lahko tudi s kakšno dobro kapljico ali drugimi substancami. V tem primeru je meditacija temu enaka.... A ni?
Nemir
#26
Objavljeno: 13. januar 2015, 22:13
dReAM
#27 Gost_Jeti_*
Objavljeno: 13. januar 2015, 22:50
ne seri ... z dobro kapljico lahko samo žuraš ... meditirati ne moreš
#28
Objavljeno: 14. januar 2015, 09:10
KoryuBudo, sem se prebijala skozi tvoja dva posta, pa me zmotilo:
1. versko izkustvo (mislim, da je to stvar intime)
2. kontemplantacija (ne vem v čem bi se zelo bistveno spreminjala od meditacije, ki naravno postane kontemplatacija, saj je nemogoče stalno samo opazovati misli in nemogoče je razmišljati, da nismo del celote- kar recimo bi lahko bilo božanstvo, ampak če je le mogoče, bi se jaz tej besedi izognila, ker je preozka, da bi lahko opisala to izkušnjo). Kar se pa Junga tiče, mislim, da je veliko doprinesel s svojo idejo o arhetipih in načinu kako se te ideje/predstave na različne načine udejanjajo; o predstavi o ženski, moškem in s tipi osebnosti, kaj več pa jaz ne bi zapletala teorije, ker se mi ne zdi smiselno.
Lp Z
Pozdravljena Zala_
Versko izkustvo, kot sem to v prvem delu svoje objave eksplicitno izpostavil, je vedno izrazito intimne narave in je kot takšno vedno lastno individuumu samemu. Drugače pa je versko izkustvo posledica delovanja sistema diametralnega nasprotja: misel - uvid/spoznanje, kateri je primarni nosilec sistema diametralnega nasprotja: zavest - intuicija. Iz česar posledično sledi, da v kolikor posameznik želi izkusiti pristno versko izkustvo mora preseči diametralna nasprotovanja med njegovo zavestjo in intuicijo, saj bo le na tovrsten način lahko uspešno izpeljal transmutacijo tako njegove trenutno obstoječe samopodobe, zavednega dela jaza - ega, celotnega jaza ter kasneje tudi celotne njegove psihe; s čimer bo uspešno na novo uravnovesil posamezna njegova psihična/notranja neravnovesja. Kar pa lahko doseže izključno na osnovi njegovega iskrenega in predanega preučevanja njegove psihe kot celote s pomočjo najrazličnejših verskih in duhovnih ved, pri čemer so mu lahko v veliko pomoč najrazličnejša znanja, učenja, spoznanja in dognanja analitične in globinske psihologije, ki se intenzivno ukvarjata s preučevanjem določenih verskih in duhovnih tematik.
Kot sem v prvem delu svoje objave omenil je kontemplacija zgolj nadaljnjo orodje, s pomočjo katerega lahko posameznik začne spoznavati stvarno naravo njegove psihe, a nič več kot to. Na tem mestu bi želel tudi izpostaviti, da sta tako meditacija kot tudi kontemplacija zgolj začetni orodji na poti spoznavanja stvarnega delovanja naše psihe, medtem ko med dejanska naprednejša orodja sodijo: primarna orodja intuicije. Pri čemer gre prav tako tudi omeniti, da so prva tri primarna orodja intuicije (zaznavno-intuitivni občutek, slutnja in intuitivno vedenje) znova začetna orodja, medtem ko so naprednejša orodja nadaljnja tri primarna tri orodja intuicije (uvid - kensho, spoznanje - kensho in razsvetljenje - satori). Medtem ko eno izmed najpomembnejših temeljnih orodij posameznikovega spoznavanja celotne njegove psihe predstavlja kan-ken (intuitivna percepcija & videnje, intuitivna zaznava). A v kolikor posameznik želi dejansko spoznati stvarno naravo njegove psihe, se mora posvetiti iskrenemu preučevanju stvarne narave vseh šestih temeljnih sestavnih delov njegove psihe (sebstvo, podzavest, zavest, zaznava, intuicija in jaz), vseh posameznih njihovih primarnih temeljnih orodij ter najrazličnejših njihovih medsebojnih sistemov nasprotij, ravnovesij in neravnovesij; kar je tudi dejanski predmet obravnave vseh verskih in duhovnih ved, o čemer sem podrobneje spregovoril v svojih strokovnih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda.
