Končno nekdo ki je v novinarstvu kliknil in dal v javnost ta zapis ter razlago ... upam da bodo temu sledili ostali mediji ...
Povdarek je na upam ... ker bi se ta razprava in pretres morala že dogajati ...
...
Zanimivo je, da te informacije v Sloveniji najdejo pot le v kakšni petorazredni brani reviji ... ...
Pri razsulu v našem zdravstvu, kjer več kot sto tisoč ljudi niti osebnega zdravnika nima, se le malokdo ukvarja s tistim, kar se dogaja na višjih ravneh. Pa bi se morali.
Hudič je v podrobnostih: Bolni nameni organizacije za zdravje - WHO
https://novice.svet2...cije-za-zdravje
Bo namesto vlade epidemijo v Sloveniji lahko razglasila kar Svetovna
zdravstvena organizacija? Bo lahko zbirala podatke iz naših zdravstvenih kartonov, odločala o ukrepih in zahtevala digitalne potne liste?
Bo odločala o predpisanem zdravljenju, karanteni in tem, koliko zdravil bo na voljo za nas?
Bo pri tem lahko prezrla človekove pravice in dostojanstvo?
Da, če bo Slovenija podpisala novi Mednarodni zdravstveni pravilnik v obliki, kot je zapisan zdaj.
Že lanskega maja jo je dal v javnost prvopodpisani odvetnik Domen Gorenšek, a odziva vlade doslej ni bilo. Januarja je zato na vlado in medije naslovil javni poziv, v katerem piše: »Od vlade Republike Slovenije državljani zahtevamo jasne odgovore, kaj natančno se dogaja v zvezi s pogajanji s Svetovno zdravstveno
organizacijo glede priprave novega pravilnika IHR. Z njim se pripravlja državni udar, s katerim bodo, če bo pravilnik v takšni obliki sprejet,
državljanom Slovenije poteptane ustavno zagotovljene človekove pravice in temeljne svoboščine, obenem pa bo zrušena državna ureditev, ki jo določa Ustava RS.«
A hudič je v podrobnostih. Posebej teh, ki jih prinaša prenovljeni pravilnik. V Zavodu Cisp – Civilni iniciativi slovenskih pravnikov
– opozarjajo na daljnosežne posledice, ki iz njega izhajajo. S
predlaganimi spremembami bi, pravijo, spremenili splošno vlogo SZO iz
svetovalne organizacije, ki daje zgolj priporočila, v upravni organ,
katerega razglasi bi bili pravno zavezujoči. S tem bi se države
odpovedale svoji suverenosti ne le na področju zdravja, ampak tudi z
njim povezanih človekovih pravic. Zakaj bi sicer v novem pravilniku
črtali »spoštovanje dostojanstva, človekovih pravic in temeljnih
svoboščin ljudi«, ki so bili zapisani v starem? Generalnemu direktorju
SZO bi po novem omogočili nadzor nad proizvodnimi sredstvi s pomočjo »načrta dodeljevanja zdravstvenih proizvodov«,
ki bi od razvitih držav pogodbenic zahteval dobavo proizvodov za
odzivanje na pandemijo v skladu z navodili. SZO bi imela pooblastilo, da
lahko zahteva zdravniške preglede, dokazila o preventivi, dokazila o
cepljenju ter izvaja sledenje stikom, karanteno in zdravljenje. Uvedli
bi sistem svetovnih zdravstvenih potrdil v digitalni ali papirni obliki,
vključno s potrdili o testih, cepljenju, izvajanju preventive, potrdilu
o ozdravitvi, obrazcih za lociranje potnikov in zdravstveno izjavo
potnika. To bi seveda vodilo v razkritje osebnih zdravstvenih
podatkov. SZO bi po novem imela tudi veliko večjo moč in pravico do
cenzure informacij, za katere bi precenila, da so napačne in škodljive –
beri: kritična mnenja bi še lažje utišali. Novi pravilnik predvideva
tudi, da bi države morale zagotoviti infrastrukturo IHR na vstopnih
točkah. Poleg nacionalnih odborov to lahko pomeni tudi točko na meji,
kjer bi preverjali vaš digitalni zdravstveni potni list. Med pomembnimi
novostmi je tudi ena, ob kateri se še posebej dvignejo obrvi tistim, ki
SZO očitajo, da že dolgo ne gre več toliko za zdravje ljudi kot za
zaslužke korporacij. Po novem pravilniku bi namreč lahko preusmerili
neopredeljene milijarde dolarjev v farmacevtski bolnišnično-industrijski
kompleks za nujne primere.