Za nemoteno delovanje te spletne strani uporabljamo piškotke. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z našo politiko piškotkov. Nadaljuj
Lunin net

Hitri skok na vsebino


Fotka

Nemir


  • Prijavi se, če želiš komentirati
- - - - -
873 komentarjev na to temo

#76 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 14. januar 2015, 21:49

Drugam....praviš, da meditiraš? Kako to zgleda pri tebi?


dReAM

 

 

 


#77 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 14. januar 2015, 21:51

Različno:

- opazovanje dihanja

- opazovanje misli, občutkov

- zasledovanje določene misli

- kakšna od Oshovih meditacij 



#78 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 14. januar 2015, 21:54

Meni zveni to bolj na sanjanje, ne me razumet narobe,

sam nimam predstave o meditaciji...Meni včasih uspe za kanček ustavit miselni tok

a samo za trenutek...nimam nobenih občutkov! 


dReAM

 

 

 


#79 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 14. januar 2015, 21:56

Meni zveni to bolj na sanjanje, ne me razumet narobe,

sam nimam predstave o meditaciji...Meni včasih uspe za kanček ustavit miselni tok

a samo za trenutek...nimam nobenih občutkov! 

Tudi v sanjah lahko dobiš precej realen stik s čem se ukvarjaš (kakšne strahove imaš, kakšne ideje/misli...). 



#80 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 14. januar 2015, 21:58

Ne to pa ne, sanje so abstrakcije čustvenih nitk,

ki se vlečejo sem ter tja, ker jih človek potlači v svojo maso.

 

O tem bi lako razpravljali v nedogled, najpoglavitnejše vprašanje pa je kaj sploh je strah?


dReAM

 

 

 


#81 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 14. januar 2015, 22:02

Ne to pa ne, sanje so abstrakcije čustvenih nitk,

ki se vlečejo sem ter tja, ker jih človek potlači v svojo maso.

 

O tem bi lako razpravljali v nedogled, najpoglavitnejše vprašanje pa je kaj sploh je strah?

In te čustvene nitke, niso del tvojega doživljanja? Niso stik s tem, kar ti dejansko čutiš?

 

Strah je zelo ozko gledano čustvo, ki te pripravi (to je tvoje telo) na odziv (fight or flight) v situaciji,  v kateri zaznavamo nevarnost. 



#82 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 14. januar 2015, 22:07

Zala mogoče iščeš vzrok v nečem kar je posledica ali odziv - simptom.

Strah je veliko globje, vzrok je napad na tvojo samopodobo...


dReAM

 

 

 


#83 anne

anne
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 137

Objavljeno: 15. januar 2015, 09:16

Ne vem kaj je to v meni, kot sem napisala se kaže v obliki hude, tope bolečine v prsih in je s tem težko zdržat. 

Srčna čakra? Strahovi, problemi, vprašanja na tem področju? 


Life begins at the end of your comfort zone. 


#84 Brezo

Brezo
  • Lunatik
  • Št. objav: 8 158

Objavljeno: 15. januar 2015, 09:51

Ne vem kaj je to v meni, kot sem napisala se kaže v obliki hude, tope bolečine v prsih in je s tem težko zdržat. Ostalo pa ne vem, kaj si hotel vprašat laugh.png

 

Mogoče si pa doživela blažji srčni infarkt...priporočam EKG kod doktora...tongue.png

 

Največkrat se taka bolečina pojavi, ko se "razbijajo" energijske blokade oz. ko začnejo vzorci prihajat na površje...vročina na področju srca (kot ogenjček) pa pomeni, da se stvari kurijo...Pogosto pa stiskanje pomeni tudi da pride tja kakšno nefizično bitje. Ali pride tja po karmični dolg ali pa ga je nekdo poslal (mogoče tudi sam uleti), da škoduje, to je pa drugo vprašanje...Vse to je pa povezan z odpiranjem srčne čakre...Sve je to normalno...biggrin.png


Life is like a game...play it...

myst1c.gif


#85 KoryuBudo

KoryuBudo
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 277

Objavljeno: 15. januar 2015, 11:46

Meni zveni to bolj na sanjanje, ne me razumet narobe,

sam nimam predstave o meditaciji...Meni včasih uspe za kanček ustavit miselni tok

a samo za trenutek...nimam nobenih občutkov! 