Lep pozdrav,
KoryuBudo
Dear KB,
meditacija ni proces, ni nič....!!!
Pozdravljen none,
V kolikor bi malo bolj pazljivo prebrali prvi del moje objave bi lahko opazili, da sem omenil, da je meditacija zgolj orodje in ne proces, kot ste to vi napačno razumeli.
Lep pozdrav,
KoryuBudo
#29
Objavljeno: 14. januar 2015, 09:56
Sorry!
Pozdravljena Zala_
Versko izkustvo, kot sem to v prvem delu svoje objave eksplicitno izpostavil, je vedno izrazito intimne narave in je kot takšno vedno lastno individuumu samemu. Drugače pa je versko izkustvo posledica delovanja sistema diametralnega nasprotja: misel - uvid/spoznanje, kateri je primarni nosilec sistema diametralnega nasprotja: zavest - intuicija. Iz česar posledično sledi, da v kolikor posameznik želi izkusiti pristno versko izkustvo mora preseči diametralna nasprotovanja med njegovo zavestjo in intuicijo, saj bo le na tovrsten način lahko uspešno izpeljal transmutacijo tako njegove trenutno obstoječe samopodobe, zavednega dela jaza - ega, celotnega jaza ter kasneje tudi celotne njegove psihe; s čimer bo uspešno na novo uravnovesil posamezna njegova psihična/notranja neravnovesja. Kar pa lahko doseže izključno na osnovi njegovega iskrenega in predanega preučevanja njegove psihe kot celote s pomočjo najrazličnejših verskih in duhovnih ved, pri čemer so mu lahko v veliko pomoč najrazličnejša znanja, učenja, spoznanja in dognanja analitične in globinske psihologije, ki se intenzivno ukvarjata s preučevanjem določenih verskih in duhovnih tematik.
Kot sem v prvem delu svoje objave omenil je kontemplacija zgolj nadaljnjo orodje, s pomočjo katerega lahko posameznik začne spoznavati stvarno naravo njegove psihe, a nič več kot to. Na tem mestu bi želel tudi izpostaviti, da sta tako meditacija kot tudi kontemplacija zgolj začetni orodji na poti spoznavanja stvarnega delovanja naše psihe, medtem ko med dejanska naprednejša orodja sodijo: primarna orodja intuicije. Pri čemer gre prav tako tudi omeniti, da so prva tri primarna orodja intuicije (zaznavno-intuitivni občutek, slutnja in intuitivno vedenje) znova začetna orodja, medtem ko so naprednejša orodja nadaljnja tri primarna tri orodja intuicije (uvid - kensho, spoznanje - kensho in razsvetljenje - satori). Medtem ko eno izmed najpomembnejših temeljnih orodij posameznikovega spoznavanja celotne njegove psihe predstavlja kan-ken (intuitivna percepcija & videnje, intuitivna zaznava). A v kolikor posameznik želi dejansko spoznati stvarno naravo njegove psihe, se mora posvetiti iskrenemu preučevanju stvarne narave vseh šestih temeljnih sestavnih delov njegove psihe (sebstvo, podzavest, zavest, zaznava, intuicija in jaz), vseh posameznih njihovih primarnih temeljnih orodij ter najrazličnejših njihovih medsebojnih sistemov nasprotij, ravnovesij in neravnovesij; kar je tudi dejanski predmet obravnave vseh verskih in duhovnih ved, o čemer sem podrobneje spregovoril v svojih strokovnih delih: Sei Shin Do, Temeljni principi Buda in Um Buda.
Lep pozdrav,
KoryuBudo
Pozdravljen none,
V kolikor bi malo bolj pazljivo prebrali prvi del moje objave bi lahko opazili, da sem omenil, da je meditacija zgolj orodje in ne proces, kot ste to vi napačno razumeli.
