Obrazi ljudi Obraz ljudstva FB
klikni;
Obrazi ljudi Obraz ljudstva Public Group | Facebook
Protipraven PLAČILNI NALOG
https://gustirna.wor...placilni-nalog/
ONLINE DOSTOP DO VZORCA PRITOŽBE ZA PLAČILNI NALOG ZA NENOŠENJE
OBRAZNE MASKE, KI GA TE DNI NA VELIKO PIŠEJO INŠPEKTORJI MINISTRSTVA ZA
ZDRAVJE PO VSEJ SLOVENIJI.
Protipraven PLAČILNI NALOG lahko razveljavite s poslanim vzorcem iz
spodnje povezave. Potrebno je le spremeniti podatke označene z rdečo
barvo. Ostali zakoni in obrazložitev stoji določno in nespremenjeno!
POZOR: Nikoli in nikdar ne podpisujte plačilnih nalogov, če se z njimi
ne strinjate. Podpis zelo oteži zadevo, saj ste s pooblaščeno uradno
osebo podpisali pogodbo, da se strinjate s kaznijo … Sicer pa: No
contract, no case!
Srečno! Nič bat. Samo pišite.
1) Wordov dokument: (Rdeče označene besede zamenjate z besedami iz vašega plačilnega naloga!)
http://www.elis-center.com/VZOREC%20PRITOZBE%20GLOBA%20INSP…
2) PDF dokument za branje:
http://www.elis-center.com/VZOREC%20PRITOZBE%20GLOBA%20INSP…
3) Slika PLAČILNEGA NALOGA, ki vam ga za 400,00 EUR spiše inšpektor Ministrstva za zdravje Republike Slovenije
http://www.elis-cent...JAK-ANDREJA.jpg
Obvestite prosim vse lokale, okrepčevalnice, gostilne, hotele, trgovinice, in vse, za katere mislite, da jim bo pomagalo!
SKUPAJ ZMOREMO VEČ!
Prilagam še vzorec za hiter COPY/PASTE, vendar ne pozabite spremeniti ustreznih podatkov, imen, datumov, številk …
———————————
PODJETJE D.O.O. ali IME PRIIMEK
Ulica in naslov
Poštna številka in kraj
Številka: 1000000000000
Datum: 8.9.2020
NAPIŠI IME PRIIMEK INŠPEKTORJA
ZDRAVSTVENI INŠPEKTORAT REPUBLIKE SLOVENIJE
Vožarski pot 12
1000 Ljubljana
ZADEVA: Ničnost PLAČILNEGA NALOGA serijska številka 1000000000000 z
dne X.X.2020, ki ga je izdala pooblaščena uradna oseba inšpektor IME
PRIIMEK, na podlagi prvega odstavka 57. člena Zakona o prekrških (URL
RS, št 7/03 s spremembami in dopolnitvami ZP-1).
Plačilni nalog navaja predpis izrečen po 2. točki prvega odstavka 39.
člena Zakona o nalezljivih boleznih. Člen 2/39 ZBN je vezan na prvi
odstavek 2. člena Odloka o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja
okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2. Kazen oziroma globa je
izrečena na podlagi 14. odstavka 57. člena v višini 400 eur ali
polovička, če se plača takoj.
PRAVNA UGOTOVITEV
PLAČILNI NALOG številka 1000000000000 z dne X.X.2020 se ZAVRNE V
CELOTI in se izreče za ničnega iz razloga utemeljene nepravne in
utemeljene nematerialne dokazane osnove in se za naklepno izvedeno
goljufijo inšpektorja, osumljenega po 211. členu Kazenskega zakonika
(KZ-1-NPB4) v primeru izvedene golobe – nemudoma prične kazenski
postopek.
OBRAZLOŽITEV
Začnemo z inšpektorskim razlogom za izrečeno kazen na podlagi 14/57.