 

 

 

Pozdravljen none,

 

 

S tem kar ste zapisali v vaši zgoraj citirani objavi, ste nadvse dobro na kratko opisali orodje, katerega uporabljajo vse vzhodne tradicionalne vede, ki ga v sklopu japonskih tradicionalnih ved imenujemo: Mokuso ter katerega v zahodne jezike prevajamo kot meditacija. Pri čemer gre omeniti, da beseda: meditacija izvira iz latinske besede: meditatio, ki pomeni: sposobnost razmišljanja o nečem, misel in ideja. Iz česar je razvidno, da je meditacija kot orodje izključno produkt zahodne miselnosti, povsem enako pa tudi velja za kontemplacijo, ki izhaja iz latinske besede: contemplatio, ki pomeni: občudovati nekaj in razmišljati o tem.

 

V kolikor upoštevamo etimološki izvor besed: meditacija in kontemplacija, lahko hitro ugotovimo, da imamo opraviti z dvema izključno zahodnima pojmoma, ki sta precej tuja vzhodni tradicionalni miselnosti. Zaradi česar je z njima precej napačno prevajati japonski pojem: Mokuso. Četudi še vedno velja nekakšen vsesplošni dogovor, da Mokuso prevajamo kot meditacijo, kadar ga predstavljamo začetnikom, medtem ko kasnejše praktikante, ki posedujejo določena potrebna predznanja, seznanimo z bolj ustreznim prevodom Mokusa - očiščevanje

 

Mokuso na ravni uma primarno poudarja pomen zaustavitve toka uma. Tok uma se na zahodu načeloma enači z našim konceptom: miselnega toka, pri čemer gre omeniti, da je zahodni koncept: miselnega toka zgolj zelo grob približek vzhodnemu konceptu: toka uma. In v kolikor na tem mestu upoštevamo definicijo meditacije (navidezno neurejeno sledenje mislim, asociacijam, občutkom, občutenjem, čustvom...), lahko vidimo, da imamo pri Mokusu in meditaciji opraviti z dvema povsem različnima orodjema, ki imata medsebojno nasprotujoče si namene. Kajti Mokuso od posameznika, ki ga izvaja zahteva, da v celoti umiri/zaustavi tok svojega uma (na tem mestu bi želel omeniti, da vzhodni koncept: uma precej dobro ustreza zahodnemu konceptu: jaza; pri čemer pa bi želel izpostaviti, da vzhodni koncept: uma v sebi vključuje tudi določene predele človekove psihe, katere na zahodu obravnavamo kot posamezne sestavne dele: podzavesti, zavesti, zaznave in intuicije ter določene psihološke in psihične funkcije, pojave in procese, katere zahodne znanosti bodisi ne poznajo in posledično tudi ne priznavajo, bodisi katere šele postopoma spoznavajo), medtem ko na drugi strani meditacija od posameznika, ki jo izvaja zahteva, da poizkuša čim bolj neosebno slediti naključnemu toku najrazličnejših njegovih misli, asociacij, občutkov, občutenj, čustev... 

 

Primarni namen izvajanja Mokusa tako ni nadaljnje razvijanje posameznikovih kognitivno-razumskih procesov, temveč začasna celostna ustavitev slednjih z namenom, da posameznik začne spoznavati globlje psihološke in psihične funkcije, pojave in procese njegove psihe. S čimer Mokuso vodi posameznika stran od njegovega Shina (um/trenutno obstoječa samopodoba); oziroma pravilneje od njegovega Heijoshina (Običajni um/celotni zavedni del jaza - ego, kateri je primarno pod vplivom posameznikove trenutno obstoječe samopodobe in subjektivne realnosti, katero pogojuje in določa slednja) proti Zanshinu (Obstoječi um/celotni jaz) ter nato naprej proti Fudoshinu (Neomajen um/razširjeni jaz - jaz, ki uspešno ozavesti določene nezavedne predele podzavesti, zavesti, zaznave in intuicije), Muga-mushinu (Ne-jaz/razširjena zavest - zavest, ki uspešno združi jaz z določenimi nezavednimi predeli podzavesti, zavesti, zaznave in intuicije) in na koncu proti Mushinu (Ne-um - zavest, ki je sposobna vzpostaviti ravnovesje med jazom in sebstvom ter nato posledično tudi med podzavestjo, zavestjo, zaznavo in intuicijo). Na tem mestu bi zgolj še omenil, da je vzhodne koncepte: Shin, Heijoshin, Zanshin, Fudoshin, Muga-mushin in Mushin nadvse težko prevajati v zahodne jezike, saj ti preprosto ne posedujejo ustreznih ekvivalentov, s katerimi bi bilo moč pravilno prevesti omenjene vzhodne koncepte. Zaradi česar se v sklopu poučevanja posameznih vzhodnih tradicionalnih ved pri omenjenih konceptih omejimo zgolj na naslednje prevode: Shin - um (koncept Shin sem v svoji strokovni tezi na novo opredelil kot: trenutno obstoječa samopodoba), Heijoshin - Običajni um, Zanshin - Obstoječi um, Fudoshin - Neomajen um, Muga-mushin - Ne-jaz in Mushin - Ne-um ter jih predstavljamo v skladu s tradicijami, znanji in učenji posamezne vzhodne tradicionalne vede, katere predhodno uskladimo s sodobno zahodno miselnostjo. Kratek opis konceptov Heijoshin, Zanshin, Fudoshin, Muga-mushin in Mushin, katere sem predhodno navedel v oklepajih, tako obravnavajte zgolj kot zelo grobe približke njihovih dejanskih pomenov.