Lep pozdrav,
KoryuBudo
dReAM
#30
Objavljeno: 14. januar 2015, 12:11
Morda je nemir nastal zaradi tvojega pretiranega prizadevanja po miru. Nemiru, tako kot ostalih, za nas neprijetnih čustev, po moje ni možno preseči, preden ga v polnosti ne sprejmemo. Torej, da smo prosti želje po kontroliranju občutij...po ločevanju na mir, nemir... Za vsakim kaosom je veličasten red, za redom kaos in za tem še veličastnejši red... Mir, ki ga iščemo, pa presega naše razumevanje...že zavedanje tega je veliko, npr. lahko se prepustimo in najdemo mir tudi v nemiru.
#31
Objavljeno: 14. januar 2015, 12:41
Meditacija lahko potencira notranje konflikte, nemir, itd...zakaj pa je veliko meditantov občasno bolj razdražljivih, nemirnih, itd...Majčken namig...
Life is like a game...play it...
#32
Objavljeno: 14. januar 2015, 15:52
Morda je nemir nastal zaradi tvojega pretiranega prizadevanja po miru. Nemiru, tako kot ostalih, za nas neprijetnih čustev, po moje ni možno preseči, preden ga v polnosti ne sprejmemo. Torej, da smo prosti želje po kontroliranju občutij...po ločevanju na mir, nemir... Za vsakim kaosom je veličasten red, za redom kaos in za tem še veličastnejši red... Mir, ki ga iščemo, pa presega naše razumevanje...že zavedanje tega je veliko, npr. lahko se prepustimo in najdemo mir tudi v nemiru.
Ja, v končni fazi vsak najbrž začne meditirat s smotrom spoznat svoje misli, občutja... in s tem najti mir zase. Seveda v vsakem nemiru lahko opaziš vsaj odsotnost mira v tistem trenutku, kar je na nek način doživljanje mira, čeprav samo posredno. Moj namen ni bil osredotočanje se na to telesno stanje, ki sem ga zaradi lažje komunikacije opredelila kot nemir, ampak zgolj opažanje, da se to dogaja, da se z leti ne spreminja in da bi ta del sebe rada razumela. Predvsem pa kar opažam pri sebi je to, da je to stanje neznosno, ne znam točno razložit zakaj, ampak težko je ostat v tem.
KoryuBudo- nimam namena razpravljat o verskih izkustvih. Vera je stvar intime in zato za moje pojme neopisljiva, če jo hočeš opisat se zapletaš v neke bolj ali manj po svoje interpretirane dogme in različne interpretacije različnih vej psihologije, ki se umikajo primarnem modelu (npr. Jung- nimam pojma kdaj je on govoril o verskih izkustvih, domnevam, da je to povezavo naredil kdo drug).
Ravno tako.....lepo...a kako to, da si še vedno nemirna? Kaj je to v tebi,
kako se to kaže? Morda tudi fizično? Se mokriš?
Ne vem kaj je to v meni, kot sem napisala se kaže v obliki hude, tope bolečine v prsih in je s tem težko zdržat. Ostalo pa ne vem, kaj si hotel vprašat
lahko tudi s kakšno dobro kapljico ali drugimi substancami. V tem primeru je meditacija temu enaka.... A ni?
S kakšno kapljico preveč so to počeli moji sorodniki in se upam trdit, da zelo neuspešno, ker večina še vedno potrebuje to "varovalno vedenje"/izhod iz teh občutkov, ki jih doživljam. Če ne bi meditirala najbrž nikoli ne bi pogruntala, da je treba narediti spremembo in bi najbrž tudi sama avtomatično posegla po kakšni drogi, da bi utišala ta del v sebi.
#33
Objavljeno: 14. januar 2015, 17:47
KoryuBudo- nimam namena razpravljat o verskih izkustvih. Vera je stvar intime in zato za moje pojme neopisljiva, če jo hočeš opisat se zapletaš v neke bolj ali manj po svoje interpretirane dogme in različne interpretacije različnih vej psihologije, ki se umikajo primarnem modelu (npr. Jung- nimam pojma kdaj je on govoril o verskih izkustvih, domnevam, da je to povezavo naredil kdo drug).
