprav "naj bi se" za to zavzemali tudi "vrhovi"...

Busi so precej dragi proti vlakom. Vsaj v osrednji slo. Ali so cene realne pa ne morem govort, ker sedaj v ceno ni vsteta okoljska skoda.
Nekateri ljudje tudi izkoriscajo dejstvo da jim v sluzbah placujejo voznjo na delo, iz naslova stalnega prebivalisca, ceprav zivijo v istem naselju kjer tudi delajo.

ja, in :inocent: kako tebe TOČNO to boli, mislm finančno :8):
You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.
»Grem naprej.
Kjer ni poti, ustvarim pot.
Usmerjam tok svojega življenja,
tako kot duša v meni hoče.«
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´

#13 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 7. maj 2009, 11:44

Nisem niti vedel, da celo dnevna vozovnica obstaja. Fajn.
Sem pa se skoraj celo zivljenje vozil z busom po lj., tko da.. si izbrala res eno izmed daljsih relacij.
Ce gres z 9-tko do centra in potem s trojko na rudnik, lahko to storis v 1 uri, tudi v normalni vsakodnevni gneci, in tudi preko zaloske. ce ni gnece, ap celo prej. ce je opravek manjsi si za isto ceno izkoristil vsaj 3 buse. V kolikor so relacije krajse, pa vsaj stiri in vec.
Statistike itaq kazejo, da se mnoga folka vozi eno, dve ali zgolj nekaj postaj.
Brez skrbi, hodim dovolj, ker se mi ne splaca kupovat mesecnih.

Bo cas pokazal svoje. Meni se zaenkrat zdi vredu ideja. v praksi bomo pa videli.
Osebn sem se vedno menja, da bi bil odobro, da bi bil JPP brezplacen

Irelevantno vprasanje.

#14 Cookie

Cookie
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 884

Objavljeno: 7. maj 2009, 12:10

JPP bo džabe takrt, ko bodo delodajalci plačevali prevoz na delo dražje, kot bo le-ta delodajalca dejansko koštal. Z obzirom, da LPP dobi (vsaj pred leti je dobival) samo 10% svoji prihodkov, je jasno, da LPP ni socialna ustanova ali dobrodelno podjetje, saj plačuje svoje zaposlene z denarjem in ne polnimi vrečami praznih obljub x;)x
no, razn, če MO LJ pokrije celotne odhodke LPP, pol je pa tut v LJ JPP brezplačen. Sam takrat bodo tut svinje letele po luftu xDDx
MPP LPP (to so mestne proge) obmestnega značaja (ala 25, podaljšana 8, 1, 6,...) se (so)pokrivajo tudi z denarjem sosednjih občin, tako npr. občina medvode (do)plača LPP, da se 25 sploh vozi v medvode. Isto je z Gameljnami, vnanjimi goricami,...za brezovico ne vem.
Torej, pod črto; nekdo MORA ta JPP plačat.

čak, čak, mam še eno daljšo relacijo: 11-ka (ježica-zalog) taj tut fina x:px
al pa 8ka (Gameljne -brnčičeva).

O statistiki žal nimam lepega mnenja x:Ix
You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.
»Grem naprej.
Kjer ni poti, ustvarim pot.
Usmerjam tok svojega življenja,
tako kot duša v meni hoče.«
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´

#15 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 7. maj 2009, 12:19

Ja, nekado mora placat JPP , ampak nekdo bo moral placat tudi penale zaradi prevelike doze CO2 ki ga izpusti slo. promet.
Dejstvo da se prevec folka vozi z avtom in premalo z JPP. Ena od spodbud pa bi lahko bila brezplacna voznja. Ob tem pa bi ponudili drugr usluge, ki bi jih racunali. Bi se ze kaj izmislili.
Prav tako slo. pricakuje znaten delez podpore v denarju od EU, ki bi jo lahko porabili tudi za nove buse na elektriko ipd.
V JPP se ni vlagalo predolgo nobenih sredstev, zgolj v avtoceste, pa se te vsi nekaj kritizirajo. Se vidi kaksen vpliv so imel razni Petroli, Istrabenzi ipd pri nas :o|o:

Vlada bo ukrepala in ukrepa v smeri prehoda na JPP, samo koliko, kako in kdaj je vprasanje!?

#16 Cookie

Cookie
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 884

Objavljeno: 7. maj 2009, 12:25

aha, buse na elektriko :inocent: od kje pa misliš, da bojo dobli vso to količino elektrike? Od nove JE?

