Filmi, ki jih radi gledamo
#1
Posted 8. July 2002, 01:00
POPULAR
Ali so to grozljivke, ljubezenski filmi, zgodovinski spektakli, komedije, glasbeni filmi, umetniški filmi, drame, kriminalke, akcijski filmi ... ... ... ?
Marsa
Picasso
#2
Posted 8. July 2002, 01:00
pokowc
#3
Posted 9. July 2002, 01:00
Vse vojne zvezd, Matrix in Peti element
andrej
#4
Posted 9. July 2002, 01:00
Všeč mi je tudi SF.
Seveda je tudi meni všeč Vojna zvezd (zakon!), zelo pa mi je bila všeč tudi Sfera (čeprav sem na začetku mislila, da mi ne bo všeč - da bo nekakšen spektakel).
Všeč mi je pogledati kakšen film z Nicholasom Cage-om (npr. Face off), rada imam kultne filme (kot npr. Šund)..
Zelo všeč so mi tudi filmi o prijateljstvu (npr. Thelma in Louise in Potovanje na sveto goro, pa en film, kjer igra Ray Liota očeta deklice, ki neha govoriti ob smrti mame, in najameta varuško, ki jo igra Whoopi Goldberg)).
Sicer pa je (bil) film, ki je do sedaj name naredil prav največji vtis (gledala sem ga zagotovo več kot 10X) - "Stanovalec" (ali podnajemnik, poleg tega sta filma v dveh verzijah, angleški in francoski) Romama Polanskega.
TO pa je zame film!
Čeprav je tesnoben in mračnjaški, se sama ob njem vsakič neznansko zabavam.
Ni bil posnet z ne vem kakšnim budgetom, igra sam (a ne v stilu C. Eastwood ipd., ki potem kamera skoz kaže njegov pomemben togi obraz - *čeprav, ko smo že pri tem, se mi zdi pravzaprav duhovit in spageti westerne z njim rada gledam).
Všeč so mi tako filmi, kjer nekakšen egotrip posameznika ali splet nesrečnih okoliščin privede do stresnih ali celo usodnih situacij in razpletov.
Aja - na tem mestu bi rada omenila še en film, ki mi je tudi segel do srca in se mi zdi tudi med najboljšimi, ki sem jih gledala - namreč film "Lepa sela lepo gore" - ta film me je zelo presunil (čeprav mi ni všeč konec, zdi se mi pretirano, pa škoda ker ni zmagal zdrav razum in prijateljstvo, a kaj čmo).
Seveda pa so ZAKON tudi srbski filmi, kot je "Ko to tamo peva" in "Maratonci trču počasni krug" in seveda še veliko drugih.
Nisem zelo za komedije, vseeno pa se zelo zabavam ob starih dobrih z obveznim Jackom Lemonom (ki ga zelo cenim).
Pa še taki filmi so mi všeč, ki so duhoviti, pa niso komedije - npr. Šofer gospodične Daisy.
Marsa
Picasso
#5
Posted 9. July 2002, 01:00
Ne prenasam vec nobenih psiho in fizicno nasilnih filmov. Groza, kar ugasnem ali presaltam na drug kanal. Se mi zdi da imamo itak ze prevec nasilja v nasih glavah in pol sploh vec ne reagiramo nanj...
#6
Posted 9. July 2002, 01:00
opisuje vse to kar je v trendu razmišljanja ozaveščane populacije
ali pa umetniški film; Venerina delta´´
pokowc
#7
Posted 11. July 2002, 01:00
Osebno ne maram, da se me "posiljuje" s čemerkoli - pa naj gre za nasilje ali za neumnosti, abotnosti ali za osladnosti.
Enako sem sita razkrečenih oseb kot pa pištol v roki...
Skoraj bolj me moti nenehno posiljevanje ljudi s stvarmi, ki naj bi jih kao potrebovali itd...
Tudi sama pa sem sicer proti nesmiselnim prizorom nasilja, kar vsevprek, samo da zadosti nekakšni čudaški potrebi gledalcev...
Sicer pa - če tako pogledam... nasilje je tudi del življenja - preživeti - pa saj je nasilje prisotno v vsaki pravljici (odsekati 12 glav, obesiti, odrezati prst ipd!!!).
Se pač ne borimo proti 12-glavemu Zmaju, ampak proti "pošasti" v človeški obliki, npr.
Marsa
Picasso
#8
Posted 11. July 2002, 01:00
Lep nasmejan dan ti želim
http://www.lunin.net...um/blog/mavlica
#9
Posted 12. July 2002, 01:00
Zelo rada imam tudi komedije, take polne hudomušnosti in duhovitosti, ne maram pa parodij in črnega humorja.