Pozdravljena Zala_,
V kolikor smem bi vam svetoval, da znova, in tokrat bolj podrobno, preberete mojo prvo objavo, saj je iz vaših odgovor več kot le razvidno, da ste jo nadvse napačno razumeli. Namreč v svoji objavi sem vam poizkusil na kratko obrazložiti, da je sleherno posameznikovo ukvarjanje z meditacijo, kontemplacijo ter njima sorodnim orodji, dejansko posameznikovo preučevanje verskega izkustva, o katerem sem podrobneje spregovoril ter ga tudi predstavil v svojem strokovnem delu: Um Buda. Na tem mestu bi vas tudi želel opomniti, da nikjer nisem govoril o človekovi veri, temveč izključno o verskem izkustvu, kateri je nosilec sistema diametralnega nasprotja: misel - uvid/spoznanje, kateri predstavlja sistem diametralnega nasprotja: zavest - intuicija, o katerem sem prav tako podrobneje spregovoril v predhodno omenjenem mojem strokovnem delu. Prav tako bi vas želel tudi opomniti, da ne gre enačiti človekovega verskega izkustva, kot sem ga to definiral in opredelil v svojem strokovnem delu: Um Buda, s človekovo vero. Človekovo versko izkustvo ne gre kakor koli enačiti s človekovo vero, kar sem tudi podrobneje predstavil in obrazložil v predhodno omenjenem mojem strokovnem delu.
Na tem mestu bi vas tudi želel opozoriti, da je vse, kar sem vam na kratko predstavil v svoji prvi objavi ter kar obravnavam v svojih strokovnih delih: Sêi Shîn Dô, Temeljni principi Buda in Um Buda, produkt mojega strokovnega preučevanja in dela, pri katerem primarno izhajam iz Koryu Buda ter naslednjih vzhodnih tradicionalnih ved: filozofije ravnovesij, taoizma, budizma, konfucijaizma, chana, zena ter ostalih vzhodnih tradicionalnih ved, na katerih temelji Koryu Budo. Kar pa se zadeva posameznih konceptov, znanj in učenj analitične in globinske ter ostalih vej psihologije, pa le te uporabljam izključno z namenom, da predstavnicam in predstavnikom zahodnih družb predstavim znanja in učenja Koryu Buda ter lastna spoznanja in dognanja iz področij mojega strokovnega preučevanja.
Sêi Shîn Dô
Svoje prvo strokovno delo sem poimenoval (po eni izmed nadvse pomembnih podved Koryu Buda): Sêi Shîn Dô. V katerem sem predstavil osnovna znanja in učenja omenjene podvede Koryu Buda, o kateri je v zahodnem svetu zelo malo znanega ter še bistveno manj v slovenskem prostoru. Sei Shin Do (Pot gorskega potoka) je bil od nekdaj sestavni del japonskih tradicionalnih borilnih veščin – Koryu Buda; oziroma pravilneje predstavlja začetne temelje spoznavanja veliko obširnejše in poglobljene podvede Koryu Buda: Shin Shin Toitsu (Poenotenje telesa, uma in duha). Primarni namen Sei Shin Da je omogočiti posamezniku prvo resno spoznavanje njegove zaznave tako preko teorije kot tudi preko najrazličnejših meditativno-kontemplativno-dihalnih vaj.
- Somatske psihologije;
- Ericksonove psihologije;
- Globinske psihologije;
- Analitične psihologije;
- Terapije razmerij jaza;
- Filozofijo ravnovesij oziroma filozofijo konflikta;
- Japonske tradicionalne borilne veščine: Saigo Ha Takeda-ryu aikijutsu;
- Sei Tai (ena izmed smeri japonske tradicionalne medicine);
- Seiki Jutsu (ena izmed smeri japonske tradicionalne medicine).
- Kaj je primarni namen občutkov?
- Kako so zgrajeni naši občutki?
- Kako lahko bolje razumemo svoje občutke?
- Kakšna so medsebojna razmerja med posameznimi primarnimi oblikami naših občutkov?
- Kaj je primarni namen občutenj?
- Kako so zgrajena naša občutenja?
- V kakšnem odnosu so naša občutenja do naših občutkov?
- Kako lahko bolje razumemo svoja občutenja?
- Kakšna so medsebojna razmerja med posameznimi primarnimi oblikami naših občutenj?
- Kaj je primarni namen čustev?
- Kako so zgrajena naša čustva?
- V kakšnem odnosu so naša čustva do naših občutenj in občutkov?
- Kako lahko bolje razumemo svoja čustva?
