Skupinska meditacija ali skupinski sex.
Kje se komu več dogaja ?
Objavljeno: 28. julij 2013, 09:21
Skupinska meditacija ali skupinski sex.
Kje se komu več dogaja ?
Objavljeno: 28. julij 2013, 09:59
Hvala.
Ni blema.
Dear Human,
You've got it all wrong. You didn't come here to master unconditional love. That is where you came from and that is where you will return. You came here to learn personal love. Universal love. Messy love. Sweaty love. Crazy love. Broken love. Whole love. Infused with divinity. Lived through the grace of stumbling. Demonstrated through the beauty of... messing up. Often. You didn't come here to become perfect. You already are. You came here to be gorgeously human. Flawed and fabulous. And then to rise again into remembering. (unknown)
Objavljeno: 28. julij 2013, 13:08
globok notranji mir, I wish. se splača tako zaspati?
Objavljeno: 3. april 2015, 10:30
Objavljeno: 5. april 2015, 15:32
možno je tudi, da recimo človek (še) nima možnosti meditirati ali pa neče sodelovati v skupinski meditaciji, ker mu pač (še) ne odgovarja.
pa ste razmišljali kdaj o možnosti, da se človek v meditaciji pridruži/postavi v zavest kraja ali svojega ljudstva ali celo celotnega človeštva in meditira v dobrobit vsega (seveda brez fige v žepu ) in razčiščuje stvari.
imam nekako občutek, da človek ne prebavlja samo svoje individualne karme ampak do neke mere tudi karmo skupine ljudi kateri pripada (narodnost, verska pripadnost, interesna pripadnost...).
Čuj, pa kaj me gledaš kot kremšnito?
Objavljeno: 5. april 2015, 16:23
človek še samega sebe ne more v red spravit, kaj šele svet...
Objavljeno: 5. april 2015, 19:07
Če je vse Eno smo vsi povezani in vsi povezani smo soodgovorni ter sooblikujemo
inpotemklecnešvpraksi.press
ja, tud meni je všeč teorija, ki pravi da je v vsaki entiteti univerzuma informacija celotnega univerzuma. me ta teorija že od nekdaj privlači kot molja na lep štrikan pulover. pa sem gledal kot sova, ko sem prvič v enem filmu videl, kako se je celo vesolje strnilo v frnikulo (kao vesolje v vsakem delcu) - bom probu najdet ta izsek iz filma.
Čuj, pa kaj me gledaš kot kremšnito?
Objavljeno: 6. april 2015, 21:18
možno je tudi, da recimo človek (še) nima možnosti meditirati ali pa neče sodelovati v skupinski meditaciji, ker mu pač (še) ne odgovarja.
pa ste razmišljali kdaj o možnosti, da se človek v meditaciji pridruži/postavi v zavest kraja ali svojega ljudstva ali celo celotnega človeštva in meditira v dobrobit vsega (seveda brez fige v žepu ) in razčiščuje stvari.
imam nekako občutek, da človek ne prebavlja samo svoje individualne karme ampak do neke mere tudi karmo skupine ljudi kateri pripada (narodnost, verska pripadnost, interesna pripadnost...).
Vsak človek predeluje individualne in skupinske stvari istočasno...vprašanje je samo v kolikšni meri oz. razmerju...taprave (globje) skupinske zadevce se začnejo predelovati šele od 80% nivoja Bude dalje (karma človeštva kot celote, izvanzemaljske stvari)...kar je prej je samo ogrevanje...
Life is like a game...play it...
Objavljeno: 7. april 2015, 12:34
80% nivoja Bude dalje
Bude Bude... ni boljšega... Bog, Buda, Krišna, Hare hare... amen aleluja... whatever... takoj podpišem vse...
Objavljeno: 7. april 2015, 19:55
Vsak človek predeluje individualne in skupinske stvari istočasno...vprašanje je samo v kolikšni meri oz. razmerju...taprave (globje) skupinske zadevce se začnejo predelovati šele od 80% nivoja Bude dalje (karma človeštva kot celote, izvanzemaljske stvari)...kar je prej je samo ogrevanje...
zanimivo mi je tole predelovanje karme. zakaj bi človek sploh predeloval svojo/skupinsko karmo? da postane razsvetljen in se vrne nazaj v kreatorjevo zavest? kaj naj bi človek počel z karmo? to se sprašujem.
okej, sm že dobu odgovor: raziskuj, doživljaj, ustvarjaj, uživaj v obstoju, karma pa ti naj bo orodje za čimveč pestrih izkušenj.