 

Vsi ljudje brez kakršnih koli izjem večino svojega časa prebivamo v stanju Shina, zaradi česar smo tudi obsojeni, da naš način razmišljanja (katerega primarno pogojujeta naša trenutno obstoječa samopodoba in subjektivna realnost, ki izvira iz slednje) pogojuje naše doživljanje zunanjega in notranjega sveta in v skladu s tem dejstvom lahko priznavamo kot stvarno zgolj tisto, kar je v skladu z našim načinom razmišljanja; oziroma drugače povedano naš način razmišljanja določa našo subjektivno realnost. Stanje Shina pa posledično pogojuje in določa naše stanje Heijoshina, iz katerega le redkokdaj vidimo izhod, preprosto zaradi tega, ker ga napačno smatramo za tako imenovano: objektivno realnost. Oba omenjena stanja temeljita na najrazličnejših iluzornih razmerjih, neravnovesjih in sistemih nasprotij, kateri predstavljajo dejanski vzrok našemu napačnemu prepričanju na osnovi katerega svoj Heijoshin enačimo s tako imenovano: objektivno realnostjo ter hkrati tudi napačno menimo, da naš Heijoshin predstavlja vse Kdo in Kaj smo kot človeško bitje. Zaradi najrazličnejših iluzornih razmerij, neravnovesij in sistemov nasprotij, na katerih temeljita Shin in Heijoshin, v njih zaznavamo najrazličnejše bolj ali manj intenzivne oblike občutenj in čustev - prvenstveno čustev.

 

Kadar posameznik uspe začasno vstopiti v prvo fazo Zanshina - Omote no Zanshin začne intenzivneje zaznavati najrazličnejše oblike občutenj, ki postopoma preglasijo njegova čustva, kar je zgolj posledica tega, da posameznik začne intenzivneje zaznavati občutenja in ostale psihološke pojave, ki sestavljajo posamezno čustvo ali sklop le teh. V kolikor posameznik nadaljuje z izvajanjem druge faze Zanshina - Ura no Zanshin začne opazovati, da njegova najrazličnejša občutenja vse bolj preglasujejo najrazličnejši njegovi občutki, iz katerih občutenja tudi izvirajo, vse dokler občutki v celoti ne preglasijo občutenj, hkrati pa tudi spoznava vse, kar je nezavedno vezal na določen svoj občutek za izoblikovanje posameznega njegovega občutenja. Tekom Omote no Zanshina se tako posameznik v večini primerov sooča ali z občutenjem: sproščenosti ali z občutenjem: napetosti; odvisno od tega kako izvaja Mokuso ter katero svojo psihološko-psihično funkcijo, pojav ali proces preučuje. Medtem ko se tekom Ura no Zanshina v večini primerov sooča ali z občutkom: svobode ali z občutkom: omejenosti; odvisno od tega kako izvaja Mokuso ter katero svojo psihološko-psihično funkcijo, pojav ali proces preučuje. Na tej ravni posameznik primarno preučuje 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77. in 78. temeljni princip Buda: Mokuso (Očiščevanje), Kokoro (Iskrenost), Jin (Dobronamernost), Ju (Voljnost), Hara (Center), Makoto (Brezmadežni um), Hodoku (Sočutje), Miyabi (Elegantnost obnašanja), Ki (Energija), Zan (Oklepanje, zadrževanje), I (Namen), Kage (Senca) in Wa (Harmonija).

