Odvisnost od mojstra
#101
Objavljeno: 5. julij 2005, 14:47
A zakaj bi moral verjeti v nekoga, da bi večno živel? Ker je to napisal Lorber? verjeti v drugega, pomeni prelagati odgovornost na drugega.
#102
Objavljeno: 6. julij 2005, 22:02
<{POST_SNAPBACK}>A zakaj bi moral verjeti v nekoga, da bi večno živel? Ker je to napisal Lorber? verjeti v drugega, pomeni prelagati odgovornost na drugega.
A je kdo omenu, da moraš? Zakaj pa bi moru? In zakaj bi prelagu odgovornost?
Gre bol za ... zagotovilo. Da tako pač je. Spoznanje Boga kot bitja, ki biva izven duše, je najzaneslivejše znamenje samostojnosti duše. In takšna samostojnost je tako večna.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#103
Objavljeno: 7. julij 2005, 08:59
Zakaj bi potreboval oddvojenega Boga? Bog je vse v vsem. V Kabali imamo metodo, pravzaprav način zrtja v svet, ki se mu reče "ljubeča pozornost, ki je neprekinjen tok občutja božje prisotnosti." Samo za Ego je Bog oddvojen, kajti Ego je iz prahu in v prah se povrne. Ego je orodje, ne osebnost. Samo egu teče čas in ego potrebuje zaznavo prostora in gibanja. A kot je bilo že pred 100 leti dokazano, so čas, prostor, gibanje in energija spremenljivke. S teorijo strun pa je dokazano, da sta energija in materija pravzaprav ena in ista vibracija, izražena na različne načine. Vse to je Bog, kajti Bog se neprekinjeno razodeva v večnem trenutku sedaj. Kakor hitro se Bogu pripišejo človeške lastnosti, to ni več Bog. V kabali trdimo, da Boga ni moč videti. lahko zaznamo samo njegov svetleči odsev. A to je že precej zapletena alegorija...Spoznanje Boga kot bitja, ki biva izven duše
#104
Objavljeno: 7. julij 2005, 09:09
ja pajade.<{POST_SNAPBACK}>Spoznanje Boga kot bitja, ki biva izven duše, je najzaneslivejše znamenje samostojnosti duše
ne kupim nikdar tega.
Picasso
#105
Objavljeno: 7. julij 2005, 09:29
in če sprejmeš da si del božanstva, da si del boga... da je bog ti?<{POST_SNAPBACK}>A je kdo omenu, da moraš? Zakaj pa bi moru? In zakaj bi prelagu odgovornost?
Gre bol za ... zagotovilo. Da tako pač je. Spoznanje Boga kot bitja, ki biva izven duše, je najzaneslivejše znamenje samostojnosti duše. In takšna samostojnost je tako večna.
sem nekje brala tole o bogu izven duše... itak da je bog izven mene tudi, ker je povsod, v najmanjši bilki...
#106
Objavljeno: 7. julij 2005, 09:43
#107
Objavljeno: 7. julij 2005, 22:14
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#108
Objavljeno: 7. julij 2005, 22:19
<{POST_SNAPBACK}>Kakor hitro se Bogu pripišejo človeške lastnosti, to ni več Bog.
Ampak, a ne piše, da Bog ustrvarja človeka po lastni (sevede duhovni, saj je Bog Duh) podobi. Se pravi, da je najvišji smisu človeka biti Bogu podoben (iz podobe).
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#109
Objavljeno: 7. julij 2005, 22:22
<{POST_SNAPBACK}>V kabali trdimo, da Boga ni moč videti. lahko zaznamo samo njegov svetleči odsev. ...
To je res ... bilo ... v časih .. pred Novo zavezo.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#110
Objavljeno: 7. julij 2005, 22:27
<{POST_SNAPBACK}>ja pajade.
ne kupim nikdar tega.