človek nabira nabira nabira karmo, nazadnje pa je dušici dost in vzame karmo v svoje roke
ampak, kdaj pa je človek bolj svoboden: ko se zaveda karme ali ko se je ne zaveda?
okej, sm že tudi dobu odgovor: bolj svoboden je tisti človek, ki je bolj srečen, ki ravna s svojimi notranjimi vodili.
pa tak pridemo nazaj na akcija--->reakcija--->karma
Čuj, pa kaj me gledaš kot kremšnito?
Objavljeno: 7. april 2015, 20:21
zanimivo mi je tole predelovanje karme. zakaj bi človek sploh predeloval svojo/skupinsko karmo? da postane razsvetljen in se vrne nazaj v kreatorjevo zavest? kaj naj bi človek počel z karmo? to se sprašujem.
okej, sm že dobu odgovor: raziskuj, doživljaj, ustvarjaj, uživaj v obstoju, karma pa ti naj bo orodje za čimveč pestrih izkušenj.
človek nabira nabira nabira karmo, nazadnje pa je dušici dost in vzame karmo v svoje roke
ampak, kdaj pa je človek bolj svoboden: ko se zaveda karme ali ko se je ne zaveda?
okej, sm že tudi dobu odgovor: bolj svoboden je tisti človek, ki je bolj srečen, ki ravna s svojimi notranjimi vodili.
pa tak pridemo nazaj na akcija--->reakcija--->karma
To je podobno, kot če bi vprašal zakaj naj bi človek plačeval kredite, pufe...ali zakaj naj bi delodajalec delavcu sploh kaj plačeval za njegovo delo...Človeku ni treba nič delat s karmo. Tako kot mu ni treba plačevati kreditov al pa delodajalcu plačevati za delo...kakšne so lahko posledice, so pa bolj pametnim človečkom znane...in spet pridemo nazaj do denarja...ravno tako je s karmo...
Notranja navodila...človek ne more kaj dosti delovat v skladu s tem dokler nima prepucano podzavest+ ostalo...oziroma lahko deluje samo premosorazmerno s tem koliko ima prepucano...želje, odvisnosti, hrepenenja, strahovi, itd. lahko taka navodila zelo popačijo...Zakaj pa misliš da se z nihalom (radiestezija) lažje preverja stvari pri drugih kot pri sebi...
Life is like a game...play it...
Objavljeno: 7. april 2015, 20:42
To je podobno, kot če bi vprašal zakaj naj bi človek plačeval kredite, pufe...ali zakaj naj bi delodajalec delavcu sploh kaj plačeval za njegovo delo...Človeku ni treba nič delat s karmo. Tako kot mu ni treba plačevati kreditov al pa delodajalcu plačevati za delo...kakšne so lahko posledice, so pa bolj pametnim človečkom znane...in spet pridemo nazaj do denarja...ravno tako je s karmo...
Notranja navodila...človek ne more kaj dosti delovat v skladu s tem dokler nima prepucano podzavest+ ostalo...oziroma lahko deluje samo premosorazmerno s tem koliko ima prepucano...želje, odvisnosti, hrepenenja, strahovi, itd. lahko taka navodila zelo popačijo...Zakaj pa misliš da se z nihalom (radiestezija) lažje preverja stvari pri drugih kot pri sebi...
Verjamem, da lahko človek veliko doseže, če sledi svojem notranjem glasu pa da ravnanje po etiki zraven priključi (malce varovalke, da ne iztiri ).
Čuj, pa kaj me gledaš kot kremšnito?
Objavljeno: 8. april 2015, 20:21
obstajata dve kategoriji :
- karma ali vzroki in posledice tvojega delovanja
- dharma : namen zakaj si tukaj ... kaj si se prišel učit ... tvoje poslanstvo ...
torej, osredotoči se na dharmo ... in pazi, da si pri tem ne zjebeš zopet karmo ...
karma-dharma, vse je ena jeba
smo, kot dojenčki, kateri se učimo skozi gajžlo božjo
brez predhodnega vedenja, zakaj ..
predno malo odrastemo, nas pa pokličejo na zagovor...
naj se sami gor malo jebejo s tem .
Objavljeno: 6. maj 2015, 17:41
Pozdravljeni,
Kadar poteka kakršna koli razprava na temo meditacije, je slednjo prvo potrebno opredeliti ter jo hkrati tudi ločiti od kontemplacije. Namreč navkljub dejstvu, da naj bi posameznik pri njegovem spoznavanju samega sebe uporabljal obe omenjeni orodji, ki vedno hodita z roko v roki, temu žal ni vedno tako. Kar še posebno velja za vse, ki se ukvarjajo s takšno ali drugačno obliko meditacije, a se izogibajo uporabi kontemplacije, ali ki ne razumejo/poznajo osnovne definicije obeh orodij, na osnovi česar tudi ne razumejo najbolje njunih namenov uporabe. Na drugi strani pa je potrebno vsaj na osnovni ravni opredeliti še marsikatere pojme, v kolikor želimo dejansko razumeti stvarno naravo meditacije in kontemplacije ter njunih namenov uporabe.