 

Kadar pa posameznik uspe začasno vstopiti v stanje Fudoshina prestopi iz domene njegove zaznave, katero je preučeval tekom obeh faz Zanshina, v domeno njegove intuicije, zaradi česar posledično ne zaznava nikakršnih primarnih temeljnih orodij zaznave (občutki, občutenja, čustva in čustvovanja) ter začne spoznavati primarna temeljna orodja intuicije (zaznavno-intuitivni občutki, slutnje, intuitivna vedenja, uvidi, spoznanja in razsvetljenja). Pri čemer se primarno osredotoča na njegovo preučevanje 79., 80., 81. in 82. temeljnega principa Buda: Seishin (Energija uma, duše, duha/Duhovna ali psihična energija), Kensho (Uvid, spoznanje), Satori (Razsvetljenje) in Ku (Praznina). Prav omogočanje posameznikovega začasnega vstopanja v stanje Fudoshina pa je tudi primarni namen Mokusa na primarni ravni Mokusa - Omote no Mokuso. Medtem ko je primarni namen sekundarne ravni Mokusa - Ura no Mokuso omogočiti posamezniku, da začasno vstopi v stanje Muga-mushina ter kasneje v stanje Mushina.

 

V sklopu stanja Muga-mushina se posameznik primarno osredotoča na preučevanje 83., 84., 85., 86., 87. in 88. temeljni princip Buda: Shin (Um), Heijoshin (Običajni um), Zanshin (Obstoječi um), Fudoshin (Neomajen um), Muga-mushin (Ne-jaz) in Mushin (Ne-um). Medtem ko se v sklopu stanja Mushina primarno osredotoča na preučevanje 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98. in 99. temeljnega principa Buda: In Yo (Dualnost Poti), Kyo-jitsu (Dualnost praznine in polnosti), Ichi Gan-Ni Soku-San Tan-Shi Ryoku (Oči prve, stopala druga, volja tretja in tehnika četrta), Ki Ken Tai (Energija, meč in telo), Shin Ki Tai (Um, energija in telo), Shin Ki Ryoku (Um, energija in tehnika), Kan Kyo Jitsu (Uvid v dualnost), Ko Bo Ichi (Obramba in napad sta eno), Ken Tai Ichi (Napad in čakanje sta eno), Muto (Ne-meč) in Ri Gi Ittai (Princip in praksa sta eno/Teorija in praksa sta eno). Dejanski namen Muga-mushina in Mushina ter posledično tudi Mokusa je omogočanje posamezniku, da vstopi v stanje Shizentai no Shin (Naravni stav uma/psihe), v sklopu katerega se posameznik primarno osredotoča na preučevanje 100. temeljnega principa Buda: Shizentai (Naravni stav), kateri ga vrne nazaj na na njegovo vnovično preučevanje 1. in 2. temeljni principa Buda: Nyunanshin/Junanshin (Voljen um) in Shoshin (Začetnikov um). Nakar posameznik ponovi preučevanje vseh 100 temeljnih principov Buda z novim, globljim, razumevanjem z namenom, da jih bolje razume na globlji ravni in v širšem odnosu njihovih najrazličnejših medsebojnih razmerij, ravnovesij in sistemov nasprotij.

 