- Kakšna so medsebojna razmerja med posameznimi primarnimi oblikami naših čustev?
- Kaj je primarni namen vrlin?
- Kako so zgrajene naše vrline?
- V kakšnem odnosu so naše vrline do naših čustev?
- Kako lahko bolje razumemo svoje vrline?
- Kakšna so medsebojna razmerja med posameznimi primarnimi oblikami naših vrlin?
- Kaj je primarni namen dvoma?
- Kako sta zgrajena objektivni in subjektivni dvom pri moškem in kako pri ženski?
- Kaj sta anima in animus ter kakšna je njuna vloga pri posameznih oblikah dvoma pri moškem in ženski?
- V kakšnem odnosu sta objektivni in subjektivni dvom do občutka pri moškem in pri ženski?
- Kako lahko bolje razumemo obe obliki našega dvoma?
- Kaj je primarni namen čustvovanj?
- Kako so zgrajena naša čustvovanja?
- V kakšnem odnosu so čustvovanja do čustev?
- Kako lahko bolje razumemo svoja čustvovanja?
- Kakšna so medsebojna razmerja med posameznimi primarnimi oblikami naših čustvovanj?
- Dodatek A: Razmerja primarnih občutkov, občutenj, čustev, vrlin in čustvovanj (v sklopu katerega nadaljnje podrobneje obravnavam posamezna njihova medsebojna razmerja);
- Dodatek B: Osnovni patološki pojavi psihe (v sklopu katerega na osnovni ravni predstavim pet osnovnih patoloških pojavov psihe: vedenjski vzorci, vedenjske motnje, vzorci jaza, motnje jaza in razkroj jaza ter njihova medsebojna razmerja);
- Dodatek C: Razmerja primarnih simbolov števil (v sklopu katerega na osnovni ravni predstavim primarne simbole posameznih števil ter njihova medsebojna razmerja);
- Dodatek D: Primarne oblike nagonov;
- Dodatek E: Koryu Budo;
- Dodatek F: Najpogosteje zastavljena vprašanja o Koryu Budu;
- Dodatek G: Tehnika ali princip.
- Primarna temeljna orodja sebstva: arhetip numine, neposredno izkustvo, dvom;
- Primarna temeljna orodja podzavesti: arhetipi – v sklopu katerih podrobneje predstavim pet osnovnih arhetipov (arhetip matere, arhetip očeta, arhetip otroka, arhetip heroja in arhetip preobrazbe ter njihove vplive tako na razvoj posameznika kot tudi človeških družb in civilizacij), aspekte arhetipov, arhetipske simbole, arhetipske oblike vedenja, nagone, pogojne reflekse;
- Primarna temeljna orodja zavesti: kognitivne procese, misli (nevolativne in volativne misli), ideje, vrline;
- Primarna temeljna orodja zaznave: občutki, občutenja, čustva, čustvovanja, kan-ken (intuitivna percepcija/zaznava);
- Primarna temeljna orodja intuicije: tri primarne oblike videnj (zaznavno-intuitivni občutki, slutnje in intuitivna védenja), uvidi, spoznanje, razsvetljenje;
- Primarna temeljna orodja jaza: samozavedanje, razum, trenutno obstoječa samopodoba, subjektivna resničnost.
- Sistem komplementarnega nasprotja: podzavest – zavest;
- Sistem komplementarnega nasprotja: zaznava – intuicija;
- Sistem diametralnega nasprotja: podzavest – zaznava;
- Sistem diametralnega nasprotja: zaznava – zavest;
- Sistem diametralnega nasprotja: zavest – intuicija;
- Sistem diametralnega nasprotja: intuicija – podzavest;
- Sistem komplementarno-diametralnega nasprotja: podzavest/zavest - zaznava/intuicija;
- Sistem komplementarno-diametralnega nasprotja: jaz.
#34
Objavljeno: 14. januar 2015, 18:54
Če si dovolj močna ti predlagam, da se prepustiš bolečini,
čez čaz bo sama od sebe izginila, samo bodi vztrajna....