Vsem najrazličnejšim tehnikam meditacije je skupno, da težijo k navidezno neurejenemu sledenju posameznikovih misli, občutkov, občutenj, čustev ali asociacij; kar nam lahko tudi služi kot nadvse dobra definicija kaj meditacija je in kaj ni. Večina ljudi, ki prakticira takšne ali drugačne meditativne tehnike žal zmotno meni, da z njimi lahko dosežejo stanje umirjenega uma, oziroma da lahko ustavijo bodisi njihov miselni tok bodisi tok njihovega uma - odvisno od posameznikove opredelitve. A dejanski namen katere koli meditativne tehnike ne bi mogel biti dlje od tovrstne nadvse iluzorne želje. V kolikor si ponovno malo podrobneje preberemo zgoraj navedeno definicijo meditacije, ki je univerzalne narave in velja za sleherne oblike meditacij, lahko vidimo, da njen namen leži nekje povsem drugje kot pa v zaustavitvi miselnega toka. Pri čemer gre na tem mestu izpostaviti, da se človekov miselni tok kratkotrajno ustavi izključno v najrazličnejših oblikah tako imenovanega: katatoničnega šoka, medtem ko se dokončno ustavi le z njegovo smrtjo. Iz česar sledi, da stanje umirjenega uma ni enako zaustavitvi miselnega toka, kakor tudi da je zaustavitev miselnega toka zadnja stvar, ki bi si jo posameznik želel doseči. Preden pa nadaljnje spregovorim o osnovnih namenih meditacije, bi želel na kratko opredeliti določene pojme, s katerimi smo se srečali v trenutnem odstavku, da bomo lažje razumeli o čem dejansko teče beseda.
Misel je moč najlažje definirati kot sleherno zavedajočo se formo/obliko, katera nastane bodisi spontano sama od sebe bodisi jo ustvarimo zavestno s pomočjo naše osebne volje. V kolikor misel nastane spontano sama od sebe lahko za takšno formo/obliko rečemo, da je materializacija posameznega hotenja, ki izvira iz kolektivno nezavednega dela naše zavesti in jo imenujemo: nevolativna misel. Medtem ko na drugi strani, kadar našo misel ustvarimo zavestno s pomočjo naše osebne volje lahko za tovrstno misel rečemo, da je materializacija posamezne ideje, ki jo je ustvarila naša osebna volja, ki predstavlja enega izmed temeljnih sestavnih delov naše nadzavesti. Tovrstno obliko misli pa imenujemo: volativna misel.
Na tem mestu bi želel tudi izpostaviti, da tako nevolativne kot tudi volativne misli predstavljajo tako imenovane: ne zavedajoče se oblike misli, s katerimi se najpogosteje prvič srečamo, kadar prakticiramo takšno ali drugačno obliko kontemplacije. V družino nevolativnih misli sodijo vse arhetipske ideje, med katere sodijo tudi vrline. Pri čemer je potrebno upoštevati, da ne zamenjujemo vrlin z vrednotami, saj vrednote ne sodijo v družino arhetipskih idej oziroma nevolativnih misli. Na drugi strani pa v družino volativnih misli sodijo najrazličnejše oblike zavestnih hotenj in pojmov. Pri čemer je potrebno upoštevati, da zavestna hotenja na najbolj osnovni ravni niso nič drugega kot hotenja, ki sprožijo proces konkretizacije določene arhetipske ideje, ki se zaključi z rojstvom večjega števila najrazličnejših pojmov posamezne arhetipske ideje.