Kot lahko vidite zahodna koncepta: meditacije in kontemplacije predstavljata primarni orodji za posameznikovo nadaljnje razvijanje izključno njegovih kognitivno-razumskih procesov, zaradi česar tudi vedno znova generirata najrazličnejše nove višje ali nižje oblike le teh (odvisno od tega kako posameznik izvaja meditacijo in kontemplacijo); s čimer posameznik z njuno uporabo razvija njegov podzavestno-zavestni način razmišljanja, z namenom umirjanja/zaustavitve njegovega miselnega toka. Medtem ko na drugi strani Mokuso predstavlja sklop najrazličnejših orodij, s katerimi posameznik primarno nadaljnje razvija njegov zaznavno-intuitivni način razmišljanja, preko spoznavanja vseh šestih temeljnih sestavnih delov njegove psihe (sebstvo, podzavest, zavest, zaznava, intuicija in jaz) in njihovih primarnih temeljnih orodij z namenom, da ozavesti primarna temeljna orodja njegovega sebstva, v naslednjem vrstnem redu: dvom (terciarno primarno orodje sebstva), neposredno izkustvo nečesa (sekundarno primarno orodje sebstva) ter na koncu arhetip numine (izvorno primarno orodje sebstva). Z arhetipom numine lahko v celoti pravilno prevedemo vzhodni koncept: Do/Pot, v sklopu vseh vzhodnih tradicionalnih ved, ki izvirajo iz filozofije ravnovesij in taoizma, in vzhodni koncept: Ku/Praznina, v sklopu vseh vzhodnih tradicionalnih ved, ki izvirajo iz budizma. Na drugi strani pa tudi krščanski koncept: Boga v celoti ustreza konceptu: arhetipa numine; kakor tudi krščanski koncept: molitve (v polnem pomenu besede) v celoti ustreza konceptu: Mokusa, saj gre pri obeh konceptih za obliko očiščevanja tako na telesni, mentalni kot tudi duhovni/psihični ravni, z namenom človekovega približevanja in spoznavanja njegovega bistva - sebstva/Boga. Na drugi strani pa konceptu Mokusa v marsikaterem pogledu tudi precej dobro ustreza koncept: vzpostavljanja osi jaz-sebstvo, s katerim je Edward F. Edinger, v njegovem delu: Jaz in arhetip, dokončno opredelil in definiral koncept: deflacije jaza.

 

V zaključku bi želel le še omeniti, da so meditacija in kontemplacija ter njuni ekvivalenti v vzhodnih tradicionalnih vedah (na primer: Keiko) izključno produkt filozofskih ved, medtem ko je Mokuso ter njemu ekvivalentni zahodni koncepti (na primer: coniunctio) izključno produkt verskih in duhovnih ved, zaradi česar med njimi tudi obstajajo tolikšne razlike in so usmerjeni za doseganje povsem različnih namenov.

 

 

 

Lep pozdrav,

KoryuBudo



#86 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 15. januar 2015, 16:21

Zala mogoče iščeš vzrok v nečem kar je posledica ali odziv - simptom.

Strah je veliko globje, vzrok je napad na tvojo samopodobo...

Vem, da je nemir simptom nečesa drugega in vem, da gre za stisko na nivoju sprejemanja, odpora...

 

Srčna čakra? Strahovi, problemi, vprašanja na tem področju? 

Na katerem področju? Misliš v partnerstvu, sprejemanju, ljubezni... kaj pa vem, to je zelo široko področje, vem da imam težavo prepustit se, zaupat... Ampak, da to vem mi do zdaj še ni kaj dosti pomagalo. 



#87 anne

anne
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 137

Objavljeno: 15. januar 2015, 16:51

Ja, na področjih, ki so v domeni srčne čakre. Kako točno je pri tebi, moraš sama ugotoviti. 

 

Vem pa, da vedeti ni dovolj, je pa lahko osnova za začetek. Za spremembe. wink.png


Life begins at the end of your comfort zone. 


#88 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 16. januar 2015, 14:38

Ja, na področjih, ki so v domeni srčne čakre. Kako točno je pri tebi, moraš sama ugotoviti. 

 

Vem pa, da vedeti ni dovolj, je pa lahko osnova za začetek. Za spremembe. wink.png

Res je, hvala za "namig". Bom si še kaj prebrala o srčni čakri. 



#89 Silvija

Silvija
  • Lunatik
  • Št. objav: 4 804

Objavljeno: 16. januar 2015, 15:51

Vedno ko vidim naslov Nemir, pričakujem kakšno poezijo biggrin.png

 

Zala, ne bi povprašala še kaj v rimah? wink.png

 

Če drug ne, None bi se ziher odzval laugh.png



#90 Boudika

Boudika
  • Lunin Odvisnik
  • Št. objav: 2 020

Objavljeno: 16. januar 2015, 16:21

Silvija se rada heca icon_smesko.gif  (kompliment, ker si me nasmejala)

 

Zala, a mogoče zaznavaš ob katerih mislih, občutkih se ti pojavlja bolečina v prsih? Meni je blizu to, kar je Brezo napisal - prebijanje energetskih blokad. Kaj pa kdo, ki poučuje meditacijo - bi ti morda znal razložiti ali te voditi? 



#91 Silvija

Silvija
  • Lunatik
  • Št. objav: 4 804

Objavljeno: 16. januar 2015, 17:19

Silvija se rada heca icon_smesko.gif .