Kako mislš ... nikdar? V tem življenju, al tko na splošno, nikdar? Ma, kakor kol, star slovensk pregovor pravi, da se zarečenga kruha največ poje
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#111
Objavljeno: 7. julij 2005, 22:29
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#112
Objavljeno: 8. julij 2005, 06:54
#113
Objavljeno: 8. julij 2005, 08:28
to je pa res s temle zarecenim, zlo velikrat.<{POST_SNAPBACK}>Kako mislš ... nikdar? V tem življenju, al tko na splošno, nikdar? Ma, kakor kol, star slovensk pregovor pravi, da se zarečenga kruha največ poje
No, hotla sem sam rect (in ti to tocno ves), da bog nikakor ni zunaj mene - in ker je ze v meni, ne bom pac nikdar vec brez - in zato nikdar ne kupim tega...
Je podobno pravzaprav kot z ljubeznijo - jo imas v sebi... napaka, ki jo dela folk je, da jo iscejo zunaj sebe.
Picasso
#114
Objavljeno: 8. julij 2005, 10:32
Tudi Selkeni lahko pritrdim.
Emanuel, v čem je Nova zaveza, katere kanon je posledica politične odločitve, toliko boljša od Stare Zaveze? Ker jo je Lorber na novo napisal? Kakor hitro govoriš o Bogu kot nečem, kar je ločeno od človeka, si svojo osebnostno rast privedel ssamo do ravni prebiranja in navezanosti na določen duhovni nauk.
Najprej moraš natančno vedeti, kaj sploh V RESNICI piše. Imam to v hebrejskem originalu in verjemi, alegorični in metafizični pomen v mnogočem razširjata ta dobesedni zapis, namenjen množicam.Ampak, a ne piše, da Bog ustrvarja človeka po lastni (sevede duhovni, saj je Bog Duh) podobi. Se pravi, da je najvišji smisu človeka biti Bogu podoben (iz podobe).
O kakšni samostojnosti govoriš? Ti nisi samostojen, saj se zgolj odzivaš na okolico. Tisto, čemur rečeš, da je tvoja svobodna volja, je pravzaprav sistem moralnega akcelatorja, podprtega s trenutnimi okoliščinami. Ego ni namenjen, da je svoboden, temveč zato, da kadaver preživi. Za samostojnost je potrebno kar dobro "prešvicati". V trenutku, ko doživiš samozavedanje spoznaš, da si enkratni delček v celoti božanskega tkanja, ki se mu reče razodevanje popolnega, večnega in vseprisotnega Boga.Zaradi samostojnosti, sevede.
#115
Objavljeno: 8. julij 2005, 19:10
<{POST_SNAPBACK}>Emanuel, v čem je Nova zaveza, katere kanon je posledica politične odločitve, toliko boljša od Stare Zaveze? Ker jo je Lorber na novo napisal? Kakor hitro govoriš o Bogu kot nečem, kar je ločeno od človeka, si svojo osebnostno rast privedel ssamo do ravni prebiranja in navezanosti na določen duhovni nauk.
O kakšni samostojnosti govoriš? Ti nisi samostojen, saj se zgolj odzivaš na okolico. Tisto, čemur rečeš, da je tvoja svobodna volja, je pravzaprav sistem moralnega akcelatorja, podprtega s trenutnimi okoliščinami. Ego ni namenjen, da je svoboden, temveč zato, da kadaver preživi. Za samostojnost je potrebno kar dobro "prešvicati". V trenutku, ko doživiš samozavedanje spoznaš, da si enkratni delček v celoti božanskega tkanja, ki se mu reče razodevanje popolnega, večnega in vseprisotnega Boga.
"Bog seveda lahko s Svojo vsemogočnostjo naredi ali ustvari iz sebe duha s popolno modrostjo in močjo, in to v enem trenutku nešteto takih duhov - toda nobeden od takšnih duhov ni samostojen; njihovo hotenje in ravnanje namreč nista nič drugega kot samo Božje, ki mora nenehno pritekati vanje, da obstajajo, se gibljejo in ravnajo po Božji volji. Sami po sebi sploh niso nič, ampak so le trenutne Božje misli in zamisli.