Za boljše razumevanje nevolativnih misli in volativnih misli bi predlagal, da se na kratko ustavimo pri naslednjem primeru. V kolikor smo se vsaj delno seznanili z osnovami človeške zgodovine, antropologije, etnologije, sociologije ali katere izmed njim sorodnim ved, smo se lahko seznanili, da vse človeške družbe, brez kakršnih koli razlik, prvo razvijejo takšno ali drugačno prvobitno obliko ureditve, katero danes poznamo pod terminom: demokratična ureditev, ter se skozi svoj nadaljnji razvoj postopoma premikajo skozi najrazličnejše progresivne in regresivne oblike družbenih ureditev. Dandanes tako poznamo ogromno število najrazličnejših pojmov demokracije: rodovna, klanska, plemenska, mestna, fevdalna, vojaška, legalistična, monarhična, republikanska, socialna, liberalna, neoliberalna... Vsi tovrstni najrazličnejši pojmi demokracije nam zgolj razkrivajo dejansko stvarno naravo arhetipske ideje o tako imenovani: demokratični družbeni ureditvi, medtem ko nam celostna narava omenjene arhetipske ideje ostaja še vedno nerazkrita. A navkljub temu lahko ob podrobnejšem preučevanju najrazličnejših pojmov demokracije uvidimo osnovno naravo arhetipske ideje, ki jo slednji predstavljajo. Kajti pri vseh najrazličnejših pojmih demokracije lahko vidimo skupni imenovalec, na osnovi katerega lahko s pomočjo etioloških, ontoloških in femonoloških metod opredelimo naslednjo definicijo demokracije: "družbena ureditev, ki temelji na enakopravnosti in/ali enakovrednosti," s katero zajamemo vse najrazličnejše pojme demokracije. Omenjeno definicijo demokracije lahko tudi uporabimo pri svojem nadaljnjem preučevanju arhetipske ideje demokracije, saj nam ponuja bistveno večje število najrazličnejših izhodišč za njeno strokovno preučevanje. A v kolikor nam lahko predhodno omenjena definicija demokracije služi za iskanje nadaljnjih izhodišč pri našem preučevanju arhetipske ideje demokracije, je le ta nadvse neuporabna pri našem razumevanju in preučevanju dejanskih družbenih ureditev, saj je preprosto preobširna in v večji ali manjši meri zajema skoraj vse trenutno poznane pretekle in sedanje družbene ureditve. V kolikor na tem mestu znova ponovim predhodno omenjeno definicijo demokracije: "družbena ureditev, ki temelji na enakopravnosti in/ali enakovrednosti," se nam pri njenem branju hitro začnejo porajati vprašanja, kot so na primer: kdo je enakopraven, kdo je enakovreden, na čem je osnovana enakopravnost, na čem je osnovana enakovrednost, v kolikšnem obsegu so si posamezni člani enakopravni med seboj, v kolikšnem obsegu so si enakovredni med seboj, pred čem so enakopravni, pred čem so enakovredni... Tovrstna vprašanja predstavljajo predhodno omenjena zavestna hotenja, ki nas usmerjajo v postopno konkretizacijo arhetipske ideje demokracije. Medtem ko na osnovi našega iskanja odgovorov na omenjena vprašanja postopoma opredelimo določeno obliko demokracije - tovrstne oblike opredelitve demokracije pa predstavljajo najrazličnejši pojmi demokracije. Z najrazličnejšimi pojmi tako opredelimo posamezne aspekte posameznih arhetipskih idej, na osnovi česar jih lahko začnemo manifestirati v svojem notranjem in/ali zunanjem svetu. Vendar pa sleherni pojmi hodijo z roko v roki s ceno, ki jo moramo plačati, če to želimo ali ne. Namreč s tem, ko s pomočjo zavestnega hotenja in pojma konkretiziramo določeno arhetipsko idejo v obstoječo zavedajočo formo, dejansko konkretiziramo zgolj en posamezni aspekt določene arhetipske ideje. S konkretizacijo posamezne arhetipske ideje tako slednjo opredelimo in določimo na osnovi: lastne svobodne volje, naših osebnih psihičnih in psiholoških procesov, kolektivnih psihičnih in psiholoških procesov, lastnih izkušenj, kolektivnih izkušenj, lastnih izkustev, kolektivnih izkustev, najrazličnejših oblik našega lastnega načina razmišljanja, kolektivnega načina razmišljanja ... ter lastnih in kolektivnih znanj. Ali na kratko povedano s konkretizacijo posamezne arhetipske ideje manifestiramo tisto kar na individualni in kolektivni ter na zavedni in nezavedni ravni želimo in ničesar več. To je cena, ki hodi z roko v roki s človekovo svobodno voljo, izbiro in odločitvijo, katere pa na drugi strani predstavljajo predpogoje, ki določajo človeka kot - ustvarjalno zavedajoče se bitje. Iz česar je razvidno, da v kolikor se želimo osvoboditi omenjene cene, ki hodi z roko v roki z našim konkretiziranjem posameznih arhetipskih idej v posamezne pojme - ustvarjanjem nečesa novega - moramo istočasno podrobno preučevati vse obstoječe pojme posamezne arhetipske ideje, saj se naše nadaljnje boljše razumevanje le te skriva v našem boljšem razumevanju, združevanju, povezovanju in nadgrajevanju njenih obstoječih pojmov. Oziroma drugače povedano ne smemo nikoli pozabiti, da se absolutna resničnost razkriva skozi mnogoterost, mnogovrstnost, raznoterost in raznovrstnost subjektivnih resničnosti.