člena ZBN. 14 točke, ki pravi: “Z globo od 400 do 4000 eurov se kaznuje
za prekršek posameznik, če ravna v nasprotju s PRVIM ODSTAVKOM 39. ČLENA
tega zakona.” Ker je treba zakon razumeti dobesedno, striktno, se
razume, da je potrebno upoštevati točno, dosledno dikcijo zakona in
(ne)veljavnih predpisov.
1. ZBN v 14/57. členu ne zapoveduje uporabo 39. člena v celoti,
temveč zapoveduje uporabo prvega odstavka 37. člena ZBN. Uporaba 2.
točke prvega ostavka 37. člena ZBN predstavlja samovoljno razlago
inšpektorja, kar pomeni nedovoljeno širitev in razlago zakona. Pripomba:
V kolikor bi po 14/57. členu v ZNB člen 39 veljal v celoti, nemudoma v
veljavo stopi tudi 3. odstavek 39. člen ki je vezan na dejstvo, da
minister za zdravje o ukrepih vse do danes ni obvestil Vlade Republike
Slovenije niti Državnega zbora Republike Slovenije niti javnosti pomeni,
da je prvi dostavek v predmetnem primeru razveljavljen. Tretji odstavek
39. člena glede na ugotovljeno dejstvo popolnoma razveljavi prvi
odstavek 37. člena. Z neveljavnim prvim odstavkom 39. člena inšpektor
nima pravice izdajati plačilnega naloga. Na podlagi četrtega odstavka 7.
člena Zakona o nalezljivih boleznih (Uradni list RS, št. 33/06 – uradno
prečiščeno besedilo in 49/20 – ZIUZEOP) je Vlada Republike Slovenije
izdala Odlok o preklicu epidemije za nalezljive bolezni SARS-CoV-2
(COVID-19), zato je 14 točka 57. člena neuporabna (prepovedano se je
sklicevati na člene zakona, ki niso uradno v veljavi zaradi preklicane
uredbe Vlade!) zato 14. točke 57. člena ni mogoče uporabiti iz razloga
zahteve 3. odstavka 37. člena. Prvega odstavka 37. člena ni mogoče brez
predhodne uresničitve 3. odstavka 39. člena postaviti v veljavo po
preklicu odloka. Po datumu 15.5.2020 3. odstavek 39. člena, ki pravi: »O
ukrepih iz prvega odstavka tega člena minister, pristojen za zdravje,
nemudoma obvesti Vlado Republike Slovenije in Državni zbor Republike
Slovenije.« ni bil ponovno aktiviran, kot to zapoveduje zakon. Dejstvo,
da so ukrepi bili preklicani dne 14.5.2020 in so po 4. členu istega
odloka naslednji dan, dne 15.5.2020 stopili v veljavo štejemo, da je od
tega dne naprej avtomatično razveljavljen tudi 1. odstavek 37. člena ter
posledično 2. točka prvega odstavka 37. člena, po katerem je inšpektor
zaznal kršitev v PLAČILNEM NALOGU.
2. Za kršitev inšpektor navaja 2. točko prvega odstavka 39. člena
ZBN, česar pa v 14. točki 57. člena ni mogoče zaznati niti najti.
Omenjen je zgolj prvi odstavek in nobene točke! Kazen ni možna, ker je
14/57. člen natančen. Zakon je potrebno spoštovati dobesedno, kot piše.
Torej: samo »prvi odstavek 39. člena«. Dikcija iz plačilnega naloga:
»Druga točka prvega odstavka 39. člena« predstavlja povsem drugo, novo
in razširjeno zakonsko razlago in jo vsebinsko nedovoljeno širi. Iz tega
razloga je navedeni predpis iz PLAČILNEGA NALOGA z dne 8.9.2020
številka 1000000000000 v nasprotju z zapovedjo 14. točke 39. člena ZBN.
Zapovedani prvi odstavek 39. člena inšpektorica samovoljno in
protipravno širi izven prvega ostavka na drugo točko. Druge točke 14/57.