Da bi sčasoma postali samostojni, morajo prehoditi pot materije ali determinirane in tako strjene Božje volje, na način, kot ga imate pred očmi na tej zemlji. In šele ko to opravijo, postanejo iz seme samostojni, svobodno misleči in prostovoljno delujoči Božji otroci, ki sicer tudi vedno izpolnjujejo Božjo voljo, toda ne ker bi jim jo vsilila Božja vsemogočnost, temveč jo spoznajo kot nadvse modro in se sami odločijo, da bodo ravnali po njej; šele potem so zaslužni za življenje in šele to jim daje najvišjo življensko blaženost in srečo."
Sem tole že enkat navedeu, se mi ne da delat povzetka, sem kar skopiru.
Kako moreš rečt da nism samostojen. In zakaj bi mogu švicat. Je Juzus učil, da je njegovo breme lahko, in njegov jarm mehak. Oziroma drugač povedan, kdor Boga nosi v postavi (zapovedih), mu je težak kot cel svet, kdor pa v ljubezni, mu je lahek kot perešček. Prav v tem pa je razlika med staro in novo zavezo.
In smisu vse (začasne) materije je v tem, da služi duhovnemu razvoju človeka, doseganju njegove samostojnosti.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#116
Objavljeno: 8. julij 2005, 19:24
<{POST_SNAPBACK}>Da bi sčasoma postali samostojni, morajo prehoditi pot materije ali determinirane in tako strjene Božje volje, na način, kot ga imate pred očmi na tej zemlji. In šele ko to opravijo, postanejo iz seme samostojni, svobodno misleči in prostovoljno delujoči Božji otroci, ki sicer tudi vedno izpolnjujejo Božjo voljo, toda ne ker bi jim jo vsilila Božja vsemogočnost, temveč jo spoznajo kot nadvse modro in se sami odločijo, da bodo ravnali po njej; šele potem so zaslužni za življenje in šele to jim daje najvišjo življensko blaženost in srečo."
In smisu vse (začasne) materije je v tem, da služi duhovnemu razvoju človeka, doseganju njegove samostojnosti.
a ni to smisel naše takoimenovane svobodne volje? saj nam ni ničesar vsiljeno... res pa je, da se ne zavedamo tega...
ma v kateri knjigi sem jst tole brala?
aja Kabalist, nekje si zapisal, da ne boš na forum pisal o določenih znanjih - danes sem vknjgii prebrala - citiram:
S posvečencem bi lahko živeli v intimnem prijateljstvu, vendar bi bili vseeno ločeni od globine njegove biti, dokler ne bi sami postali posvečenec. Lahko bi pridobili njegovo ljubezen in srce v najpopolnejšem pomenu besede, vendar bi skrivnost razkrili šele tedaj, ko bi zato dozoreli. Lahko bi mu laskali ali pa ga mučili; nič ga ne more prisiliti, da bi izdal nekaj, česar ne sme izdati, ker na stopnji svojega duševnega razvoja še niste pripravljeni na pravilen sprejem skrivnosti... konec odlomka
to mi je logično ker še takšna informacija, ki je podana človeku, kateri ni zrel zanjo,ki ne ve, kaj naj z njo počne, mu lahko le škodi, ane?
#117
Objavljeno: 8. julij 2005, 19:58
<{POST_SNAPBACK}>
No, hotla sem sam rect (in ti to tocno ves), da bog nikakor ni zunaj mene - in ker je ze v meni, ne bom pac nikdar vec brez - in zato nikdar ne kupim tega...
Je podobno pravzaprav kot z ljubeznijo - jo imas v sebi... napaka, ki jo dela folk je, da jo iscejo zunaj sebe.
Ampak gre za spoznanje Boga. Ljubezen prepozna ljubezen, zato je tudi spoznanje Boga odraz človekove dosežene zrelosti in samostojnosti. In seveda tudi Jezusova inkarnacija služi temu cilju. Postavlja most čez prepad med Bogom in človekom, ki ga drugače ne bi bilo mogoče preseči. V tem smislu sem razumu, da tega ne boš nikdar kupla.