Sta bla pred ohoho leti dva plinska busa (pr LPP); pa so jih hitro skenslali, prvič zato, ker so se moral vozit na polnjenje h Butan plinu, in občina ni pustila narest plinske črpalke na ograjenem parkirišču LPPja, poleg tega je "zainteresirana javnost" bila strašno proti "plinski bombi sredi spalnega naselja". Celo v cajtngih, ne samo v pismih bralcev, so se pojavljale študije in ekspertize o strašni nevarnosti od plinske eksplozije ako je tak bus udeležen v prometni nesreči.

Osebno se mi zdi izredno simpatična zadeva z brezplačno oz. z mini fin. nadomestilom (uporabnino) izposojo koles po vsej LJ. So delal tut neki v tej smeri, sam so kolesa dost hitr odkolesarila v neznano :vio:
Si si izposodil kolo v nekem delu LJ, se odpeljal na drug konec LJ (in ga tam pustil; ideja je bla dost podobna rent-a caru).
Zdej, kok je to v LJ uporabno, ob vsej problematiki pomanjkanja kolesarskih stez :o|o: varnih kolesarskih parkirišč (z napuščem; sanja svinja kukuruz) prepuščam posameznikovi domišljiji x:px
You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.
»Grem naprej.
Kjer ni poti, ustvarim pot.
Usmerjam tok svojega življenja,
tako kot duša v meni hoče.«
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´

#17 Ale'

Ale'
  • D član
  • Št. objav: 4 444

Objavljeno: 7. maj 2009, 16:37

...če MO LJ pokrije celotne odhodke LPP, pol je pa tut v LJ JPP brezplačen. Sam takrat bodo tut svinje letele po luftu xDDx

Pri nas plačuje MO. Je problem s parkirnimi mesti pa so se odločili da tako poskušajo rešit problem. Problem s parkirnimi je še vedno velik, vendar pride javni prevoz prav predvsem za starejše ljudi in invalide.
Objavljena slika

#18 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 8. maj 2009, 00:10

Ej, az buse bi ze blo,. Ni ap to gli hneha huda udeja sploh.
Dejstv oda bistveni problemi kljub takih akrticam kot je urbana ipd, ne bodo reseni! V tem se vsekakor strinjava!
Podpiram pa vsako gesto vlade, ki naredi karkoli v tej smeri da se uporaba JPP izboljsa in predvsem popravi!

Se strinjam. Kolesa so fajn zadeva. Zal pa ni dovolj varnih parkirisc, kakor se vedno mnogo ljudi se ne more ali se ne vozi s kolesom (starejsi recimo).

Ja, JPP je za moje pojme velik problem, s katerim se bomo morali v prihodnosti soociti.
Morda so resitev hitri vlaki, ki bi po hitrosti konkurirali osebnim avtomobilom, tako bi verjetno zmotivirali ljudi da preidejo na vlake. Obenem pa bi na vlake predvsem preusmeril tranzitni promet (tovornjake, ki jih je na nasih cestah dosti prevec).
Palcevanje velikih glob za parkiranej v centru mesta kot so naredili v Londonu, ne pride v postev, ker to ni zadovoljiva resitev. Za resitev je potrebno ponuditi primeren alternativni JPP. Tudi tak, ki bo vozil ponoci, saj vedno vec ljudi dela tudi pomoci. Danes pa ob polnoci skoraj ni vec busa in ostane zgolj taksi ali osebni avto.

aha, buse na elektriko :inocent: od kje pa misliš, da bojo dobli vso to količino elektrike? Od nove JE?

Sta bla pred ohoho leti dva plinska busa (pr LPP); pa so jih hitro skenslali, prvič zato, ker so se moral vozit na polnjenje h Butan plinu, in občina ni pustila narest plinske črpalke na ograjenem parkirišču LPPja, poleg tega je "zainteresirana javnost" bila strašno proti "plinski bombi sredi spalnega naselja". Celo v cajtngih, ne samo v pismih bralcev, so se pojavljale študije in ekspertize o strašni nevarnosti od plinske eksplozije ako je tak bus udeležen v prometni nesreči.