Ja, v končni fazi vsak najbrž začne meditirat s smotrom spoznat svoje misli, občutja... in s tem najti mir zase. Seveda v vsakem nemiru lahko opaziš vsaj odsotnost mira v tistem trenutku, kar je na nek način doživljanje mira, čeprav samo posredno. Moj namen ni bil osredotočanje se na to telesno stanje, ki sem ga zaradi lažje komunikacije opredelila kot nemir, ampak zgolj opažanje, da se to dogaja, da se z leti ne spreminja in da bi ta del sebe rada razumela. Predvsem pa kar opažam pri sebi je to, da je to stanje neznosno, ne znam točno razložit zakaj, ampak težko je ostat v tem.
KoryuBudo- nimam namena razpravljat o verskih izkustvih. Vera je stvar intime in zato za moje pojme neopisljiva, če jo hočeš opisat se zapletaš v neke bolj ali manj po svoje interpretirane dogme in različne interpretacije različnih vej psihologije, ki se umikajo primarnem modelu (npr. Jung- nimam pojma kdaj je on govoril o verskih izkustvih, domnevam, da je to povezavo naredil kdo drug).
Ne vem kaj je to v meni, kot sem napisala se kaže v obliki hude, tope bolečine v prsih in je s tem težko zdržat. Ostalo pa ne vem, kaj si hotel vprašat
S kakšno kapljico preveč so to počeli moji sorodniki in se upam trdit, da zelo neuspešno, ker večina še vedno potrebuje to "varovalno vedenje"/izhod iz teh občutkov, ki jih doživljam. Če ne bi meditirala najbrž nikoli ne bi pogruntala, da je treba narediti spremembo in bi najbrž tudi sama avtomatično posegla po kakšni drogi, da bi utišala ta del v sebi.
dReAM
#35
Objavljeno: 14. januar 2015, 18:59
Če si dovolj močna ti predlagam, da se prepustiš bolečini,
čez čaz bo sama od sebe izginila, samo bodi vztrajna....
Ne vem, če sem, upam da ja.
#36
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:00
Ne upaj ampak bodi!!! Kdor upa vedno, no skoraj vedno propade!
Čutim, da si močna, ker drugače bi se prepustila toku omam...
dReAM
#37
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:02
Ne upaj ampak bodi!!! Kdor upa vedno, no skoraj vedno propade!
Čutim, da si močna, ker drugače bi se prepustila toku omam...
Hvala
#38
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:05
Ma veselje je celo zdravje....A zdaj boš rekla, da ni?
dReAM
#39
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:06
Ma veselje je celo zdravje....A zdaj boš rekla, da ni?
Zdravje je odsotnost bolezni al neki
#40
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:09
Kok tko no ja ali no....vrtimo se v krogu zablod...
Ti si čist zdrava!
V današnji družbi je vse črno belo, zdravi so bolni in bolni so zdravi,
mislim psihološko...A ni?
dReAM
#41
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:11
Kok tko no ja ali no....vrtimo se v krogu zablod...
Ti si čist zdrava!
V današnji družbi je vse črno belo, zdravi so bolni in bolni so zdravi,
mislim psihološko...A ni?
Ne vem, nočem sodit, kdo je zdrav in kdo ni. Vsak najbolj ve zase. Psihološko pa so povprečja, odstopanje je pa norost, bolezen in genialnost
#42
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:12
Misliš na hanibal lektorja?
Drugač pa vsi sodimo več ali manj....Če ti ne, se lahko poročiva!
dReAM
#43
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:14
Misliš na hanibal lektorja?
Niti ne, je pa tudi odstopanje, sam men ne v genialnost.
#44
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:16
Se strinjam, ampak moraš pa priznat, da je edinstvena figura,
neka nova izkušnja za človeštvo...
dReAM
#45
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:17
Se strinjam, ampak moraš pa priznat, da je edinstvena figura,
neka nova izkušnja za človeštvo...
Niti ne, mogoče je najbolj interpretirana in medijsko znana.
#46
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:19
Aha....Si še nemirna?
dReAM
#47
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:19
Aha....Si še nemirna?
Zdele zelo.
#48
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:21
To je dober znak, tudi v meni nekaj vre...
dReAM
#49
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:21
To je dober znak, tudi v meni nekaj vre...
Kaj že?
#50
Objavljeno: 14. januar 2015, 19:22
Dobro vprašanje imaš kaj konkretnega v mislih???
dReAM
Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)
Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0