Sicer pa ... aja, saj res sori, sem pozabu , da se ne smem pregovarjat s tabo
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#118
Objavljeno: 8. julij 2005, 20:09
<{POST_SNAPBACK}>a ni to smisel naše takoimenovane svobodne volje? saj nam ni ničesar vsiljeno
to mi je logično ker še takšna informacija, ki je podana človeku, kateri ni zrel zanjo,ki ne ve, kaj naj z njo počne, mu lahko le škodi, ane?
Tako materija kot svobodna volja imata pomen v duhovnem razvoju
Sveto pismo je pisano tako, da je podano vse, vendar pa vsakdo razume toliko, kot je sposoben razumeti. Je večplastno in podano v prispodobah. Kar pa kdo ne razume, mu tudi škoditi ne more. Po moje je brez veze študij, zadošča branje, brez razlag, in kolikor kdo razume, je ravno prav zanj.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#119
Objavljeno: 8. julij 2005, 21:32
nisem šla vseh postov od ostalih brat, ker je čist preveč vsega, razpravljanja, da je joj. MOJE STALIŠČE OK:
VSE JE ENO IN ISTO, LE VSAK, KI JE POT RAZLAGAL, JO JE PAČ PO SVOJIH NAJBOLJŠIH SPOSOBNOSTIH. Zato vsako razlago od svetega pisma od vseh podobnih ta dolgih štorij, ki jim je blo dodajano, odvzemano, kot so si gospodje liderji ozemelj in ver sebi v prid zamislili, pa ne nazadnje C.G. JUNG al pa če primeš v roke TEČAJ ČUDEŽEV. Vse je en šmorn. Pol pa vzhodnjaki, ki PRISEGAJO NA ŽIVEGA učitelja, Bog ne daj, da bi kdo hodil svojo pot, pa smo ostali še pri Indijancih, ki so še najbolj človeško realni. Tri knjigice avtorja Don Miguel Ruiza ti kar precej odprejo oči.
Imamo izbiro, a je nimamo? Tole je spet SAMO MOJE SPOZNANJE, KI MI JO JE MOJE ŽIVLJENJE SERVIRALO.
VSE JE VNAPREJ DOLOČENO, KO SPOZNAŠ, KAKO DO POTANKOSTI JE V VESOLJU VSE UREJENO, NIMAM NOBENE IZBIRE, RAZEN:
- VDAM SE VODENJU NAJVIŠJI INTELIGENCI, KI ME VODI PO MOJI NAJBOLJŠI MOŽNI POTI.
- NE VDAM SE VODENJU IN ZATO JE MOJA POT DALJŠA, IN VSAK NAPAČEN KORAK, JE KORAK V TRNJE OB MOJI POTI, DA ME OPRASKA IN ZAČUTIM BOLEČINO TER POSTAVI NAZAJ NA PRAVO POT.
KAMENČEK PO KAMENČEK V MOZAIK MOJE SAMOURESNIČITVE, KAR MI JE NAPISANO V SCENARIJU ZA IGRO TEGA ŽIVLJENJA.
ODVISNOST OD MOJSTRA je kaj hitro, saj tisti, ki so leni, pridejo in mislijo, da lahko KUPIJO prosvetljenje, zdravje, duhovne korake. Pa ne gre, prej al slej se vse plača, pa ne z denarjem.
Klinar
#120
Objavljeno: 9. julij 2005, 17:00
Ti in tvoji citati! Pa še kako je treba švicati samo za spoznanje, da si del celote, da si delček neskončno bogatega tkanja. Seveda je lepo ves svoj drek vržti drugemu v obraz in se vsesti dol, ter čakati na odrešitev. A to je pot suženjstva. Verjetno nisi prebral Eksodusa, oz. ga nisi razumel in se ti ne sanja, zakaj je egiptovska sužnost pogubna za duha.In zakaj bi mogu švicat.