Osebno se mi zdi izredno simpatična zadeva z brezplačno oz. z mini fin. nadomestilom (uporabnino) izposojo koles po vsej LJ. So delal tut neki v tej smeri, sam so kolesa dost hitr odkolesarila v neznano :vio:
Si si izposodil kolo v nekem delu LJ, se odpeljal na drug konec LJ (in ga tam pustil; ideja je bla dost podobna rent-a caru).
Zdej, kok je to v LJ uporabno, ob vsej problematiki pomanjkanja kolesarskih stez :o|o: varnih kolesarskih parkirišč (z napuščem; sanja svinja kukuruz) prepuščam posameznikovi domišljiji x:px


Res je. Obenem pa glede na to kolk stanejo parkirne hise, bi se ze zdavnaj vsi lahko vozili z busom brezplacno.
Seveda pa mnogim to ni v interesu, sploh pa ker drzava od vsakega avtomobilista dobi velik procent davka.
Kolk gre tega denarja za petro-lobije pa seveda ne vem.

Pri nas plačuje MO. Je problem s parkirnimi mesti pa so se odločili da tako poskušajo rešit problem. Problem s parkirnimi je še vedno velik, vendar pride javni prevoz prav predvsem za starejše ljudi in invalide.



#19 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 26. maj 2009, 14:33

Predlogi za tramvaj v Ljubljani:
http://www.ppmol.org...predlog-PCL.pdf

#20 tantra

tantra
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 320

Objavljeno: 26. maj 2009, 17:01

Edit, glej: Objava #22 [drugi post spodaj].

#21 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 26. maj 2009, 21:35

A si zasledil tut kaksno pozitivno stran Urbane?
ugibam...po mnogih objavah sodec, predvidevam, da bi kamot delal v kaksnem uspesnem slovenskem cajtngu, glede na to, da pikirajo predvsem na negativno usmerjene informacije?

#22 tantra

tantra
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 320

Objavljeno: 26. maj 2009, 22:34

Urbana (LJ LPP) je debilna pogruntavščina :xx!: Spet način, kako bo nekdo mastno zaslužil xrolleyesx
Žetoni, dnar in mesečne so čist DOVOLJ!

Janković: "Obe ponudbi za mestno kartico sta previsoki."
"Tako ponudba Ultre kot Četrte poti za izdelavo enotnih mestnih kartic, sta se zdeli ljubljanskemu županu Zoranu Jankoviću previsoki. Možno po njegovem je bilo, da ne bi bil izbran nihče.":
"Kot tisti, ki skrbi za mestni proračun, ljubljanski župan Zoran Janković ocenjuje, da sta obe prispeli ponudbi za izdelavo mestnih kartic previsoki oziroma predragi.
Ultra je ponudila izdelavo enotne mestne kartice za 4,3 milijona evrov,
Četrta pot pa za 3,1 milijona evrov.
Janković sicer verjame, da sta oba ponudnika kvalificirana in sposobna izvesti projekt izdelave in uvedbe kartice, ki bi bila plačilno sredstvo na avtobusih, parkiriščih, muzejih, taksijih, knjižnicah. A sta postavili previsoko ceno, poudarja župan. Od tu naprej so odprte ti možnosti, pravi: »Ali sprejmemo ponudbo, gremo v pogajanja ali pa nikogar ne izberemo.« S poročilom razpisne komisije župan sicer še ni seznanjen."
http://www.finance.s...o_sta_previsoki

"Ultra za izdelavo mestnih kartic naj bi bila izbrana po prijateljskih kriterijih"
"Drugi ponudnik je bil za 1,2 milijona evrov cenejši,
a je mestna občina/Janković izbral dražjega."
http://www.sta.si/ve...?s=s&id=1303772

Komisija izbrala (dražjo) Ultro
http://www.finance.s...

Ultra in župan Janković domnevno povezana
http://www.finance.s...usodno_povezana

Zakaj je po mnenju komisije izpadla Četrta pot
"Strokovna komisija je ponudbo Četrte poti izločila, ker ni izpolnjevala razpisnih pogojev v dveh točkah. Kot je danes pojasnila direktorica službe za javna naročila MOL Tadeja Möderndorfer, ponudnik naročniku ni ponudil nakupa, ampak najem programske in komunikacijske opreme za delovanje sistema enotne mestne kartice, način mobilnega plačevanja, ki ga je ponudil, pa ni izpolnjeval zahtev naročnika.
Četrta pot je bo besedah Möderndorferjeve za mobilno plačevanje ponudila "terminal, ki podpira tehnologijo NFC, ki omogoča mobilno plačevanje le ob pogoju, da ima ponudnik tej tehnologiji prilagojen mobilni aparat ter da ima naročnik sklenjeno posebno pogodbo z operaterjem, kar pa iz tehničnih zahtev naročnika v razpisni dokumentaciji ne izhaja".
Kot je zagotovil predstavnik podjetja Četrta pot Tomaž Frelih, so na pojasnjevalna vprašanja MOL jasno odgovorili, da iz njihove ponudbe izhaja, da je vsa infrastruktura v lasti naročnika in da je s ponujeno tehnologijo za mobilno plačevanje omogočeno plačevanje z mobilnim telefonom,
kot je bilo zahtevano v razpisu."
http://www.finance.s...
[komentarji bralcev finance.si so spodaj]