Forgive me ylflower.gif biggrin.png



#92 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 16. januar 2015, 18:20

Silvija se rada heca icon_smesko.gif  (kompliment, ker si me nasmejala)

 

Zala, a mogoče zaznavaš ob katerih mislih, občutkih se ti pojavlja bolečina v prsih? Meni je blizu to, kar je Brezo napisal - prebijanje energetskih blokad. Kaj pa kdo, ki poučuje meditacijo - bi ti morda znal razložiti ali te voditi? 

Mal heca pride vedno prav. Ja, se pojavljajo določene misli, občutki, ki sledijo tej bolečini (oziroma bolje povedano), ko bolečina malo poneha, se pojavi strah, praznina, žalost...Sem že razmišljala, da bi bilo smiselno spet začet meditirat v manjši skupini, mogoče paru. 



#93 Brezo

Brezo
  • Lunatik
  • Št. objav: 8 158

Objavljeno: 16. januar 2015, 19:32

Nikoli ni v igri samo srčna čakra...tako da tisto kar piše za čakre je samo začetek raziskovanja oz. površinsko razumevanje...tongue.png

 

Skupinska meditacija zna biti dvorezen meč- potencira vse...ali človečka potegne navzgor ali pa ga še dodatno obremeni...odvisno za kakšno mediacijo se gre, razvojna stopnja človečkov, podzavestni vzorci pri njih, itd...biggrin.png


Life is like a game...play it...

myst1c.gif


#94 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 17. januar 2015, 14:59

Nikoli ni v igri samo srčna čakra...tako da tisto kar piše za čakre je samo začetek raziskovanja oz. površinsko razumevanje...tongue.png

 

Skupinska meditacija zna biti dvorezen meč- potencira vse...ali človečka potegne navzgor ali pa ga še dodatno obremeni...odvisno za kakšno mediacijo se gre, razvojna stopnja človečkov, podzavestni vzorci pri njih, itd...biggrin.png

Težko se je tud čisto prepustit v skupini, vsaj meni. 



#95 Brezo

Brezo
  • Lunatik
  • Št. objav: 8 158

Objavljeno: 17. januar 2015, 17:57

Težko se je tud čisto prepustit v skupini, vsaj meni. 

 

Osnove meditacije...skupini se ne prepušča, prepušča se samo lastni duši ali duši, ki jo tvori več ljudi...tongue.png

 

Prevod...če človeček xy vodi skupinsko meditacijo in pravi bla bla bla bla...ga lahko posameznik sledi...če pa v nekem momentu posameznik začuti (intuicija), da mora narediti nekaj svojega, narediti malo drugače ali pa dodati kaj svojega potem naj pač naredi bla bla čiv čiv čiv bla bla...in efekt bo večji...biggrin.png


Life is like a game...play it...

myst1c.gif


#96 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 17. januar 2015, 18:29

Osnove meditacije...skupini se ne prepušča, prepušča se samo lastni duši ali duši, ki jo tvori več ljudi...tongue.png

 

Prevod...če človeček xy vodi skupinsko meditacijo in pravi bla bla bla bla...ga lahko posameznik sledi...če pa v nekem momentu posameznik začuti (intuicija), da mora narediti nekaj svojega, narediti malo drugače ali pa dodati kaj svojega potem naj pač naredi bla bla čiv čiv čiv bla bla...in efekt bo večji...biggrin.png

Prepustit se svoji duši v skupini men ni lahko- to sem mislila ;)



#97 Brezo

Brezo
  • Lunatik
  • Št. objav: 8 158

Objavljeno: 17. januar 2015, 18:50

Prepustit se svoji duši v skupini men ni lahko- to sem mislila wink.png

 

Saj nobenemu človečku ni...je treba imeti dobro povezavo...to pa človeček itak gradi s kilometrino (razvojna stopnja)...tongue.png


Life is like a game...play it...

myst1c.gif


#98 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 17. januar 2015, 19:09

Inštalacije so ključne...


dReAM

 

 

 


#99 Zala_

Zala_
  • ŽeČistoDomači
  • Št. objav: 447

Objavljeno: 17. januar 2015, 19:26

Inštalacije so ključne...

Kaj hočeš povedat?



#100 none

none
  • Lunatik
  • Št. objav: 3 375

Objavljeno: 17. januar 2015, 20:37

Nič...tongue.png


dReAM

 

 

 





Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)

Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0