Ne maram tudi grozljivk, znanstvene fantastike in filmov polnih nasilja.
#10
Posted 12. July 2002, 01:00
In tudi to je res, da je nasilje del zivljenja. Saj ga vsi sprejemamo do neke mere. Moja mera je bolj majhna tule... Mi je pa tezko gledat neke psiho scene recimo doma pred TV, ker mi pol cisto zmesajo glavo in so moje misli cist panicne in ..... ne maram tega.
A ste gledali KOCKO? Jaz je nisem mogla ...malo sem skilila vmes. Se mi je pa zdela zelo zanimiva tale ideja, da je nas UM v bistvu tako zelo omejen, kot da bi ga bilo samo za v eno kocko in nima pojma kdo in kaj in kje smo....
#11
Posted 12. July 2002, 01:00
andrej
#12
Posted 12. July 2002, 01:00
Predvsem mi je všeč Lov za izgubljenim zakladom...
Marsa
Picasso
#13
Posted 14. July 2002, 01:00
#14
Posted 14. July 2002, 01:00
BLAZNO noro dober pa se mi je zdel tudi film Brasil!!
Kakšen film!
Vse mi je bilo všeč; zgodba, scena, humor, grotesknost... in tudi ljubezenski in predvsem seveda sanjski momenti.
Res mega film!!
Marsa
Picasso
#15
Posted 15. July 2002, 01:00
Lep nasmejan dan ti želim
http://www.lunin.net...um/blog/mavlica
#16
Posted 15. July 2002, 01:00
Zdaj tudi vidim, kako malo sem (očitno) Riba - vsaj v nekaterih rečeh...
Meni pa je všeč ravno akcija in še posebno mi je blizu črn humor. Nič kaj "ribje" lastnosti.
Gledam Afrodito: romantika, komedije...
Andrej: ne mara grozljivk...
Ta ima rad znanstveno fantastiko, oni je ne mara...
Zanimivo...
Picasso
#17
Posted 15. July 2002, 01:00
#18
Posted 15. July 2002, 01:00
Nekatere humoristične nanizanke oz. nadaljevanke pa mi grejo v začetku na živce, ko pa se privadim na like, mi postane lahko celo OK (tak primer je npr. Seinfeld, lik Georga pa prav obožujem, blazno me zabava).
Picasso
#19
Posted 16. July 2002, 01:00
Leteči cirkus Monthya Pytona pa je bil res zakon. Rada gledam pa me ustreli, Prijatelje...
Pa še kakšen mjuzikal se najde vmes
#20
Posted 17. July 2002, 01:00
Zelo všeč mi je bil film Down by law.
Blazno duhovit in zabaven, pa čisto nekaj posebnega.
Marsa
Picasso
#21
Posted 17. July 2002, 01:00
mega mi je biv 'benny & joon' ('86 - johny deep)
- filmi z nadnaravno vsebino (okultnim)
drakula, magija, carovnice, xx files
- poucno znastveni filmi
- filmi o zivljenju zivali
- walt disneyevi filmi - mega 'dinozaver'
- akcijski fimli: samo karate, borilne vescine
- vcasih tudi kaksne angleske humoristicne...
cool komedija: 'duh' (bill cosby)
- tesko je gledat dokumentarce o trplenju ljudi :/
#22
Posted 18. July 2002, 01:00
Lep film, pa čeprav z žalostnim koncem.
#23
Posted 19. July 2002, 01:00
#24
Posted 19. July 2002, 01:00
pokowc
#25
Posted 20. July 2002, 01:00
- stari dobri vesterni (Tocno Opoldne, Obracun Pri OK Koralu, Rio Bravo)
- burleske, kjer so najvecji komedijanti v clov. zgodovini(Stan&Olio, Charles Chaplin)
- gangsterski filmi (od Jamesa Cagneya&Humphrey Bogart, Good Fellows, Casino, Boter I, Once Upon Time in America etc.)
- vojni filmi (bazirano na resnicnih dogodkih, ma ne mi Ramba pristevat v to).
- Sci-Fi
- kriminalke iz konca 60-ih in iz 70-ih let, npr.: serijali Dirty Harry, Francoska Zveza itd. (danasnje so prevec bombasticne in nerealne)
- filmi evropske produkcije (italija, francija, nemcija, anglija, benelux, skandinavija, rusija itd)
- odstekani in tezko razumljivi filmi kot so Donnald Darko, Plasticni Jezus, Being John Malkovich, A Beautiful Mind.
- trilerji kot so Seven, hm zdaj me je pa spomin zapustil...
- filmi iz Irana (Superge), Indije, Kitajske, Japonske....
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users