_________
Nekateri komentarji bralcev/ informacije v zvezi z Urbano na finance.si:
"V Bratislavi plačaš bus z mobilnikom, pošlješ SMS na 1100 in pojavi se ti pravica do 70 minutne vožnje za 0,80 EUR, ne glede kolko busov ali tramvajev menjaš;

Nosilec tehnične izvedbe Urbane je Zagorska Ultra, le - ta ima "istega botra" kot Janković.
[op.: gospoda Gregor Golobič, Janez Kopač [stranka Zares] sta pred parlamentarnim volitvam bila
zaposlena v Ultri, več informacij o Ultri: glej zadnji odstavek spodaj];

http://www.finance.s..._mestno_kartico
http://www.finance.s...8a_prvih_kritik

_________
Domnevno sporni posli g. Jankovića:
"Jemlje mestu, daje družini
Janković je najprej trdil, da njegova družina nima v posesti niti kvadratnega metra zemlje, ki je z novim prostorskim načrtom postala zazidljiva, nato pa vendarle priznal lastništvo 55.000 kvadratnih metrov velikega zazidljivega zemljišča ob obvoznici – Lani septembra je Jankovićevo družinsko podjetje Electa zemljišče prodalo za 27 milijonov evrov, vendar se je ljubljanski župan odrekel predkupni pravici, čeprav je bilo denarja v občinski blagajni dovolj – Če bi zemljišče kupila občina, velikega stanovanjskega kompleksa zagotovo ne bi gradila županova sinova Damijan in Jure ...
... Po vseh pritiskih pa je vendarle priznal lastništvo skoraj 55.000 kvadratnih metrov zemljišč, ki so že zazidljiva. Kdo komu torej meče pesek v oči? Družina Janković (oče Zoran in sinova Damijan ter Jure) je pred sedmimi leti preko družinskega podjetja Electa od podjetja Barje kupila 54.302 kvadratna metra veliko zemljišče ob ljubljanski obvoznici. Takrat naj bi bili za kvadratni meter plačali 7,5 evra, skupaj nekaj več kot 407 tisoč evrov. Nič nenavadnega. Toda sedem let kasneje je cena zemljišča enormno zrasla. Septembra lani sta Damijan in Jure Janković isto zemljišče prodala podjetju Hypo leasing za skoraj 27 milijonov evrov. K takšni ceni ni pripomogla le normalna rast nepremičnin, dodobra je pomagal tudi njun oče in ljubljanski župan Zoran Janković ...
... Miha Jazbinšek je zoper župana, njegova sinova in družbo Electa podal kazensko ovadbo na pristojna tožilstva, davčno upravo in ministrstvo za notranje zadeve.
Več si lahko zainteresirani prebere v:
http://tednik.najblo...u-daje-druzini/

"Zoran Janković in Aleš Čerin (zdajšnji podžupan Ljubljane) sta, ko sta bila še v Mercatorju, sklenila skoraj milijon evrov vreden, domnevno fiktivni posel s SAS Group. Čerin je zdaj osumljenec. Sumi kaznivega dejanja so doslej prestali že policijsko in tožilsko presojo, pa tudi presojo zunajobravnavnega senata, ki je zavrnil Čerinovo pritožbo. Postopek na sodišču se nadaljuje."
http://www.dnevnik.s...vnik/1042268013
http://www.finance.si/245808

"O poslih med Mestno občino Ljubljana, podjetjem županove družine in Vegradom se zanima tudi parlamentarna komisija za preprečevanje korupcije"
http://www.finance.s...a_tudi_poslance