člen ne zapoveduje. Če bi jo zapovedoval, bi moralo v 39. členu zakona
pisati: da se z globo od 400 do 4000 evrov kaznuje za prekršek
posameznik, če ravna v nasprotju z 39. členom tega zakona. Ker 14/57
člen ZBN ne zapoveduje uporabo 39. člena v celoti temveč ga ZAPOVEDUJE
le kot izsek, delno, vzeto iz konteksta: prvi odstavek 39. člena, je
jasno, da je inšpektorica prekoračila pooblastila s tem, ko zakon
nedovoljeno in neutemeljeno razlaga razsežnejše, kot je dovoljeno in
zapovedno v 14/57. členu. Tega nam ne bi bilo potrebno niti razlagati,
saj ta subsidiarna razlaga veljavnosti člena (ne)temelji na že
razveljavljenem 1. odstavku 39. člena ZBN iz 1. točke tega akta.
3. Razlog inšpekcijskega gostovanja lokacije in podelitev trofejne
kazni stranki za nenošenje obrazne maske je Odlok o začasnih ukrepih za
zmanjšanje tveganja okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2, Št.
00725-31/2020, EVA 2020-2711-0064 z dne 24. junija 2020, ki ga je
inšpektor opredelil po 1. odstavku 2. člena, ki pravi: Pri gibanju in
zadrževanju v ZAPRTEM JAVNEM PROSTORU … Ustavimo se na kratko tudi pri
dej neverjetni definiciji zaprtega javnega prostora. Predvidevam, da je
zaprt javni prostor zaprt. Če je javni prostor zaprt, nihče v javni
prostor ne more vstopati ali izstopati. Javni prostor je lahko zaprt na
podlagi prijavljenega delovnega časa, ko je zaprt. Javni prostor je
odprt v času uradnega obratovanja, ki je vezan na urani delovni čas.
Zakonodajalec besedno zvezo zaprt javni prostor opredeli povsem drugače
in sicer v 16. členu ZOUTI-UPB3, citiram: “Za zaprt javni ali delovni
prostor se šteje prostor, ki ima streho in popolnoma zaprto več kot
polovico površine pripadajočih sten.” Zaprt javni prostor po 16. členu
ZOUTI-UPB3 torej ni zgradba z več nad(strop)ji temveč ga zakon opredli
kot samostojen PROSTOR (volumen in ne zgradbo). Za izvajanje ukrepov iz
1. odstavka 2. člena odloka vlade, je možno ukrepe izvajati zgolj na
pod(strehi) zgradbe, saj je tam edini volumenski prostor, ki ima streho
in popolnoma zaprto več kot polovico površine pripadajočih sten! Ker na
(pod)streho v naši poslovalnici ne vstopamo, pomeni, da je definicija iz
1. odstavka 2. člena Odloka o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja
okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2 v ZAPRTEM JAVNEM
PROSTORU, kot ga definira 16. člen ZOUTI-UPB3 v celoti neuporabna,
oziroma, uporabna zgolj na podstrehi ali podstrešju! Kakršnakoli druga
razlaga zaprtega javnega prostora bi pomenila popolno diskrecijo ali gre
za pripadajočo steno ali ne, kar bi vodilo v pretirano arbitrarnost in
bi ogrožalo načelo zakonitosti. Tudi če bi sledili namenu zakona, ki
določa zaprti javni prostor je treba upoštevati, da je za vsak objekt v
javni rabi izdelan načrt. Javni prostori po ZOUTI, kjer se izvajajo
dejavnosti, so nujno prostori, ki so podvrženi ureditvi Zakona o
graditvi objektov (v nadaljevanju ZGO-1), kar pomeni, da se za površine
in prostornine, glede na 207. člen ZGO-1, uporablja standard SIST ISO
9836. Po tem standardu pa so prostori (površina, prostornina) omejeni
znotraj pojma intra muros, torej le znotraj pripadajočih sten in stropov
stavbe. Odlok v 1. odstavku 2. člena pravi: “Pri gibanju in zadrževanju
v zaprtem javnem prostoru sta za zmanjšanje tveganja okužbe in širjenja