Na tem mestu bi želel omeniti zgolj še, da vse volativne misli predstavljajo primarne oblike kognitivnih procesov, ki so del naše zavesti, medtem ko se višje oblike kognitivnih procesov izoblikujejo in nadaljnje razvijajo v okviru našega jaza oziroma pravilneje v okviru zavednega dela jaza - ega. Volativne misli, katerih se v vsakdanjem življenju občasno zavedamo ter s katerimi se srečujemo pri najrazličnejših oblikah meditacije, so vedno tiste, ki predstavljajo kognitivne procese v okviru našega zavednega dela jaza - ega. Na tem mestu gre tudi izpostaviti, da je nujno potrebno, da pri našem razumevanju misli razumemo tudi njihove odslikave v podzavesti: arhetipe, zaradi česar bi predlagal, da se ustavimo pri naslednjem kratkem citatu iz mojega strokovnega dela: Um Buda.
"Arhetip je moč najlažje definirati kot določeno splošno razširjeno formo/obliko, ki je prisotna v psihi vseh ljudi. Iz česar sledi, da je arhetip manifestacija posameznega hotenja v naši psihi, ki dejansko izvira iz našega kolektivno nezavednega. Oziroma drugače povedano je arhetip na nek način materializacija posamezne projekcije Praznine/Sebstva/Uma v konkretno formo/obliko.
Grega Vodopivc: Um Buda
Objavljeno: 6. maj 2015, 18:20
99% ljudi itak ne ve kaj sploh je meditacija ... kaj bi naj z njo dosegli ... če sploh kaj ... ... nee vejo slovenci, ne vejo američani, ne tibetanci in ne japončki ... je pa moderno ...
Kaj pa je meditacija po tvojem mnenju?
Objavljeno: 6. maj 2015, 18:30
k. budo je na primer spremešal meditacijo, demokracijo, fašizem in komunizem in tudi sicer vse politične opcije ... ... manjka samo še laško pivo, merlot ... in seveda cviček za rano na želodcu ...
Aha to nisem prebrala, sem videla velik teksta pri k.b. in mogoče prehitro sklepam, ampak to men pove, da ne znaš povzet bistva in torej ne veš o čem točno govoriš... brez zamere.
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:10
... kaj pa bi naj zameril ... a da imaš svoje mnenje ... ?
Ker sem napisala, da mogoče ne ve o čem točno govori, to je že mal več kot mnenje...sicer pa večina med nami ne ve o čem točno govori večino časa
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:15
se strinjam ... ko na partijskem sestanku ... čeprav tudi jaz nimam pojma o čem gre ...
A na sestanku al pri meditaciji? Sej na koncu je oboje isto. Jaz se zadnje čase na sestankih kar odklopim in "plujem", zelo podobno kot se mi včasih zgodi, ko meditiram .
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:20
no vidiš ... prej ali slej se bomo vsi osvobodili ... osvobodili od navideznega samega sebe ...
Se nam zdi, a ne? Mogoče to sploh ni mogoče dokler smo tu...
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:22
saj nismo samo tu ... vse je v nas ...
Točno, ampak smo pa tudi tu... v tem je "problem", al ni, ne vem...
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:27
zakaj bi bil problem ??? ... biti tu, je samo zorni kot ...
Težko je biti "ne-ego" v svetu, ki deluje z ego stališča..., al pa drugače povedano težko je bit/živet stalno "ozaveščeno" življenje.
Objavljeno: 6. maj 2015, 19:30
... rekel bi : ne jamraj in ne kompliciraj ...
Hehe, ok, če ti tako praviš...
Objavljeno: 22. maj 2015, 15:46
Prvo, ki mi pride na pamet je, da men meditacija pomen osredotočenje zavesti za izvedbo določenega duhovnega namena. Hm, se pravi meditacija kot spiritualna koncentracija
Čuj, pa kaj me gledaš kot kremšnito?
Objavljeno: 19. november 2015, 17:15
Fruits, veggies and love
Objavljeno: 4. april 2016, 23:41
A ima kdo kako aktivno meditacijo tipa OSHO, recimo v mp3 verziji?
Tako za podelit z mano mislim..
"če te nekaj sili leteti, se nikdar ne boš plazil.."
Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0