_________
Novi BMW 730d za ljubljanskega župana Zorana Jankovića [24.04.2009]
[ekološko darilo BMW Slovenija, enoletna uporaba]
"Novi BMW serije 7 je relativno nov in tehnično izjemno dovršen ekološko učinkovit avtomobil, ki je primeren tudi za protokolarne namene. Tako smo našli obojestranski interes, da občina dobi ekološko učinkovito protokolarno vozilo, nam pa je seveda v čast, da naš avto uporablja in promovira ljubljanski župan," pravi Gordana Kisilak, tiskovna predstavnica BMW Group Slovenija.
... Razpisni postopek za poslovni najem avtomobilov po informacijah z Mestne občine Ljubljana še ni končan, saj bodo najugodnejšo ponudbo izbrali prihodnji teden. Ponudbo je dalo tudi podjetje Malgaj, pooblaščeni trgovec vozil BMW, ki pa mu ne kaže dobro, saj je za petletni poslovni najem vozil, ki so si jih zamislili na občini, dalo ponudbo v višini 2,303.640 evrov, za odkup občinskih vozil pa ponudilo več kot 225.000 evrov, medtem ko bi najem vozil pri Porsche Leasingu stal 1,242.886 evrov, stara vozila pa bi mu lahko prodali za skoraj 228.000 evrov..."
http://www.dnevnik.s...nija/1042261940

BMW ima nov center v Ljubljani [24.04.2009]
http://www.arhivo.co...c...wOne&ID=462

Jankovića se ne lisiči
http://24ur.com/novi...-ne-lisici.html

Mesto Ljubljana zadolženo do maksimuma: Z rebalansom se bo poskusila zadolžiti do skoraj 140 milijonov evrov
"Mestna občina Ljubljana se bo z rebalansom poskusila zadolžiti do skoraj 140 milijonov evrov, le za devet manj, kot ji dopušča zakon."
http://www.dnevnik.s...nija/1042264445

_________
Zagorska Ultra in drugi, Državni denar v Ultro, ...
http://tinyurl.com/qvnhcn

Ultro zanima satelitsko cestninjenje
http://www.finance.s...ko_cestninjenje

Tudi pri cestninjenju bo konkurenca ...
http://www.mladina.s...estninjenje____
http://www.dnevnik.s..._dnevnik/334828

#23 free

free
  • Srebrni član
  • Št. objav: 16 801

Objavljeno: 26. maj 2009, 23:38

Zakaj je po mnenju komisije izpadla Četrta pot

#24 Cookie

Cookie
  • Lunatik
  • Št. objav: 9 884

Objavljeno: 27. maj 2009, 12:50

Tkole po domaće: boli mene pajo patak xrolleyesx

Na živce mi grejo šleperji, ki VSAKODNEVNO bašejo, uničujejo slo ceste in zrak. Se medsebojno prehitevajo na vrhniškem klancu (provzaprov se stalno neky prehitevajo).
Uvedla (še posebej po eu blokadi eu avtocestni sredstev zarad neustreznih vinjet) bi popolno AC blokado (oz, s tako visoko cestnino, da bi se jim zaletelo) za vse težkokategornike (aka šleparje); lepo naj jih v Dolgi vasi naložijo na železnico (za tiste 3 nakladalne rampe bi že zbrali ojrote, če mamo dnar za vsako neumnost, bi se tudi za to našlo kaj cvenka), v Kopru (Sežani/Jesenicah ali kje drugje), naj pa jih skipajo ven. Vozili bi se izključno ponoči! Majo celo noč časa, da se prevažajo gore dole, kakor jim drago.
Ker pa s(m)o papki, iz tega žal ne bo nič (oz, je logistično-transportni lobi močan, pa lah marsikoga dobro podloži, je tako, kot je).
You see beauty where you desire to see it. You see ugliness where your are afraid to see beauty.
»Grem naprej.
Kjer ni poti, ustvarim pot.
Usmerjam tok svojega življenja,
tako kot duša v meni hoče.«
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´

#25 tantra

tantra
  • Lunatik
  • Št. objav: 7 320

Objavljeno: 27. maj 2009, 13:19

Any Panic za Linux, BSD, MAC OS, sandboxie [Windows] uporabnike.
V Windowse se inštalira sandboxie aplikacijo, uporablja uporabniški račun brez admin. pravic.
In se lahko klika b.p. -)
Lahko se uporabi/uporablja tudi NoScript [za Mozilla Firefox browser],
zlobna koda ne more delovat skozi browser -):
https://addons.mozil...refox/addon/722

VIRUS!!!
NUJNO NE KLIKAJ POVEZAVE jo je dala oseba Diemeks na prejsnji strani teme!






Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)

Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0