Objavljeno: 20. maj 2005, 00:01
" Glej, med "od vekomaj", "prej" in "zdaj" v Mojem obstoju, Moji biti in Mojem bivanju sploh ni razlike, kar zadeva Moj čisto Božji Jaz. In če ne bi bilo tako, resnično, tedaj v tem človeškem telesu ne bi imel oblasti in moči nad celotnim materialnim naravnim stvarstvom; kajti vse stvarstvo s svojim časom in prostorom vred je le v subjektivnem odnosu do Mene, svojega objekta; ker je vse iz Mene, in ne Jaz iz vsega.
Zato sem Jaz zmeraj edini poprejšnji in prejšnji, torej večni objekt, in Me nikoli nihče ne more postaviti v subjektivni odnos do stvarstva.
Vendar sem prav zato, ker je vse iz Mene in sem po Svoji volji v vsem najbolj notranje počelo, ki vse ohranja, vodi, ureja in oživlja, po oblasti Svoje volje in Svoje modrosti tudi subjekt, in sem torej alfa in omega ali začetek in konec, tudi prvi in poslednji v vsem stvarstvu. In zaradi te svoje objektivne in obenem tudi subjektivne lastnosti lahko po oblasti Svoje volje in Svoje modrosti obstajam tukaj med vami, hkrati pa sem večni edini živi in ustvarjalni objekt vsega stvarstva.
Kot zdajšnji, meseno-človeško upodobljeni subjekt pa sem Jaz sam nižji in podrejen lastnemu večnemu objektu v Sebi, čeravno sem prav po Svoji strogi podrejenosti pravzaprav eno z večnim objektom; brez te najstrožje subjektivnosti Moje zdaj zunanje osebnosti takšno najtesnejše zedinjenje ne bi bilo mogoče.
In to povzroča Moja neizmerna ljubezen do objekta in Njegova prav tako neizmerna ljubezen do Mene, in tako sva Jaz in Oče ena ljubezen, ena modrost, ena volja, eno življenje in ena oblast, razen nje v vsej večni neskončnosti ni in ne more biti nobene druge.
Zato sem tu navzoč prav tako v času in prostoru kakor tudi zunaj časa in prostora.
Da zdaj obstajam z vami v času in prostoru, to vidite; da pa obenem po Svoji notranjosti obstajam tudi zunaj časa in prostora, vas učijo Moja dela, ki jih ne bi mogel opravljati, če bi bil tudi s Svojim božanstvom v času in prostoru. Čas in prostor namreč sta in bosta večno omejena, torej ne popolna in dovršena; le tisto, kar je zunajčasno in zunajprostorsko, je v vsem neomejeno, s tem pa popolno in dovršeno. "
Prišel bo čas, ko bodo ljudje spoznali,
da je samo ena čreda, in samo en pastir.