. Ni začasne materije. Vse je ena in ista, nespremenljiva substanca in samo zaradi naših čutil se zdi, da je začasna.vse (začasne) materije
jezus ni lastnik nobene inkarnacije. Ni jezusove inkarnacije, kot ni tvoje in moje. To kar misliš, da je tvoje, je samo skup spominov, vode in špeha ter iluzije osebnosti, ki se zgolj odziva na okolje. A to ni nič slabega, ko se tega zavedaš in veš, kdo je v hiši osebnosti gospodar (grafična podoba črke Beit hebrejske abecede lepo nakazuje to dejstvo).Jezusova inkarnacija
Za ostale duhovne poti razvoje ne morem izkustveno trditi, a za kabalistično pot vem, da je sestavljena iz zaporedja bolj ali manj neznosnih kriz in globokih (samo)spoznanj o naravi vesolja in lastnega mesta v njem. Branje o stotih razsvetljenih ni vredno piškavega groša, dokler ne narediš enega samega koraka v tej smeri.
#121
Objavljeno: 9. julij 2005, 17:57
<{POST_SNAPBACK}>
Ni začasne materije. Vse je ena in ista, nespremenljiva substanca in samo zaradi naših čutil se zdi, da je začasna.
To je res. Ampak vsaka materialna stvar ščasoma propade. Tako jaz razumem to besedo. Seveda, je pa posamezen atom stalen, dokler se ne spremeni v drugo obliko - spet kompliciram.
#122
Objavljeno: 9. julij 2005, 23:30
<{POST_SNAPBACK}>. Ni začasne materije. Vse je ena in ista, nespremenljiva substanca in samo zaradi naših čutil se zdi, da je začasna.
Sevede je materija začasna. Celo sam čas obstaja samo tam, kjer je materija. Ima materija svoj začetek, je Božja izmišljotina, in z materijo se je začel tudi čas, pred materijo niti ni bilo časa. Zato je tudi v naravi materije minljivost, to je smrt, in vse, kar je materialno se konča in propade. Kar pa ima začetek, ima tudi konec.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#123
Objavljeno: 9. julij 2005, 23:42
<{POST_SNAPBACK}>jezus ni lastnik nobene inkarnacije. Ni jezusove inkarnacije, kot ni tvoje in moje. To kar misliš, da je tvoje, je samo skup spominov, vode in špeha ter iluzije osebnosti, ki se zgolj odziva na okolje.
Saj ni mišleno lastniško, sploh ne gre za lastnino. V končni fazi (in začetni tud ) je vse Božja last. Naj se drugač izrazm. To, da se je Jezus inkarniral, se pravi utelesil, ima pač svoj pomen. Je zdaj bol?
In moje je predvsem moja svobodna volja. Vse ostalo je pa "začasno" moje, mi je dano začasno v uporabo. In kot začasna lastnina v bistvu res Božja last.
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#124
Objavljeno: 9. julij 2005, 23:53
<{POST_SNAPBACK}> Seveda je lepo ves svoj drek vržti drugemu v obraz in se vsesti dol, ter čakati na odrešitev. A to je pot suženjstva. Verjetno nisi prebral Eksodusa, oz. ga nisi razumel in se ti ne sanja, zakaj je egiptovska sužnost pogubna za duha.
Sem kdaj razlagu, da je treba čakt? Sem že omenu, da je Jezus učil, da je treba bit izpolnjevalec njegovega nauka, ne zgolj pošlušalec. Sploh ni nikjer govora o čakanju na odrešitev, ne vem, zakaj to omenjaš.
Verjetno je vse za kaj dobro. Nič ne motivira duše bolj kot pomanjkanje. Ni pogubno, ampak motivativno .
da je samo ena čreda, in samo en pastir.
#125
Objavljeno: 10. julij 2005, 04:50
Uporabniki, ki si ogledujejo to temo (0)
Člani: 0 - Gosti: 0 - Skriti člani: 0