okužbe z virusom SARS-CoV-2, ob upoštevanju vseh navodil in higienskih
priporočil Nacionalnega inštituta za javno zdravje, ki so objavljena na
spletnih straneh Nacionalnega inštituta za javno zdravje, obvezna
uporaba zaščitne maske ali druge oblike zaščite ustnega in nosnega
predela obraza (šal, ruta ali podobna oblika zaščite, ki prekrije nos in
usta) ter razkuževanje rok”. Prvi odstavek 2. člena od zapisa naprej: …
v zaprtem javnem prostoru … uporablja namišljeno dikcijo, ki
predstavlja pravno fikcijo – česar de iure in de facto v praksi ni
mogoče izvajati. Morda le v zaprtem javnem prostoru na podstrešju, kje
se dejansko nahaja streho in je popolnoma zaprto več kot polovico
površine pripadajočih sten, kar zahteva 16. člen ZOUTI-UPB3. V našem
dnevnem javnem prostoru nimamo strehe temveč imamo strop in več kot
polovico površine pripadajočih sten, zato našega poslovnega prostora
skladno s 16. členom ZOUTI-UPB3 ni mogoče šteti za zaprt javni prostor
temveč za odprt notranji prostor v času delovnega časa. Kršitev za
nenošenja obrazne maske v javnem notranjem prostoru, v času uradnega
odprtega delovnega časa pa plačilnega naloga ni mogoče pisati!
SKLEP
Na podlagi 16. člena ZOUTI-UPB3 za nenošenje obrazne maske v zaprtem
notranjim prostoru, ki ga inšpektor ni obiskal saj po zakonski dikciji
brez dvoma predstavlja podstrešje naše zgradbe. Za ta delo zgradbe odlok
ne predpisuje ukrepov za zmanjševanje tveganja okužbe in širjenja
okužbe z virusom SARS-CoV-1. Plačilni nalog z dne X.X.2020 je vezan na
predpis, ki ga je inšpektor s prekoračenjem svojih pooblastil samovoljno
razširil in hkrati uporabil uradno razveljavljeni 1. odstavek 39. člena
po že uradnem preklicu epidemije iz 1. točke tega dokumenta. S tem
dejanjem je inšpektor utemeljeno osumljen storitve kaznivega dejanja
naklepne goljufije po 211. členu Kazenskega zakonika (KZ-1-NPB4)
Republike Slovenije s tem, ko se je pri polni zavesti zavedal, da izvaja
goljufijo. Ponavljamo: beseda inšpektor pomeni varuh zakona! Če to
drži, se od inšpektorja pričakuje ravno to. Tega v konkretnem primeru ni
moč zaznati ne etično niti moralno še manj strokovno, saj inšpektor IME
PRIIMEK grobo in samovoljno posega v zakon ter s tem zvijačnim dejanjem
naklepno povzroča škodo stranki v postopku! Zato se: PLAČILNI NALOG
pooblaščene uradne osebe, inšpektorja IME PRIIMEK, ki ga je izdal na
podlagi prvega odstavka 57. člena Zakona o prekrških (URL RS, št 7/03 s
spremembami in dopolnitvami ZP-1), številka 1000000000000 z dne 8.9.2020
– ZAVRNE V CELOTI, se v nadaljevanju izreče za ničnega iz razloga
neutemeljene pravne in neutemeljene materialne dokazne osnove s poskusom
naklepne preslepitve kar kaže na utemeljeni sum storitve kaznivega
dejanja po 211. členu Kazenskega zakonika (KZ-1-NPB4) v predmetnem
inšpektorskem postopku.
V primeru, da na naš dokument odgovorite negativno in sprožite
aktivacijo plačilnega naloga številka 1000000000000 z dne 8.9.2020
pomeni dejanje avtomatično aktivacijo sodne varstva stranke v postopku
in vzporedno, »hic et nunc«, stopi v veljavo kazenska prijava na podlagi
7. odstavka v povezavi s 4. in 6. odstavkom 211. člena Kazenskega
zakonika (KZ-1-NPB4) pred krajevnim pristojnim sodiščem v Republiki
Sloveniji.
Podpis: Ime Priimek